Anonym användare
21 sep, 2011
Är 550 cc lagom?
BröstförstoringJag ska förstora mina bröst och vill ha resultat som liknar Veronica Thorsells och Lene Alexandras. Alltså ganska stora, kvinnligt fylliga bröst. Själv är jag 159 cm lång och väger 56 kg (på väg ner mot 52), tror ni att 550 blir lagom då? För jag har funderat på 500 men man säger ju att man alltid ska ta det större alternativet när man velar... Blir det för stort eller kan det bli tror ni? Nu har jag liten b-kupa. Superkul om nån svarar vad dom tror/tycker :)
Länkar till drömresultat:
http://www.veronicathorsell.com/Photos/Sidor/Editiorial.html#29
http://www.google.se/imgres?q=lene+alexandra&um=1&hl=sv&client=opera&sa=N&rls=sv&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=v-WSK9TOOhzCHM:&imgrefurl=http://zangeressen.skynetblogs.be/tag/lene%2520alexandra&docid=QFC-6ez8GeUKoM&w=600&h=900&ei=IF56TpKhBYjKsgbC17jVDw&zoom=1&iact=hc&vpx=742&vpy=253&dur=280&hovh=275&hovw=183&tx=81&ty=134&page=1&tbnh=134&tbnw=89&start=0&ndsp=62&ved=1t:429,r:17,s:0&biw=1920&bih=914
Hoppas länkarna funkar haha :)
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
22 sep, 2011
Opticruise
Kvinna ·
22 sep, 2011
Just nu har jag 73 i underbystmått... Aha bra att jag fick det förklarat för mig då för har funderat på det :) Vad bra att du verkar nöjd, är glad för din skull! De ser jättefina ut :)
Anonym användare
22 sep, 2011
Aha okej då vet jag, tack :)
matilda89
Kvinna ·
22 sep, 2011
550 kommer bli STORT. Eftersom du är såpass kort och smal. Men det är ju vad du är ute efter som spelar roll. Jag är 170 och väger 54.
Mina är väldigt stora..! Finns bilder om du vill se.
Anonym användare
23 sep, 2011
matilda89
Kvinna ·
24 sep, 2011
Tack snälla! :)
Jaa, mina är faktiskt väldigt stora! Jag tycker det är snyggt som fan, men tror jag handen på hjärtat kommer tycka det är lite för stort om 5 år. :P
Ja, eller det beror ju på vilket resultat du vill uppnå? Men eftersom du är 13cm (?) kortare än mig så kommer det se betydligt större ut på dig än på mig :P
Det för ju inte gå från sexigt stort till vulgärt enlgit mitt tycke då :)
Anonym användare
25 sep, 2011
Det har du rätt i, ska ta mig en funderare :) Kan man få snittet lagt i bröstvecken på citadell? Har varit helt inställd på kkab men har börjat bli lite osäker, båda klinikerna har visat sig ge superfint resultat :) Men vet flera som opererat sig på kkab som varit supernöjda...
Anonym användare
25 sep, 2011
Tack snälla! :)
Jaa, mina är faktiskt väldigt stora! Jag tycker det är snyggt som fan, men tror jag handen på hjärtat kommer tycka det är lite för stort om 5 år. :P
Ja, eller det beror ju på vilket resultat du vill uppnå? Men eftersom du är 13cm (?) kortare än mig så kommer det se betydligt större ut på dig än på mig :P
Det för ju inte gå från sexigt stort till vulgärt enlgit mitt tycke då :)
Oj kollade på dina, jag har 550cc o mina ser mycket mindre ut :O
matilda89
Kvinna ·
26 sep, 2011
Strarberry: KKAB är också en bra klinik av vad jag hört. Men har hört mer/bättre om citadell och vet fler som jag känner som gjort sina där, därför valde jag dem. :) Ja du kan välja mellan snitt i armhålan eller under bröstet, det är en smak sak.
Men gillar du stora bröst så kör på! Nu i efterhand kan jag säga att jag älskar mina, men när jag är 30 så kommer jag kanske inte vilja ha såhär stora, och iallafall INTE större. Men som sagt du är väldigt mycket mindre och kortare än mig.
Guldfisken: Tror vi har ungefär lika stora bröst, men det seruppfattas som större ut på mig eftersom jag är mindre än vad du är? :) Jag har lagt i 500 och inte 550!
matilda89
Kvinna ·
26 sep, 2011
Förresten kan du inte lägga upp en bild på dina bröst innan så kanske jag jag hjälpa dig lite mer ang storleks val put, bredd mm :)
Anonym användare
29 sep, 2011
Förlåt det tagit tid innan jag svarat, har haft hur mycket som helst att göra så har inte hunnit... Det kan jag klart göra, det hade varit supersnällt av dig! :) Ska fota så fort min telefon är tillbaka från lagning vilket den borde vara nu i dagarna, eller be min sambo att ta med sin för någon kamera äger jag konstigt nog inte :/ Tack för att du är så hjälpsam, bild kommer snart :)
matilda89
Kvinna ·
29 sep, 2011
Kan du inte skriva ett mail till mig när bilden är uppe? Är faktiskt inte så ofta på forumet längre så blir lätt att jag tappar bort trådar jag skrivit i. :)
Anonym användare
30 sep, 2011
Absolut kan jag göra det :) Jag hinner inte vara här inne allt för ofta heller :/ Men vad har du för mailadress? :)
okey, då ska du ha max 70 i underband :) jag har 68 under brösten o har 65 eller 60 på change. :) tack så mkt! :)