Kdan
Kvinna ·
16 feb, 2011
650cc 8mån!
BröstförstoringHär kommer lite uppdatering på mina bröst. Har fått mycket rippling på senaste tiden, dock ej synbart. Planerar fortfarande framflytt och byte till 900cc eller mer.
Säg vad ni tkr, sålänge det är ärligt! :)
Sortera efter
Nova
Kvinna ·
16 feb, 2011
matilda89
Kvinna ·
16 feb, 2011
STORA och sjukt snygg form :) oj vill ha lägga i minst 900cc, varför?
Hur mycket egen vävnad hade du innan op?
Anonym användare
16 feb, 2011
De är sjuuuukt snygga,jag skulle föredra att du behöll dom precis som dom är👍
Men vill man ha större så vill man,blir orolig att jag valt för små,skulle önska mig dina bröst om jag fick❤️
Anonym användare
16 feb, 2011
Riktigt fina! Hur mkt egen vävnad har du?
leiali
Kvinna ·
16 feb, 2011
Kanon🙂
optimus
Kvinna ·
16 feb, 2011
Jag tycker också att dem är sjukt snygga! Sjukt heta helt enkelt!
Marina
Kvinna ·
16 feb, 2011
Jag tycker redan de är väldigt stora, men framför allt undrar jag hur mycket av en volymökning som isåfall hamnar på utsidan?❤️`
För jag tycker redan att där är "maxmängd" för MIN smak.
Jag vill också förbereda dig på att det kommer att bli rejält tungt och kräva sanslöst bra BH-stöd. Bakombröst väger inte lika tungt i huden som framförbröst, då du lutar dig framåt. Jag upplever detta som markant redan med hälften så stora implantat som du planerar...
Idag har du vackra och väldigt jämna bröst som är större än typ 99,9% av kvinnornas. Är det värt riskerna och kostnaden, för att få ännu större?
Ser du dig själv sen med dessa jättebröst varje dag "resten av livet", oavsett vad du gör, (badar offentligt, köper skor, går på föräldramöte, till gynekologen, tandläkaren, tränar och handlar mjölk etc etc), eller räknar du med att ha dem en period och sen lyfta (och då betala priset i form av ärr)?😇
Är du säker på att inget annat skulle ge dig bättre valuta för pengarna?
Resa några månader i Asien eller nåt?🤭
Fear
Kvinna ·
16 feb, 2011
Helt perfekt form!!! Brukar gilla "lagom-stora" bröst men dina är ju helt underbara!!!
Anonym användare
16 feb, 2011
oooh riktigt snygga!!!! =D
optimus
Kvinna ·
16 feb, 2011
... och jag tycker du ska behålla dem som dem är om du inte har besvär av att ha dem bakom muskeln :)
Michaelai
Kvinna ·
16 feb, 2011
sjuuukt snygga!
Det är typ det här resultatet jag är ute efter på mig sen men undrar om jag får in tillräckligt mycket.. Vad har du för mått?
smiley85girl
Kvinna ·
17 feb, 2011
oj vad snygga dom är :) tycker inte du ska röra dom bara för att lägga in mer.
Dom är stora å har superfin form :)
BEATASBRANDBILAR
Man ·
17 feb, 2011
Väldigt fina men absolut i största laget. Tänk på ryggen?
Anonym användare
17 feb, 2011
Jag som gillar stora och fejkiga skulle inte ens vilja ha större! Dom är perfekta som dom är nu! Helt klart sådana som jag vill ha!
Kdan
Kvinna ·
17 feb, 2011
STORA och sjukt snygg form :) oj vill ha lägga i minst 900cc, varför?
Hur mycket egen vävnad hade du innan op?
För dem är för små nu..dem försvinner med kläder tråkigt nog..Vet inte riktigt men väldigt lite!
Kdan
Kvinna ·
17 feb, 2011
Riktigt fina! Hur mkt egen vävnad har du?
Vet inte exakt men väldigt lite!
annzz
Kvinna ·
17 feb, 2011
Jag tycker att de är riktigt snygga, stora och formen på dem är mycket fin! :)
Kdan
Kvinna ·
17 feb, 2011
Jag tycker redan de är väldigt stora, men framför allt undrar jag hur mycket av en volymökning som isåfall hamnar på utsidan?❤️`
För jag tycker redan att där är "maxmängd" för MIN smak.
Jag vill också förbereda dig på att det kommer att bli rejält tungt och kräva sanslöst bra BH-stöd. Bakombröst väger inte lika tungt i huden som framförbröst, då du lutar dig framåt. Jag upplever detta som markant redan med hälften så stora implantat som du planerar...
Idag har du vackra och väldigt jämna bröst som är större än typ 99,9% av kvinnornas. Är det värt riskerna och kostnaden, för att få ännu större?
Ser du dig själv sen med dessa jättebröst varje dag "resten av livet", oavsett vad du gör, (badar offentligt, köper skor, går på föräldramöte, till gynekologen, tandläkaren, tränar och handlar mjölk etc etc), eller räknar du med att ha dem en period och sen lyfta (och då betala priset i form av ärr)?😇
Är du säker på att inget annat skulle ge dig bättre valuta för pengarna?
Resa några månader i Asien eller nåt?🤭
Du menar på sidorna? Jag får nog ta extra hög profil för att dem inte ska bli alltför breda. Ja alltså jag trodde ju dem skulle bli större då jag valde 650cc, och hade ingen tanke på att behöva göra en till op..Men jag vill ju ha dem i en viss storlek, för just nu försvinner dem med kläder. Dem syns i tajta toppar men inte annars. Väldigt tråkigt.. Jag vill ju ha dem NU, men vet också att jag inte kommer vilja ha det när jag är 60+. Men då får jag göra förminskning då helt enkelt. Lyfta hade jag inte tänkt mig, jag har ju knappt någon egen vävnad och inte någon skymt av häng. Kanske får jag det om jag lägger större framför och ammar..Men det känns inte som om de kommer bli något stort problem imed jag inte hade något från början.
De e klart att de finns vettigare saker att lägga pengarna på, jag borde ju va nöjd..större bröst har jag fått! Men inte så stora som jag ville,och de känner fler här på forumet..men jag älskar stora bröst och de vore tråkigt att inte få dem så som jag vill ha dem bara för att jag ska ''nöja'' mig med de jag har. Och även om jag kanske är den enda som tycker att dem borde förstoras mera så är det ju fortfarande jag som ska gå och bära dem och leva med dem. Precis som alla här på forumet! =) Sålänge man själv är nöjd är det de bästa!
Jag har dock en bit kvar på pengafronten..så jag har tid att fundera men redan då jag vakna upp efter operationen kände jag samma..Så de blir nog en andra op :) Är inge hundra på om jag ska ha framför eller bakom..det går ut över träningen med bakom, Men om jag ska lägga in såpass mycket..kanske det är bättre med bakom. Känner mig nästan lika förvirrad som vid min första op haha =)
Kdan
Kvinna ·
17 feb, 2011
sjuuukt snygga!
Det är typ det här resultatet jag är ute efter på mig sen men undrar om jag får in tillräckligt mycket.. Vad har du för mått?
Det var inget snack om ''hur mycket som får plats'' när jag valde..Jag gick från noll till detta, så jag vet inte alls hur man bestämmer om de går in eller inte. Jag använder 70 i underband, men de blir för stora efter ett tag, så 65 borde jag använda. Vet inte exaka cm och har inget måttband till hands :)
Anonym användare
17 feb, 2011
De är jättefina som de är tycker jag....och större bröst än så där kommer att gå ut över formen, då blir de konstiga ballonger istf bröst tycker jag av det jag sett av kvinnor med jättesillisar. Dina är redan gigantiska och jag lovar att alla ser att de är stora, även med kläder!!! Men självklart gör du ju bäst i att följa ditt hjärta (men det kanske är bra att lite pengar fattas så du får fundera ett tag, hihi!). När du plockar ut dem kan du nog riskera häng även om du inte hade det innan....du töjer ju ut huden med de stora implantaten och som många som haft stor gravidmage vet så drar inte hunden alltid ihop sig efteråt utan man blir sladdrigare pga töjningen.
"Don´t fix what aint broken..." tycker jag ;)
AVUNDSJUUUK!!! 😀