Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
annzz profilbild

annzz

Kvinna ·

10 jul, 2011

705 cc bröst.. Snart 4 månader!

Bröstförstoring

Hej brudar =)

Längesen jag startade en tråd kände jag.

Nu har mina bröst hunnit bli nästan 4 månader. Eller ja, 15 veckor på tisdag.. (efter korrigeringen + storleksbytet).

Tyvärr har min db inte försvunnit helt och har fortfarande mer över än underpol.. Menmen,
vissa dagar står jag ut med det och gillar brösten ändå medan det finns dagar jag är jättedeppig
& gråter över dem..

Tycker att det är tråkigt att dem fortfarande är rätt hårda då jag har svårt att få en fin klyffa.

Men jag kämpar på med mitt bröstband varje natt och massagen två gånger om dagen.

Sen vet jag inte om det är jag som är knäpp, men jag upplever inte dem som stora trots mina stora implantat. I bikini ser de inte alls stora ut.
Är de stora? haha..

Jag fortsätter att hoppas på att de ska bli snygga 😀

Här kommer iaf två helkroppsbilder.

Sååå .. Vad tycker ni?

Puss & kram!

/ Anna

25

Sortera efter

Anonym användare

10 jul, 2011

Super snygga o Stora :) Mina är fortfarande ganska hårda :/ men masserar 2-3 gånger dagligen o dom har blivit lite mjukare :)

Gilla

harliedavie

Kvinna ·

10 jul, 2011

Tummen upp!! Skit snygga! Hoppas dB försvinner med tiden! Kram
Gilla

Emma.Lu

Kvinna ·

10 jul, 2011

Riktigt snygga! Ser att ni skriver om massage och bröstband! När får man börja göra de, och vad för typ av massage?
Gilla

soffipropp

Kvinna ·

10 jul, 2011

Jag undrar de med? jag fick inga rekomendationer om massage? kan alla göra det oavsett inlägg? 

Gilla

Tinglan

Kvinna ·

10 jul, 2011

Tokfina!!

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

10 jul, 2011

Jättefina Annzz!Skitsnygga,hoppas db försvinner med tiden!

Jag har bandet på nätterna ännu också o opades den 2a maj samt masserar för att få dom mjukare o medgörligare så dom kan få fin klyfta i en plunge utan att strypa boobsen i värsta pushen. när blir perthese egentligen sådär mjuka?el så är mina mjuka o musklerna jäklas,vet inte vilket..lite av varje kanske

Och JO dom ÄR stora,jag har myggbett jämfört med dig.    vet det där med att allt känns rätt bra vissa dagar o vissa får man värsta deppen,försöker tänka på vad jag hade före op...DIT vill jag inte igen.

soffipropp  olika kirurger rekommenderar olika.

Gilla

Angelica

Kvinna ·

10 jul, 2011

De är super duper snygga, var stolt!!
Gilla

vanessa82

Kvinna ·

10 jul, 2011

Dem e jättefina och stora gumman,tycker visst att dem ser stora ut i bikini.......hoppas db försvinner för ja tycker dem ser perfekt ut=)

Gilla

Ettan1

Kvinna ·

10 jul, 2011

Dom är stora och fina! :) Jättesnyggt!

Gilla

minafi1

Kvinna ·

10 jul, 2011

Joooooo! De är ju jättefina! Och de är stora till dig, men inte sådär stora som jag tror att du menar att de "borde" vara iom de 700 cc de är, men stora o fina! '

Underpolen kommer mera och mera med tiden, det tar längre tid än man tror. Mina har tagit typ detta året på sig att komma ner, och de blir mjukare för varje dag. Jag upplevde mina som ganska hårda oxå länge, men ser att de förändras fortfarande.

Me like! 😀

Gilla

Anonym användare

10 jul, 2011

Jävlar alltså!! Såå snygga :-))))))

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

10 jul, 2011

Tycker att de är toppensnygga! Tror också att underpolen kommer mer och mer med tiden :)

Gilla

annzz

Kvinna ·

10 jul, 2011

Aw, va goa ni är :)

Ja, man kan ju hoppas.

Jag korrade ju för att jag hade för mycket över än under.. Så tyvärr så tror jag inte att det kommer bli mer underpol.

Trodde det precis efter min andra operation för då var underpolen perfekt men den blir mindre å mindre.. Så jekla tråkigt alltså.
Det syns mest från sidan. Sen va mina förra också för hårda..

Hoppas verkligen att jag inte behöver korra en gång till men behövs de får jag ju göra det. Vill bara att allt ska bli bra.

Ibland känner jag obehag för att ena implantatet sitter högt upp. Dock är de mycket bättre än med mina förra 550 cc. De satt ännu högre upp å då hade jag ännu mindre underpol.

Tack för ni finns tjejer! <3

Gilla

Anonym användare

10 jul, 2011

tycker du har superfin underpol, helt perfekt!!! Och runda, fina bröst med rejäl storlek!! Drömbröst!!! I love!! Tycker också att de sitter jättefint placerat, lagom högt för ett piggt och kaxigt uttryck ;)

Kanon, kram Norrland

Gilla

Malin88

Kvinna ·

10 jul, 2011

skitsnygga! och verkligen inte små :) de är stoora! hoppas med din db försvinner med tiden. allt kan ju hända! :)

Gilla

Boobydoll

Kvinna ·

10 jul, 2011

Jag skulle vilja säga " är du inte klok?? Hur kan du vara ledsen över dom där bomberna? Skitsnygga ju!!" men jag vet att hade det vart jag i den situationen så hade jag haft exakt samma tankar.

Men jag hoppas att du innerst inne vet att du ser asbra ut!

Och vart har du köpt bikinin? Love it!

Gilla

Anonym användare

10 jul, 2011

dom e helt perfekta, vännen! du ska vara stolt.

Gilla

annzz

Kvinna ·

11 jul, 2011

:) tack tjejer. ni är bäst.

men jag stör mig super mycket på att jag inte får mer överpol. vill ha mer under än över liksom! ;/

Bikinin har jag köpt på new yorker.

<3<3<3

Gilla

Mrs V

Kvinna ·

11 jul, 2011

Tycker dem klär dig skitbra storleksmässigt :)

Undrade också, när jag kollade dina bilder, vart bikinin va köpt men misstänkte new yorker, såg ut som det stuket ;) Snygg på dig :)

Hur känns dina bröst annars, upplever du dem tunga eller på något vis i vägen ibland?

Gilla

Anonym användare

11 jul, 2011

Fiiina och härligt stooora!! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem