Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Kdan profilbild

Kdan

Kvinna ·

16 feb, 2011

650cc 8mån!

Bröstförstoring

Här kommer lite uppdatering på mina bröst. Har fått  mycket rippling på senaste tiden, dock ej synbart. Planerar fortfarande framflytt och byte till 900cc eller mer.

Säg vad ni tkr, sålänge det är ärligt! :)

34

Sortera efter

Marina

Kvinna ·

17 feb, 2011

Kdan skrev:

Marina skrev:

Jag vill också förbereda dig på att det kommer att bli rejält tungt och kräva sanslöst bra BH-stöd. Bakombröst väger inte lika tungt i huden som framförbröst, då du lutar dig framåt. Jag upplever detta som markant redan med hälften så stora implantat som du planerar... 

Idag har du vackra och väldigt jämna bröst som är större än typ 99,9% av kvinnornas. Är det värt riskerna och kostnaden, för att få ännu större?
Ser du dig själv sen med dessa jättebröst varje dag "resten av livet", oavsett vad du gör, (badar offentligt, köper skor, går på föräldramöte, till gynekologen, tandläkaren, tränar  och handlar mjölk etc etc), eller räknar du med att ha dem en period och sen lyfta (och då betala priset i form av ärr)?😇

Du menar på sidorna? Jag får nog ta extra hög profil för att dem inte ska bli alltför breda.  Ja alltså jag trodde ju dem skulle bli större då jag valde 650cc, och hade ingen tanke på att behöva göra en till op..Men jag vill ju ha dem i en viss storlek, för just nu försvinner dem med kläder. Dem syns i tajta toppar men inte annars. Väldigt tråkigt.. Jag vill ju ha dem NU, men vet också att jag inte kommer vilja ha det när jag är 60+. Men då får jag göra förminskning då helt enkelt.  Lyfta hade jag inte tänkt mig, jag har ju knappt någon egen vävnad och inte någon skymt av häng. Kanske får jag det om jag lägger större framför och ammar..Men det känns inte som om de kommer bli något stort problem imed jag inte hade något från början.

Det är inte bara vävnaden innanför huden som kan påverkas! Vad tror du har hänt med din hud nu, t ex, om du skulle ta ut dina 650 cc implantat??😛 Jag lovar att du har betydligt mer häng än innan redan. Skulle det dra ihop sig någorlunda nu, kan du ändå INTE räkna med att det gör det om några år. Hänget sitter ju minst lika mycket i huden som ska hålla uppe den "inre" vävnaden. Se bara på alla dyra krämer som kallar sig bust lifte tc etc - de påverkar ju bara - huden... Så den dag du inte längre vill ha 900 cc, utan en mer diskret byst, var beredd på att skära bort ganska mycket hud eller ha ganska mycket häng...❤️

Gilla

Michaelai

Kvinna ·

17 feb, 2011

okej, men då ggår det nog hitta passande för mig med... Kanske bara får tänke om .... För min bröstkorg är smal och vad jag hört lägger inte Cosmo in bredare implantat än bröstet vilket jag skulle behöva för att kunna få in så mycket cc även med ultra höga så får nog tänkte om rejält och eventuellt byta kirurgval.

Önskar jag kunde blunda och vakna med dina perfekta bröst! =)
ang. storleken ... vill du ha större så tycker jag du ska göra det men dom är otrolig perfekta som dom är så vore tråkigt om det skulle uppstå komplikation?
Annars ser du ut att kunna bära upp lite till (men det är ju bara en åsikt från mig som älskar stora bröst 😇)

Gilla

Anonym användare

21 feb, 2011

Tycker att de är super läckra. Risken om du lägger in 900 cc är att du får ont i ryggen och får byta till mindre än vad du har nu för att rädda ryggen. Jag fick ont i ryggen och tog ett bra tag med dessa mindre innan ryggvärken försvann helt. Tog nog nästan 1 år och jag tränade verkligen mycket både undertiden jag hade super bigga och efteråt. Jag trodde aldrig att jag skulle få problem med ryggen, men det fick jag verkligen. Plus att implantaten kan dra sig nedåt, gjorde mina 800 och tillslut satt implantaten under brösten, fast de var på rätt ställe från början. Du lär få ha en mormors bh på dig dygntet om, så stora implantat som 900 så räcker inte en sexig bh...

Gilla

Anonym användare

22 feb, 2011

STORA och jättefina var nöjd med dom,storleken du har nu passar dig perfekt!!Större storlek NEJ👎 Kram

Gilla

Anonym användare

22 feb, 2011

Tycker dem är snygga som dem är! Du behöver INTE förstora dem om jag frå säga vad jag tycker. Tycker du ska ha dem i den storleken! 🙂

Gilla

Anonym användare

22 feb, 2011

Skit fina bröst. Men tycker väl inte att du ska lägga in 900 eller mer... :S låter och ser nog väldigt stort ut. Fast jo, om det är STORA bröst du vill ha så. Även fast vi andra tycker att du har stora bröst..

Gilla

Patte85

Kvinna ·

22 feb, 2011

Du ville ha ärliga svar, nej stoppa inte in mer, dem är gigantiska och skitsnygga! Men det är du som avgör :)

Gilla

Anonym användare

22 feb, 2011

helt ærlig er dom i største laget allerede, men fortfarende jette snygga. du borde inte endra dom dom e fine som dom e.

Gilla

Maljoe

Kvinna ·

24 feb, 2011

Håller med de flesta andra här ! Du har jättesnygga, stora fina bröst idag och jag tycker inte du skall lägga i mer............... Men som sagt, det är du som bestämmer :-)

Lycka till, vad du än väljer att göra !

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

24 feb, 2011

Snygga som fan är dom 👍 Avundsjuk.se

Gilla

CeeJaay

Kvinna ·

24 feb, 2011

såååååååååååååååå snygggaa!!!!!!!!!!!!!!!! längtar till min operation.. jag har planerat 550 men nu vill jag lägga i mer hehe :) Men tycker inte du ska ta 900 :((

Gilla

Lemondrop

Kvinna ·

24 feb, 2011

Alldeles för stora redan nu för min smak, men VÄLDIGT VÄLDIGT fina, tycker inte du ska röra de där fina! Lyssna på Anna-1000 som har erfarenhet av större implantat.

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Oj 900cc är väldigt stort :D

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

tycker de är fina o STORA, större hade bara sett groteskt ut. men det är bara vad jag tycker :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem