Silicon dream
Man ·
Är det ingen som har 600-800 cc här?
Har letat runt men inte hittat mer än 2-3 st som har 600-800 cc.
Söker tjejer med stora implantat då jag vill prata lite då jag funderar på det själv.
Sortera efter

singoalla
Kvinna ·
Jag har 600cc framför:) Gjorde min operation 25/3.. Är jätte nöjd...
Gilla

Indira
Kvinna ·
Jag har 700 UHP Allergan,är supernöjd :)
Gilla

Silicon dream
Man ·
Var in och kikade på din profil och vad fina dom är.
Hade du bakom eller framför?
Mycket ont?
Vad har du för kupa i BH nu?
Verkar som de flesta läkare inte vill lägga in så stora impl men jag vill och jag tycker det klär mig. Gå in på min profil och kolla gärna in mina bilder där jag testar ristest och säg gärna om du tycker stora bröst passar mig.
Har en bild i vitt linne med 600 cc och en med lila uppdragen tröja 800 cc.
Gilla

Ia700
Kvinna ·
Skall lägga in 650 resp 700 cc bakom bröstmuskeln i slutet på maj, känns helt rätt då jag vill ha stora bröst! Var lite små nervös innan för folks reaktioner och så men har bestämt mig för att köra mitt eget race:)
Gilla

singoalla
Kvinna ·
Måste säga! Jag var oxå lite nervös över valet av storlek 600cc.. Rädd att de skulle bli gigantiskt,typ vandrande bröst:) Nu har jag framför,vet ej hur de blir bakom.. Men de blev inte alls så stort som jag trodde,utan perfekt storlek.. Så mde kommer nog bli jätte bra:)
Gilla

Ia700
Kvinna ·
Jag tror också man stirrar sig lite blind på siffror, har vaklat lite just för att det låter så mycket men då tittar jag bara på bilder tagna från konsultationen och blir lugn igen haha:-)
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jättefina bröst och jag vill också ha sådär stora fina bröst men ena läkaren sa absolut nej utan högst 325 cc och det syntes ingenting på mig så han kommer jag inte opas av, dessutom var han så otrevlig.
Den andra sa först max 400 cc men nu sagt 525 cc för han tycker inte jag ska ha så stora bröst men varför ska jag tycka vad han tycker, jag betalar ju för han ska opa mig och vill jag ha stora bröst med 600-700 cc så är väl det valet mitt. Vet att jag inte kommer bli nöjd med för små bröst, har alltid velat ha stora och det är ju därför jag ska göra en bröstförstoring annars kan jag lika gärna strunta i det om det knappt kommer synas.
Vill inte ångra mig sedan att jag bara gick efter läkaren och inse att brösten blev för små efter ett tag.
Hellre för stora än för små.
Gilla

Ia700
Kvinna ·
Håller helt med dig! Du betalar, det är din kropp och du vet vad som känns bäst för dig:) kan verkligen rekommendera Johan Nordqvist och hans klinik! Han lyssnade verkligen på mig och jag valde implantat utan att veta hur många cc det var:)
Man får verkligen en magkänsla och det är lätt värt de 30 milen jag får åka. Hoppas verkligen du hittar någon som känns bra för dig!
Gilla

Jossan_80
Kvinna ·
Cita har 600 HP 65G!
Kirurg: Proffesor Gunnar Kratz plastikakdemin
Riktigt fina.
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jo jag har funderat på Plastikakademien i Linköping men hoppas såklart hitta en kirurg i Stockholm som vill. Jag ska på konsultation nu på fredag på Proforma Clinic hos Örjan får se om han vill lägga in stora implantat på mig, men är rädd att han också kommer tycka att det är finare med en mer diskret förstoring på mig.
Blir galen på att inte få bestämma sådant själv faktiskt.
Har hört att man får skriva på ett kontrakt där kliniken avsäger sig allt ansvar om man inte följer kirurgens rekommendation på lämplig storlek på implantaten om nåt går galet.
Nää jag hoppas verkligen få som jag vill ha det.
Gilla

Silicon dream
Man ·
Nu har jag lagt in två kort, ena kortet är 800 cc och det nedre kortet är 600 cc. Tycker det ser smått ut med även 600 cc nu men det är nog för att jag vant mig då jag använt ristest nu i flera dagar.
Gilla

Silicon dream
Man ·
Bynn Åh vad snygga bröst du har fått. Är det okej för dig om jag visar ditt kort på dina bröst på min konsulation på fredag?
Gilla

Silicon dream
Man ·
Sådana här svar får jag av läkaren, blir så ledsen
Gränsen för hur stora implantat man kan få in vid en första operation är mellan 5-600. Om man även vill göra en justering av vårtgårdarna vid samma tillfälle vill man ogärna lägga in större implantat än runt 4-450. Risken är att det läker sämre samt att vårtgårdarna töjer sig och blir stora igen av vikten av implantaten.
Jag förstår vilket utseende du eftersträvar men har man inte en nätt kropp med smal bröstkorg krävs det mycket stora implantat. Så pass stora implantat kommer för eller senare resultera i besvär. Det är bara en tidsfråga. Om du eftersträvar ett mera långsiktigt resultat med mindre risk för bestående komplikationer bör du välja mindre implantat och acceptera att det blir bättre än innan men kanske inte fullt så stort som du först tänkt dig.
Gilla

Pepparkakan
Kvinna ·
Men varför blir du ledsen?
Han är ju bara ärlig. Du ska vara glad att han är så ärlig
som han är mot dig. Han vill ju inte riskera din hälsa och ditt resultat.
Tänk om han hade gått med på att operera dig efter de önskemål du har
OCH samtidigt vetat om hela tiden att det skulle uppstå
komplikationer och/eller att du inte får det resultat du önskar dig?!
Gilla

Indira
Kvinna ·
Tack :)Jag har framför och hade nästan ingen smärta efter operationen åt endast värktabletter vid operationsdagen och dagen efter mvh
Gilla

Indira
Kvinna ·
Glömde svara på två frågor :) jag vet inte än vilken storlek jag hamnar på använder fortfarande sportbh, jag tycker absolut du kan ha stora implantat :)
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jag är bara ledsen är bara mänsklig, har önskat mig stora bröst i 20 års tid men det verkar omöjligt att få det.
Bara snack om att det ger dig bla bla bla varför har då inte de tjejer som har stora då komplikationer och besvär om det är så pass vanligt som han säger?
Tycker bara det är så konstigt och vet inte vad jag ska tro faktiskt. Känns bara som han föredrar små bröst och därför snackar ner allt som har med stora bröst medan om man går till en annan som tycker om stora bröst snackar fördelar om det och snackar ner små bröst.
bara en känsla jag får.
Ledsen och besviken är jag.
Kan jag bara inte få ett par stora bröst bara, jäkla skitkropp man har.
Gilla

EeM
Kvinna ·
Jag har 800 cc o supernöjd
Gilla

Pepparkakan
Kvinna ·
Silicon dream skrev:
Jag är bara ledsen är bara mänsklig, har önskat mig stora bröst i 20 års tid men det verkar omöjligt att få det.
Bara snack om att det ger dig bla bla bla varför har då inte de tjejer som har stora då komplikationer och besvär om det är så pass vanligt som han säger?
Tycker bara det är så konstigt och vet inte vad jag ska tro faktiskt. Känns bara som han föredrar små bröst och därför snackar ner allt som har med stora bröst medan om man går till en annan som tycker om stora bröst snackar fördelar om det och snackar ner små bröst.
bara en känsla jag får.
Ledsen och besviken är jag.
Kan jag bara inte få ett par stora bröst bara, jäkla skitkropp man har.
Gilla

Marina
Kvinna ·
Man kan ju vara glad över att nån är sanningsenlig utan att för den skull vara glad åt vad sanningen visade sig vara...
Gilla