mody
Kvinna ·
08 okt, 2013
Anatomiska eller runda 250cc
Ska opa mig om några veckor och 250 cc är bestämt men vet dock inte vad som blir bäst! Vill ha ett naturligt resultat och vill kunna gå utan bh och med pushup. är väldigt smal så synas kommer det att göra vad rekommenderar ni? :)
Sortera efter

mody
Kvinna ·
09 okt, 2013
normboobie: Blir du beviljad av landstinget så tar det 3 månader efter beslut:)
Har pratat med många killar och alla säger ta anatomiska det är finare just för att de e lite hängiga som riktiga bröst! :)
Gilla

Pussan
Kvinna ·
09 okt, 2013
har inte läst ovan vad ni skrivit men jag hade i princip noll vävnad innan. la bakom muskeln. 250 cc. jag ville först ha anatomiska men Oya sa att det inte skulle bli bra. tänk på att de som är väldigt smala upptill saknar just bröst på ovansidan där det istället är typ, revben. där behövs utfyllnad. jag valde istället en profil som inte har så mycket projektion. mentors moderate profile+. jag hade personligen aldrig velat ha HP då det verkligen blir ännu mer sillis effekt om man ser ut som mig.
mina börjar efter 2v se väldigt naturliga ut. jag är väldigt nöjd och kommer kunna gå utan bh :)
samt, så när du lägger bakom muskeln blir även runda implantat aningen "anatomiska" eftersom muskeln trycker ned på ovansidan så att det mesta hamnar undertill.
Gilla

Little_mermaid
Kvinna ·
09 okt, 2013
Hejsan! Jag var helt säker på att jag ville ha anatomiska, just för den naturliga effekten, men nu när jag läser blir jag tveksam .. Min läkare är tydligen väldigt för anatomiska så ska det bli runda krävs nog nästan en övertalning! Är just lite rädd för "hänget" och att det ska bli tomt längre upp på brösten, men samtidigt vill jag inte ha fottbollsaktiga bröst heller, vilket jag är orolig för att det blir med runda då jag har noll vävnad eller underhudsfett på överkroppen ..
Gilla

Lillefoten
Kvinna ·
09 okt, 2013
Hej!
Jag ska lägga in 260-280 cc, runda. Förväntat resultat för mig är stor B-kupa, liten C-kupa.
Jag tror att det är bäst att välja runda. Min kirurg sa att de hänger till sig efter ett tag.
Gilla

mody
Kvinna ·
09 okt, 2013
Men ååh vad jobbigt med olika åsikter ;) little_mermaid: anatomiska va ju egentligen till för de som hade bröstcancer och då tog de fram ett implantat som såg så naturligt ut som möjligt och sen kom de på att andra som gjorde förstoringar faktiskt blev hjälpta av dessa så om de verkligen ska se naturligt ut välj anatomiska alla med bröst har väll lite häng? :)... det är så svårt! :(
Gilla

Little_mermaid
Kvinna ·
09 okt, 2013
mody skrev:
Men ååh vad jobbigt med olika åsikter ;) little_mermaid: anatomiska va ju egentligen till för de som hade bröstcancer och då tog de fram ett implantat som såg så naturligt ut som möjligt och sen kom de på att andra som gjorde förstoringar faktiskt blev hjälpta av dessa så om de verkligen ska se naturligt ut välj anatomiska alla med bröst har väll lite häng? :)... det är så svårt! :(
Gilla

just-for-me
Kvinna ·
09 okt, 2013
Little_mermaid skrev:
Hejsan! Jag var helt säker på att jag ville ha anatomiska, just för den naturliga effekten, men nu när jag läser blir jag tveksam .. Min läkare är tydligen väldigt för anatomiska så ska det bli runda krävs nog nästan en övertalning! Är just lite rädd för "hänget" och att det ska bli tomt längre upp på brösten, men samtidigt vill jag inte ha fottbollsaktiga bröst heller, vilket jag är orolig för att det blir med runda då jag har noll vävnad eller underhudsfett på överkroppen ..
Jag har alltid velat ha "mer utfyllnad" men varit livrädd för badbollskänslan. Men efter att ha testat båda inläggen har jag bestämt mig - runda it is. Min första kirurg som jag var i kontakt med skulle knappt gå övertala till runda så jag får helt enkelt välja en klinik som kan möta mina önskningar. Bakom muskeln minskar nog risken för "bolleffekt" rätt mycket eftersom att implantatet inte ligger längst fram.
Gilla

mody
Kvinna ·
09 okt, 2013
little_mermaid: Det undrar jag med läs längre upp i tråden! kolla förresten in denna tjejens blogg: http://sise.webblogg.se ! Hon har 255cc anatomiska dom ser väldigt runda ut :)
Gilla

Little_mermaid
Kvinna ·
10 okt, 2013
mody skrev:
little_mermaid: Det undrar jag med läs längre upp i tråden! kolla förresten in denna tjejens blogg: http://sise.webblogg.se ! Hon har 255cc anatomiska dom ser väldigt runda ut :)
Gilla

mody
Kvinna ·
10 okt, 2013
precis men det stod att hon inte fick ta större då hennes bröstkorg är så smal så det kommer nog passa på mig i alla fall :) Lycka till med vad du nu väljer! :)
Gilla

Lillans
Kvinna ·
10 okt, 2013
normboobie skrev:
Lillans: jag är ute efter naturliga bröst, känslan av att få HA bröst och vara kvinnlig även utan kläder, kan fusk a yill det under kläder men inte bikini det är lögn!
Tar det lång tid att fp beviljat från landdtinget?
De opererar inte anatomiska på kliniken jag valt så jag slipper det beslutet åtminstone :-)Gilla

Little_mermaid
Kvinna ·
11 okt, 2013
mody skrev:
precis men det stod att hon inte fick ta större då hennes bröstkorg är så smal så det kommer nog passa på mig i alla fall :) Lycka till med vad du nu väljer! :)
Gilla