Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

19 maj, 2012

8 månader Allergan 495cc :))

Bröstförstoring

Lite dagsfärska bilder på mina allergan bröst. Jag älskar dom och storleken, fast jag använder ändå extra pads. Men det är skönt man kan pusha upp dom när man vill, för hade inte velat ha så stora som jag får med pushup hela tiden.

Rätt kul att jag först tänkte lägga i max 300cc innan jag va påläst när det gäller storlekar, nu har man motsvarande 590cc i mentor och hade inte velat ha mindre.

Bikinin är från katsumi.se, det är min favorit av alla jag köpt och kommer användas flitigt i sommar :)

37

Sortera efter

Tapioeira

Kvinna ·

30 maj, 2012

Malin88 skrev:
Ah allergan är de fastaste runda på marknaden och perthese de mjukaste. Allergan soft touch är lite fastare än mentor coh 2.

Okej okej ... å du är nöjd me känslan me dom ? :)

De klart rent teoretiskt borde muskelklyvningarna vid muskelpåverkan bli mindre synliga vid ett fastare implantat... De va ju jättebra :)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

30 maj, 2012

Ah jag är nöjd med känslan :) har vant mig vid muskelpåverkan så man tänker inte på det. Ah jag tror fastheten är bättre, men de delar sig fortfarande lite.
Gilla

LipziL

Man ·

30 maj, 2012

Drömbröst, drömkropp, du har det! Skitsnyggt!! :D

Gilla

Malin88

Kvinna ·

30 maj, 2012

LipziL skrev:

Drömbröst, drömkropp, du har det! Skitsnyggt!! :D

tack så mkt! :)
Gilla

Rosenknopp

Kvinna ·

11 jun, 2012

Du har verkligen helt otroligt snygg kropp och brösten passar hur bra som helst till dig!!
Gilla

nami

Kvinna ·

11 jun, 2012

riktigt fina :) passar dig perfekt!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

11 jun, 2012

Tack så mkt. Vad gulliga ni är :)
Gilla

Lucky

Kvinna ·

13 jun, 2012

Super snygga bröst =)

Gilla

Skaven

Kvinna ·

13 feb, 2013

Du har supersnygg kropp!
Gilla

Vikarika

Kvinna ·

02 aug, 2013

Gammal tråd jag vet men Malin88: åker se fortfarande ut i armhålorna när du ligger ned efter att du bytte?
Gilla

Malin88

Kvinna ·

03 aug, 2013

Vikarika skrev:
Gammal tråd jag vet men Malin88: åker se fortfarande ut i armhålorna när du ligger ned efter att du bytte?
Ah de glider nog ut lika mkt. Eller iaf ena bröstet. Kommer sy fickorna mindre nästa gång så de inte glider ut i armhålorna.
Gilla

CiaFia

Kvinna ·

03 aug, 2013

Jätte super snygga :-)
Gilla

smultronia

Kvinna ·

01 jun, 2014

Kanonsnygga!! Precis den storleken jag vill ha! 😉

Gilla

viola

Kvinna ·

07 jun, 2014

Hej Malin! Skriver här istället, jag försökte skriva PM men din var full. Du har sagt attdu köper bh-ar med större underband och syr in. Jag har själv köpt nu och tänkte om du har tips/kan berätta hur du syr in dina bh-ar. Tacksam för svar :)
Gilla

Vitsippan

Kvinna ·

13 feb, 2015

Viola: hoppas det är okej att jag svarar:-) Du sprättar bort knäppningsdelarna, både hylsor och hakar, Tar bort så mycket du behöver och sen syr du dit knäppningen igen.
Gilla

Hängis

Kvinna ·

13 feb, 2015

Ser att det va en gammal tråd men hakar på ändå då den är igång igen ;). Vart har bilder a tagit vägen? Hade såå gärna velat se brösten då ja är inne på allergan, det blir nog det valet trots allt :) är du nöjd med uhp? Tror ja kommer välja 525 eller 545cc uhp men blev lite nojig över projektionen som ligger på 6,3 , dina hade 6,2 läste ja. Är det något du stört dig på eller blir det bara snyggt :)? Hade du bröstband vid läkningen? Skicka gärna en bröstbild om du har lust och ork :) opereras på torsdag på L&E :)
Gilla

Angel14

Kvinna ·

13 feb, 2015

Jag ser inga bilder på din profil Malin?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem