Anonym användare
21 sep, 2011
Är 550 cc lagom?
BröstförstoringJag ska förstora mina bröst och vill ha resultat som liknar Veronica Thorsells och Lene Alexandras. Alltså ganska stora, kvinnligt fylliga bröst. Själv är jag 159 cm lång och väger 56 kg (på väg ner mot 52), tror ni att 550 blir lagom då? För jag har funderat på 500 men man säger ju att man alltid ska ta det större alternativet när man velar... Blir det för stort eller kan det bli tror ni? Nu har jag liten b-kupa. Superkul om nån svarar vad dom tror/tycker :)
Länkar till drömresultat:
http://www.veronicathorsell.com/Photos/Sidor/Editiorial.html#29
http://www.google.se/imgres?q=lene+alexandra&um=1&hl=sv&client=opera&sa=N&rls=sv&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=v-WSK9TOOhzCHM:&imgrefurl=http://zangeressen.skynetblogs.be/tag/lene%2520alexandra&docid=QFC-6ez8GeUKoM&w=600&h=900&ei=IF56TpKhBYjKsgbC17jVDw&zoom=1&iact=hc&vpx=742&vpy=253&dur=280&hovh=275&hovw=183&tx=81&ty=134&page=1&tbnh=134&tbnw=89&start=0&ndsp=62&ved=1t:429,r:17,s:0&biw=1920&bih=914
Hoppas länkarna funkar haha :)
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
21 sep, 2011
Anonym användare
21 sep, 2011
Visst är dem! :) De har ca 13,5 cm och 5,6... Vill själv ha dem ganska putiga :) Kul att höra att jag inte är helt fel på det haha ;) Blir lite osäker eftersom folk säger man ska ta största alternativet om man är osäker.. Man kanske blir storleksblind lättare om man väljer det mindre?
Malin88
Kvinna ·
21 sep, 2011
Anonym användare
22 sep, 2011
Ja precis! Okej vad bra att du sa det, skönt att prata med nån med lite mer erfarenhet... Vilken bh-storlek tror du jag kommer få då? Jag använder 75B (har fyllig a/mindre b). Blir det risk för överpol med ultra hög? Ungefär ja... Ser att du ska opereras igen idag förresten, önskar dig all lycka till! :) Kram!
Anonym användare
22 sep, 2011
Jag har 550cc. är iof lite längre o bredare än sig. tycker mina blev lagom..fast nu vill jag ha större...
finns en bild i mitt bronsgalleri med bh på du kan kolla :)
Anonym användare
22 sep, 2011
De är verkligen jättefina och passar dig! :) Det blir lätt att man blir storleksblind va? Då gör jag nog rätt som vill ha det större alternativet... Det är som du säger, jag är lite kortare än dig, hur mycket det gör beror väl på kroppsform och sånt... Gulligt att du svarade, har fått ganska bra inblick hur det kan se ut på mig :)
Anonym användare
22 sep, 2011
Ingen fara :) ja mina kommer se större ut när jag gått ner mer i vikt också. har minst 4 kg kvar hahaha. älskar kurvor..men inte min hängande mage..men ska söka om landstinget sen för kan ej ha kläder ordentligt o mår piss över den.
Så ja antingen 550cc eller 600cc om du vill ha STORA :)
sen berys det ju helt på vad kirurgen säger med. Min kirurg ville inte lägga i 600 på mig.
Jag hade bestämt mig för 500 sen sa han jag fick pröva 550 o det blev perfekt :)
Kul jag kunde hjälpa. om du har ngn mail kan jag maila en före o efter bild till dig :)
Anonym användare
22 sep, 2011
Har några sambokilon över min mage som helst ska försvinna innan operation haha :) Har i övrigt smal midja och lite bredare höfter men det är det där putet som börjat puta för mycket :P Det är ju ofta som man känner själv också, man är ju väldigt självkritisk och ser sig själv på ett annat sätt än andra... Tror inte det är så farligt, du är säkert jättefin! Menjag har den inställningen att varför inte ändra på något som går att ändra på om man mår dåligt över det? Hoppas det löser sig för dig! :)
Gud så bra att jag fick svar på det :) Vet inte om du såg bilderna jag länkat men det är ungefär sånt resultat i proposition till min kropp jag vill ha :)
Det hade varit jättesnällt, det får du jättegärna göra! :)
[email protected] har jag :)
Anonym användare
22 sep, 2011
Jo det e klart. jag har fått barn o gjort kejsarsnitt så magen hänger över snittet :/
Ja jag kollade länkarna =)
då mailar jag direkt :P
Anonym användare
22 sep, 2011
Usch var inte det smärtsamt? :(
Gör så, supergulligt!! :)
Anonym användare
22 sep, 2011
Nu borde du fått mailet =)
Anonym användare
22 sep, 2011
Hmm inget i inkorgen, vad kontigt :S Du skrev .se och inte .com? :) för det brukar vara ett stort problem när folk ska mejla mig haha eftersom det brukar vara .com för det mesta :P
Anonym användare
22 sep, 2011
haha jo det gjorde jag nog xD
Anonym användare
22 sep, 2011
nu så :P
Anonym användare
22 sep, 2011
Haha okej :P Jag fick mejlet nu, gud så snygga de är! :) Känner att jag har lite liknande förutsättningar som du hade! De verkar passa jättefint kroppsmässigt :) Något annat jag tänkt på är om vårtgården töjs och blir större efter en förstoring? :)
Anonym användare
22 sep, 2011
Va kul du gillar de :D
jag tyker inte mina blivit så mkt större. de passar ju till brösten hehe
Anonym användare
22 sep, 2011
Klart, såg jättefint ut :D För jag har hört lite olika om det och det är ju svårt att avgöra helt från bilder så tänkte att då kan jag lika bra fråga.. är kanske olika från person till person :) Tack så mycket för hjälpen iallafall, det har löst endel frågetecken! Längtar så himla mycket tills det är min tur bara! :)
Anonym användare
22 sep, 2011
Glad jag kunde hjälpa =)
Förstår att du längtar :D
Malin88
Kvinna ·
22 sep, 2011
Ja precis! Okej vad bra att du sa det, skönt att prata med nån med lite mer erfarenhet... Vilken bh-storlek tror du jag kommer få då? Jag använder 75B (har fyllig a/mindre b). Blir det risk för överpol med ultra hög? Ungefär ja... Ser att du ska opereras igen idag förresten, önskar dig all lycka till! :) Kram!
Anonym användare
22 sep, 2011
Just nu har jag 73 i underbystmått... Aha bra att jag fick det förklarat för mig då för har funderat på det :) Vad bra att du verkar nöjd, är glad för din skull! De ser jättefina ut :)