Teguila
Kvinna ·
Allergan 520 cc*Bilder*
Nu sitter dom där efter flera års längtan! Jag vet att dom inte är färdiga på långa vägar men jag älskar dom redan!
Och alla på kliniken och min kirurg Patrik var helt underbara!
När jag vaknade ur narkosen mådde jag riktigt bra, inge ont alls. Förutom att jag var lite förvirrad och hade en konversation med den stackars sköterskan som jag inte förstog någonting av själv haha.
Har inte haft ont alls! Bara lite spänningar. Igår var jag yrslig men inget idag.
Kan knappt fatta det! Jag har bröst! :D
Sortera efter

Teguila
Kvinna ·
Det "kluckar" i brösten när jag råkar ta i lite, känns skitäckligt haha. Hur länge är det så? Och vad beror det på?
Gilla

Sockerpörlan
Kvinna ·
Grattis till fina boobisarna! =D
Helt ofarligt och kommer försvinna av sej självt om några dagar. Det beror på luft som kommit in vid op och vätska. Detta tas upp av kroppen. Det är som sagt inget alls att vara orolig över men det känns lustigt och lite äckligt. Jag har samma just nu! ;)
Gilla

silversara
Kvinna ·
Teguila, vet inte om det är jag som är helt bakom flötet, men vart kan jag se dina bilder??
Jag har inte fått nåt mail om att jag är silvermedlem ännu, men tycker enligt mig själv att jag borde uppfylla dem kraven nu??
Men som sagt, vill ju se dina blider, nyfiken är bara förnamnet!! Och inte ett dugg avundssjuk " ljuger mig blå"...kram
Gilla

Anonym användare
Jätte fina. Grattis👍
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Sockerpörlan skrev:
Grattis till fina boobisarna! =D
Helt ofarligt och kommer försvinna av sej självt om några dagar. Det beror på luft som kommit in vid op och vätska. Detta tas upp av kroppen. Det är som sagt inget alls att vara orolig över men det känns lustigt och lite äckligt. Jag har samma just nu! ;)
Tack! :D
Okej! Skönt att höra! Hehe man tjoar ju till varje gång bröstet knackar till haha helt sjukt :P
Gilla

Teguila
Kvinna ·
silversara skrev:
Teguila, vet inte om det är jag som är helt bakom flötet, men vart kan jag se dina bilder??
Jag har inte fått nåt mail om att jag är silvermedlem ännu, men tycker enligt mig själv att jag borde uppfylla dem kraven nu??
Men som sagt, vill ju se dina blider, nyfiken är bara förnamnet!! Och inte ett dugg avundssjuk " ljuger mig blå"...kram
Bilderna ligger i inlägget och på min sida. Såg nu att du är bronsmedlem än så länge, men du är ju aktiv här och har information om dig så det handlar det nog bara om att det inte gått tillräckligt många dagar än. Man ska ha varit medlem i 15 dagar. Men det är väl snart om jag har räknat rätt? :)
Hehe men skicka din mailadress i ett pm till mig om du vill, så kan jag maila bilderna till dig :) Kram
Gilla

Teguila
Kvinna ·
sassa81 skrev:
Jätte fina. Grattis👍
Tack så mycket! :D
Gilla

pmsnordjylland
Kvinna ·
Grattis. Dejlig at høre hvor glad og lykkelig du er for brysterne.
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Tackar så mycket! =) Ja jag är riktigt glad över att äntligen fått det gjort :)
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Idag är jag inte kaxig kan jag lova, vaknade flera gånger inatt av att det smärta men somnade om så snabbt direkt. Så när Sambons klocka ringde imorse och jag vaknade till ordentligt börja jag gråta, min vänster bröst gör så nedrans ont och så har jag så ont i tänderna också för jag har väl legat och bitit ihop tändera inatt.
Tagit allt smärtstillande jag får men vänsterbröstet svider och jäklas ändå. Inte lika mycket nu dock.
Gilla

kakan xoxo
Kvinna ·
köp hem/ät ananas och mörk choklad,
har sett att fler rekommenderar det för bättre läkning 👍
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Tack för tipset! Jag tycker inte om ananas, men jag köpte faktiskt hem ananas juice och drack dom 2 första dagarna. Funkar ananas juice lika bra som färsk ananas? :)
Gilla

sussipussi
Kvinna ·
Grattis 😀
Superfina...
Hoppas det är bättre med värken nu.
Vad är annanas bra för?😇
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Tack! :) Det är lite lite bättre med värken iallafall :)
Jag är inte helt säker men jag tror Ananas är bra för att läkningen ska gå snabbare och ta ner svullnaden lite. :)
Gilla

kakan xoxo
Kvinna ·
Teguila skrev:
Jag är inte helt säker men jag tror Ananas är bra för att läkningen ska gå snabbare och ta ner svullnaden lite. :)
läste lite..
ananas är svagt väskedrivande o bra för magen o blodtrycket 👍
Gilla

Baylis
Kvinna ·
Super snygga 👍 Ju nu längtar man knappast mindre till det är min tur 😇 Hoppas värk o elände är bättre
Gilla

Teguila
Kvinna ·
kakan xoxo skrev:
Teguila skrev:
läste lite..
ananas är svagt väskedrivande o bra för magen o blodtrycket 👍
Asbra ju! Har en helt ny ananas juice ståendes i kylen nu så då ska jag forsätta dricka det! :)
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Baylis skrev:
Super snygga 👍 Ju nu längtar man knappast mindre till det är min tur 😇 Hoppas värk o elände är bättre
Tackar! 😀 Förstår det! När är det din tur då? :)
Gilla

Teguila
Kvinna ·
Brösten har redan börjat sjunka ner lite, såg det för bröstvårtorna har börjat åka upp lite lite nu! :)
Smärtan verkar inte vilja släppa, så jag tänkte att jag skulle åka och handla idag för att komma igång och röra på mig så att cirkulationen sätter igång ordentligt igen. Det skulle jag inte gjort, blev jättetrött och det smärta som bara den, fick gå som en Zombie haha så folk titta ju på mig som om jag vore galen haha.
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
Men så jätte fina de blev! : ) Vad roligt att det äntligen är gjort och att allt gick så bra. Hur mår du nu? Vad har du för smärtlindring?
Jag tycker att storleken ser super bra ut på dig!
Kram! : )
Gilla