mmmjo
Kvinna ·
07 maj, 2015
Är 550cc för stort?
BröstförstoringHej! Var på konsultation på Bellakliniken idag för att byta mina inplantat från 300 och 320cc till större. Kommer byta till motiva, hög profil. Kirurgen säger 550 kommer bli bäst. Jag vill nämligen ha mindre mellanrum och kommer därmed öka bredden på implantaten. Vaf tror ni om 550 på mig? Jag har bara 75cc och 50cc egen vävnad! Nästan inget! Jag ville helst inte hå över 500, men bredden blir bättre med 550.
Sortera efter
mmmjo
Kvinna ·
07 maj, 2015
maja2
Kvinna ·
07 maj, 2015
Jag tror att det är samma pris som alla andra implantat
Bluebutterfly
Kvinna ·
07 maj, 2015
Aha ok, men ni får kanske betala för en helt ny op. Om jag går igenom en ny op så blir det korr så behöver nog bara betala implantaten.
Lycka till med operationen maja2 hoppas att slipper fler bekymmer nu. Hålle tummarna!
mmmjo: tror dina skitsnygga bröst bara kommer bli bättre och kommer passa dig jättebra.
maja2
Kvinna ·
07 maj, 2015
Tack snälla !
mmmjo
Kvinna ·
07 maj, 2015
Aha ok, men ni får kanske betala för en helt ny op. Om jag går igenom en ny op så blir det korr så behöver nog bara betala implantaten.
Lycka till med operationen maja2 hoppas att slipper fler bekymmer nu. Hålle tummarna!
mmmjo: tror dina skitsnygga bröst bara kommer bli bättre och kommer passa dig jättebra.
mmmjo
Kvinna ·
08 maj, 2015
ja jag har haft olika, men johan de sista åren, han har hjälpt mig mycket. Ja jag tycker att det är stor skillnad på hög och mellanprofil, 500 i hög ser större ut än 500 i mellan
proforma girl
Kvinna ·
08 maj, 2015
maja2
Kvinna ·
08 maj, 2015
550cc motiva round silk surface blir det, op på tis.
Bluebutterfly
Kvinna ·
08 maj, 2015
Satt och tittade lite på de olika ytorna som Motiva erbjuder. Vet ni vad det är för skillnad på de olika ytorna? På dagens implantat finns det ju tex släta eller texturerade. Skiljer sig Motiva i sin yta som kan motverka tex rippling?
mmmjo
Kvinna ·
08 maj, 2015
mmmjo
Kvinna ·
08 maj, 2015
550cc motiva round silk surface blir det, op på tis.
mmmjo
Kvinna ·
08 maj, 2015
Satt och tittade lite på de olika ytorna som Motiva erbjuder. Vet ni vad det är för skillnad på de olika ytorna? På dagens implantat finns det ju tex släta eller texturerade. Skiljer sig Motiva i sin yta som kan motverka tex rippling?
Bluebutterfly
Kvinna ·
08 maj, 2015
Vet inte om mitt återbesök kan räknas som konsultation. Ska dit i september för att se om min DB blivit bättre, om Johan fortfarande anser att korr är bästa lösningen för min DB samt de faktum att höger säckar ihop och inte alls håller formen så blir det nog en ny op. Och Motiva är fastare än Perthese va? Har ingen koll alls..
maja2
Kvinna ·
08 maj, 2015
Motiva har tre olika implantat vad jag vet velvet surface som har en grövre texturering, silk surface some har en mindre grov och ergonomix som jag tror har samma texturering som silksurface men dessa är betydligt mjukare
maja2
Kvinna ·
08 maj, 2015
velvet och silksurface finns i två olika fastheter, den mindre fast har ett Q efter sig
Bluebutterfly
Kvinna ·
08 maj, 2015
Ok då fattar jag bättre. Ska prata med Johan om dessa när jag ska dit i september. Om jag fattar rätt så är de maxfyllda och är inte tänkat att de ska tappa formen oavsett mjukhet. Om jag skulle byta vill jag inte ha ett underfyllt det igen men samtidigt inte stenhårt.
Om jag ligger på rygg idag så får jag rippling ända upp till bröstvårtan ett par cm brett pga att implantatet tappar form. Känns mest men syns också. Trist!
Bluebutterfly
Kvinna ·
08 maj, 2015
Tack!
proforma girl
Kvinna ·
09 maj, 2015
klyftan beror på bredden, inte så mycket på höjden. Du kommer att få lika bra klyfta med en mellanprofil som är lika bred som en högprofil Jag hade mentors 500 i mellanprofil och fick jättefin klyfta. Men kör på 550 jag tror inte du kommer att ångra dig