Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
solvindvatten profilbild

solvindvatten

Kvinna ·

21 maj, 2014

700cc citadell bröst. *bild*

Bröstförstoring

mina 700cc mentor är nu gjorda , delvis bakom. Hade ca 400cc egen vävnad. De är gjorda av Helena Sveinsdottir på Citadell i Landskrona. har ingen nämnbar smärta alls, ett litet tryck men inget mer. Var pigg och glad 1,5 timme efter uppvak och är nu nästan fullt rörbar. Blev chockad att de inte är större till min kropp, både besviken men väldigt lättad. Det ser ut som om de alltid suttit där. Är så glad att jag valde Helena, hon lyssnar och förstår men förklarar med sin stora kunskap efter att varit rekonderare till bröstcancer om vad som blir bäst. Jag skulle aldrig vilja byta läkare!

32

Sortera efter

solvindvatten

Kvinna ·

22 maj, 2014

Före och efterbild i galleri.
Gilla

Smika

Kvinna ·

22 maj, 2014

Jätte snygga, jag trodde som dig att 700 skulle se större ut, de passar verkligen dig :) . Super snyggt!
Gilla

Anonym användare

22 maj, 2014

Fina 🙂 Vilken fasthetsgrad har du, coh1 eller coh2?

Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

22 maj, 2014

Coh 2 :-)
Gilla

äntligenboobs

Kvinna ·

24 maj, 2014

Jättesnygga!! Grattis :)

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

24 maj, 2014

Ser ut att bli ett par jättesnygga bröst! :D

Gilla

sommartjejen

Kvinna ·

24 maj, 2014

Super snygga! ! :-D ska du verkligen vara nöjd med! 

Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

24 maj, 2014

Tack så mycket :-)
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

24 maj, 2014

Snygga!
Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

03 jun, 2014

Jag har lagt upp nya bilder i galleriet nu
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

03 jun, 2014

Wow, vad fina de har blivit! :D

Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

03 jun, 2014

Tack :-) man börjar ju se lite normalare ut. Haha
Gilla

Delilah

Kvinna ·

03 jun, 2014

Åh vad glad jag är att jag hittade denna tråd! Superfinal! Grattis till ett toppenresultat! Känns så bra att läsa positiva grejer om Helena, längtar så till min tur! Och 700 ser jättefint ut till dig! Grattis än en gång!
Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

03 jun, 2014

Tack så hemskt mycket :-) Helena är en fruktansvärt bra kirurg, varmhjärtad och lyssnar på vad man säger. Hon har nära till skratt och minsta lilla man undrar efter op kan man skicka och fråga henne i sms och få svar inom en kort tid. Hoppas din op kommer gå lika bra som min! Hur stora ska du göra? Kram
Gilla

Delilah

Kvinna ·

04 jun, 2014

Jag vet inte än, har inte koll på hur mkt egen vävnad jag har, men i de flesta bh-ar en urammad 80c. Är en ganska grov tjej, lång med mkt muskler så tror jag kan bära upp ganska stora utan att det ser konstigt ut. Så jag tror inte jag skall ha mindre än 500cc iaf. Får se vad Helena säger på konsultationen nästa v. Vet du om hon flyttar fram ifall man får stora besvär med muskelpåverkan?
Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

11 jun, 2014

Jag vet faktiskt inte. Vi pratade inte om det, ska dock till henne idag. Blev knuffad av en kille på en fest och undersidan på bröstet sprack och varar och blöder något fruktansvärt, dessutom ser mitt ena ärr lite knasigt ut. Hörde av mig till henne igår och fick en tid idag, för himla bra! Skulle dessutom ha med en ny bh en hel vecka för tidigt. Spännande!
Gilla

Hängis o slängis

Kvinna ·

11 jun, 2014

Superfina! Va läskigt att det sprack upp när du blev knuffad =( Var de snittet somsprack upp? Hoppas de ordnar till sig snabbt

Gilla

solvindvatten

Kvinna ·

11 jun, 2014

Nej, har snittet i armhålan. De var bröstväcket som sprack upp. Var hos Helena idag och bestämde mig för att polisanmäla personen. Ser inte alls bra ut. Tack så mycket!
Gilla

smultronia

Kvinna ·

11 jun, 2014

Gud vilka snygga bröst du har!! Verkligen super fina! Dom ska du vara nöjd med! 👍  Usch låter som det måste gjort väldigt ont när det sprack!! Hoppas det löser sig för dig! KRAM!

Gilla

Hängis o slängis

Kvinna ·

11 jun, 2014

Oj så pass alltså, kommer de själv att läka ihop sig?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem