Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Cilja84 profilbild

Cilja84

Kvinna ·

05 feb, 2012

Hej :) Jag berättade för en vän igår att jag ska göra ett lyft, förminskning av egen vävnad samt förstoring. Jag berättade att kalaset skulle kosta 75.000:-. Hon höll på & svimma, och menar att det är alldeles för dyrt. Men är det verkligen det? Alltså såklart att det är mycket pengar, men det är väl vad det kostar?! Tänker bara så man inte blir totalt blåst...Vad har ni betalat? Tacksam för svar!

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

05 feb, 2012

Cilja84 skrev:

Hej :)

Jag berättade för en vän igår att jag ska göra ett lyft, förminskning av egen vävnad samt förstoring. Jag berättade att kalaset skulle kosta 75.000:-. Hon höll på & svimma, och menar att det är alldeles för dyrt. Men är det verkligen det? Alltså såklart att det är mycket pengar, men det är väl vad det kostar?! Tänker bara så man inte blir totalt blåst...Vad har ni betalat?

Tacksam för svar!

Kan inte svara på det där med priset men ärligt talat! Du investerar i dig själv!!!! :) Det är värt varenda krona då :)

0 Gilla

citadellboobisar profilbild

citadellboobisar

Kvinna ·

05 feb, 2012

jag fick betala för lyft som innebär att man lyfter brösten och tar bort egen vävnad samt förstoring 55 500 kr...så ja....75 000 kr låter dyrt! ;D Men som sagt var, det är en investering i sig själv! Jag la till 18 000 kr till för att byta mina implantat, så mitt kalas hamnade på samma som ditt..och jag är verkligen super nöjd!

0 Gilla

Scoobiboobi profilbild

Scoobiboobi

Kvinna ·

05 feb, 2012

Jag ska göra lyft + förstoring med runda textuerade mentor implantat. Det kommer kosta 55000:- Så att det ska kosta 20000:- till för att dom ska plocka ut lite egen vävnad låter lite mycket. Mitt råd till dig är att du ringer runt till så många kliniker som möjligt och får en prisuppgift. Men vad du än gör så håll dig till de seriösa klinikerna och ring till socialstyrelsen och kolla upp kirurgen :-)

0 Gilla

hösten2012 profilbild

hösten2012

Kvinna ·

05 feb, 2012

Vad innebär förminskning av egen vävnad?

Jag ska göra ett bröstlyft + inlägg och de ställen jag kollat upp tar mellan 49000-55000 för det... Men jag vet inte om det då inkluderar förminskning av egen vävnad...

0 Gilla

angelina83 profilbild

angelina83

Kvinna ·

05 feb, 2012

Om det är Proforma som det står att du varit på kons. hos så tycker jag att det låter dyrt för de brukar vara billigare än andra.

Art Clinic som jag ska till tar från 59800kr för lyft+förstoring, då är det runda impl. så du får nog plussa på 10tkr för anatomiska kanske.

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem