Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Teguila

Teguila

Kvinna ·

Allergan 520 cc*Bilder*

Bröstförstoring
Nu sitter dom där efter flera års längtan! Jag vet att dom inte är färdiga på långa vägar men jag älskar dom redan!

Och alla på kliniken och min kirurg Patrik var helt underbara!
När jag vaknade ur narkosen mådde jag riktigt bra, inge ont alls. Förutom att jag var lite förvirrad och hade en konversation med den stackars sköterskan som jag inte förstog någonting av själv haha.

Har inte haft ont alls! Bara lite spänningar. Igår var jag yrslig men inget idag.

Kan knappt fatta det! Jag har bröst! :D
25

Sortera efter

Teguila

Teguila

Kvinna ·

Tack! :) Ja jag är riktigt glad att jag valde 520 det känns som något som jag trvis med nu och som jag kommer trivas med om 10 år också :)

Det blir mycket bättre för varje dag, idag har jag lyckats resa mig ur sängen själv utan större problem och det hugger lite ibland bara, så smärtan försvinner ganska fort nu! :)
Jag fick Arcoxia, starka Alvedon, Oxycontin och Oxynorm. Oxynormen har jag tack och lov bara behövt tagit 2 gånger.
Kram!
Gilla
Baylis

Baylis

Kvinna ·

Vsg :) Den 15:e januari, så 4v o 5 dar :) så ett tag kvar..
Gilla
Teguila

Teguila

Kvinna ·

Okej! :) Men det kommer nog gå fort ska du se! Jag tycker det känns som om jag nyss var på min konsultation :P
Gilla
Baylis

Baylis

Kvinna ·

Ja men det tror jag oxå, speciellt nu med all julstress och allt med det :) Mår du bättre nu då?
Gilla
Teguila

Teguila

Kvinna ·

Precis det är så mycket annat man ska hinna med innan jul så :)

Jadå nu mår jag mycket bättre! Har små plockat lite hemma och är uppe och går lite då och då, har inte ont, bara det att jag blir så trött haha.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem