Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

19 maj, 2012

8 månader Allergan 495cc :))

Bröstförstoring

Lite dagsfärska bilder på mina allergan bröst. Jag älskar dom och storleken, fast jag använder ändå extra pads. Men det är skönt man kan pusha upp dom när man vill, för hade inte velat ha så stora som jag får med pushup hela tiden.

Rätt kul att jag först tänkte lägga i max 300cc innan jag va påläst när det gäller storlekar, nu har man motsvarande 590cc i mentor och hade inte velat ha mindre.

Bikinin är från katsumi.se, det är min favorit av alla jag köpt och kommer användas flitigt i sommar :)

37

Sortera efter

Strumpan

Kvinna ·

19 maj, 2012

Sagt de förut säger de igen.. SKitsnygga bröst! Du har mina drömbröst! 

Gilla

Mickis78

Man ·

19 maj, 2012

Jätte snygga!!:)
Gilla

Lizzie

Kvinna ·

19 maj, 2012

Jättesnygga👍 och jättefint mellanrum på dom oxå:)) Förstår att du är nöjd😎,

Grattis till ett jättefint resultat!!

Gilla

ida2

Kvinna ·

19 maj, 2012

Dina bröst är så fina malin <3 ja ska nog med ha extra hög profil som du :)först tänkte ja bara ta allergan full men såå stor skillnad kan de ju inte va mellan full och extra full :)
Gilla

Anonym användare

19 maj, 2012

Sjukt fina! Jag är avis! Vad stolt du måste vara :) Får jag fråga varför du valde allergan och inte "standard" mentor?

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

19 maj, 2012

Fina!! :)

Gilla

Anonym användare

19 maj, 2012

har sagt de förut men en gång till skadar väl inget haha ! ;) SJUKT SNYGGA! tar dom mer än gärna om du inte vill ha dom! Haha

Gilla

JossanN

Kvinna ·

19 maj, 2012

Sjukt snygga!! De där ska du vara stolt över!!!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

20 maj, 2012

Tack så mkt alla!:) är jättenöjd med dom. Det enda som känns tråkigt är att man ofta får ont i klyftan av vissa bhar o att ena sjunkit ner lite längre än det andra. La märke till det idag efter att ha haft en ostadig bh. Men sålänge de inte blir värre går de acceptera :)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

20 maj, 2012

Vanilj skrev:

Sjukt fina! Jag är avis! Vad stolt du måste vara :) Får jag fråga varför du valde allergan och inte "standard" mentor?

Tack så mkt :) Tänkte ta mentor först men då hade jag inte kunnat lägga i större implantat. Korrade rippling o skulle ha coh 2, o mentor har inte ultra hög i coh 2 så allergan va bättre storleksmässigt :) men nu är jag glad jag hellre tog allergan då de är maxfyllda :)
Gilla

Tapioeira

Kvinna ·

27 maj, 2012

Jättefint  verkligen hur snygga som helst. Hur har de gått me muskelpåverkan o liknande?

Gilla

chili_85

Kvinna ·

27 maj, 2012

Skit snygga bröst hoppas mina med blir så fina!

Gilla

Natta-patta

Kvinna ·

27 maj, 2012

Najs! :)
Gilla

Wendy

Kvinna ·

27 maj, 2012

Wow säger jag bara!!

Gilla

Joyce

Kvinna ·

27 maj, 2012

Wow wow wow, superdupersnygga! 👍

Gilla

LittleMom

Kvinna ·

28 maj, 2012

Kanon fina!!!!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 maj, 2012

Tapioeira skrev:

Jättefint  verkligen hur snygga som helst. Hur har de gått me muskelpåverkan o liknande?

Tack!:) Det är mkt bättre. De delar sig inte lika mkt som innan korren. Men de är inte fina när jag spänner. Men inget som syns eller känns i vardagen :) det är värre i klyftan där jag ibland har ont. Muskeln är väldigt tajt där så det kan se kantigt ut ibland. Håller tummarna det inte blir som förra året innan korren. Men fastheten på Allergan hjälper endel.
Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 maj, 2012

Tack så mkt allihop! Ni är så gulliga :)
Gilla

Tapioeira

Kvinna ·

28 maj, 2012

Malin88 skrev:
Tapioeira skrev:

Jättefint verkligen hur snygga som helst. Hur har de gått me muskelpåverkan o liknande?

Tack!:) Det är mkt bättre. De delar sig inte lika mkt som innan korren. Men de är inte fina när jag spänner. Men inget som syns eller känns i vardagen :) det är värre i klyftan där jag ibland har ont. Muskeln är väldigt tajt där så det kan se kantigt ut ibland. Håller tummarna det inte blir som förra året innan korren. Men fastheten på Allergan hjälper endel.

Okej inge bra att du har ont får hoppas de går över då.. Hur menar du me ökad fasthet ere högre COH på dom? :)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 maj, 2012

Ah allergan är de fastaste runda på marknaden och perthese de mjukaste. Allergan soft touch är lite fastare än mentor coh 2.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem