Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Therese87

Therese87

Kvinna ·

Är 475cc för stort?

Bröstförstoring

Jag opererades i januari och satte då in 295cc full. Kände redan ifrån början att dom blev för små. Nu har jag även fått muskelpåverkan som ska korrigeras i september och då ska jag även byta till större implantat. Jag väljer mellan 410, 440 och 475 cc. Alla i corse profil. Jag känner att 410 nog är en för liten skillnad i cc så jag velar mellan 440 och 475. Jag är ganska kort, 157cm och var helt platt i från början. Undrar nu om någon annan kortis här har någon utav dessa implantat? Och isåfall, känns dom för stora eller lagom? Jag önskar större bröst men inte på tok för stora såklart ;) 475 är 1cm bredare än de implantat jag har idag. Skulle även vara tacksam ifall någon har bild på sitt resultat :)

26

Sortera efter

annie91

annie91

Kvinna ·

Wow, tycker annars du har fått riktigt snygga bröst! Men det är du som ska trivas såklart. Jag är 162 cm 55 kg o väldigt smal upp. Har 450cc full profil, ser stort ut naken men med kläder går det att framhävs eller dölja mer beroende på hur jag klär mig. Är väldigt nöjd med den storleken:-)
Gilla
Therese87

Therese87

Kvinna ·

Tack! Ja, jag är jättenöjd! Känns som en perfekt storlek verkligen :)
Gilla
Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Du kommer bli nöjd 475 mentor bakom muskeln för mig Det är bra i storlek, framhäva och ändå känna sig snygg i lösare plagg. Ångrar inte en sekund mitt val, första bröst operationen var med mycket mindre. Så valet med det större blir bra.Det låter mycket men är inte det. Lycka till!
Gilla
Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Evylynn skrev:

Du kommer bli nöjd
475 mentor bakom muskeln för mig
Det är bra i storlek, framhäva och ändå känna sig snygg i lösare plagg.
Ångrar inte en sekund mitt val, första bröst operationen var med mycket mindre.
Så valet med det större blir bra.Det låter mycket men är inte det.
Det krävs en del för att fylla ut. Lycka till!

Gilla
Kajj

Kajj

Kvinna ·

Hej! Hittar inte många i denna storlek. Jag har tänkt mig och operera mig 410cc runda corse. Är nästan lika lång som dig 158 mer väger lite mer 57kg. Jag är jätte förvirrad o är rädd att dom ska sticka ut för mycket. Hur är dina är du fortfarande nöjd?
Gilla
Therese87

Therese87

Kvinna ·

Jag är nöjd med mina 440 :) Dom är inte alls för stora eller för putiga. Sen beror det såklart på hur man ser ut ifrån början. Jag var ju helt platt innan. Men för mig är det en bra stl. Lätta att dölja och lika lätta att framhäva :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem