Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
annzz profilbild

annzz

Kvinna ·

10 jul, 2011

705 cc bröst.. Snart 4 månader!

Bröstförstoring

Hej brudar =)

Längesen jag startade en tråd kände jag.

Nu har mina bröst hunnit bli nästan 4 månader. Eller ja, 15 veckor på tisdag.. (efter korrigeringen + storleksbytet).

Tyvärr har min db inte försvunnit helt och har fortfarande mer över än underpol.. Menmen,
vissa dagar står jag ut med det och gillar brösten ändå medan det finns dagar jag är jättedeppig
& gråter över dem..

Tycker att det är tråkigt att dem fortfarande är rätt hårda då jag har svårt att få en fin klyffa.

Men jag kämpar på med mitt bröstband varje natt och massagen två gånger om dagen.

Sen vet jag inte om det är jag som är knäpp, men jag upplever inte dem som stora trots mina stora implantat. I bikini ser de inte alls stora ut.
Är de stora? haha..

Jag fortsätter att hoppas på att de ska bli snygga 😀

Här kommer iaf två helkroppsbilder.

Sååå .. Vad tycker ni?

Puss & kram!

/ Anna

25

Sortera efter

annzz

Kvinna ·

12 jul, 2011

Tack girls! =)

Jag upplever inte dem som ivägen. Därimot har jag ett helvete att hitta bh i rätt storlek har 65 I/J och det finns bara en bh på t.ex. change som är den storleken. Jobbigt..

De är tunga ja. Jag skulle aldrig klara av att gå utan bh en hel dag. Det blir jobbigt och tungt. Den bikinin ger ju inget stöd precis och efter några timmar på stranden är det underbart att sätta på sig en bh med bra stöd. :D

vill hitta en fin bikini med bygel, men hittar inga ;/ tips?

Gilla

Anonym användare

12 jul, 2011

så fina 👍

själv e jag 163 o väger ca 63 nu..har länge funderat på om jag valt för stora implantantat..men blir nog kanon efter jag sett din bild :D

Dina är stora men inte groteska :D

Gilla

Anonym användare

13 jul, 2011

Dom är skitfiiina 😀  Och jag gillar när man har mkt överpool, snyggt i bikini och bh, blev ledsen då det mesta av min överpool försvann..

Gilla

Anonym användare

14 jul, 2011

Dom är ju verkligen skit fina, funderar också på op hos Cosmo. :)
Gilla

annzz

Kvinna ·

14 jul, 2011

Åh tack :D va snälla ni är!

Nje, snyggt med lite överpol men inte så att det blir platt undertill istället för en fin underpol ;s på mig ser det lite platt ut från sidan.. Tyvärr!

Peter är grymt bra.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem