Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Silicon dream

Silicon dream

Man ·

Är det ingen som har 600-800 cc här?

Bröstförstoring
Har letat runt men inte hittat mer än 2-3 st som har 600-800 cc.
Söker tjejer med stora implantat då jag vill prata lite då jag funderar på det själv.
25

Sortera efter

Silicon dream

Silicon dream

Man ·

Det lutar mest åt Allergan men nu vet jag inte, är på ruta noll när jag nästan var i mål och op saknades.

Tänkte tidigare idag ringa och boka operation, men tvingade mig själv att det är för tidigt du ska inte opa dig förrän i höst för bövelen du kan ju inte ringa nu.

Jag vet inte, skall smälta det här, ta ett nytt snack eller allra helst boka en ny konsultation hos honom och verkligen gå igenom detta. Jag har väl inte vart så tydlig med vad jag vill utan det har lossnat i helgen att det är fake looken jag vill ha och efter allt ristestande s fann jag att det är stora implantat som gäller, har gått igenom hela stegen från 300 och uppåt alltså och vid 600 cc så började jag gilla det jag såg men nu är jag redan storleksblind och tycker nog att 800 cc inte så är sjåpig ändå men vågar inte så 600 cc, men okej 525 cc har Patrik sagt ok till så kanske då men nu när han skrev sådär blev jag rädd och vet nu inget längre. Får så motsägelsefulla svar av alla läkare som sedan inte stämmer med det man läser här inne.
Gilla
Duenna

Duenna

Kvinna ·

Lyssna på läkaren. Tjejerna härinne må vara lite mer kunniga än vanligt totalt ovetandes folk - men läkaren är utbildad. Han gör sitt bästa för att dels tillgodose vad du är ute efter dels se till att du får ett hållbart resultat. Han har trots allt gått en lång utbildning (vad är det numera, 5 år typ?) och sedan gjort måååånga operationer. Lyssna på honom. Han vill bara väl.
Gilla
Silicon dream

Silicon dream

Man ·

Att bli plastikkirurgi tar längre tid än 5 år, tror det är en en utbildning på 10-12 år väl.

Jo jag får se vad jag gör. Har en konsulation på Proforma nu på fredag, får se vad som sägs då.
Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Jag kan förstå att du blir ledsen om du inte kan få resultatet du vill ha..även om man samtidigt kan va tacksam för kirurgen är ärlig. Men du kan alltid gå till fler för se om de säger samma sak. Jag fick höra av flera kirurger jag va för nätt för stora implantat o för stora risker. Hittade sen en läkar som inte fann stora på mig som problem, han förklarade nackdelarna...men jag ville. Sen blev jag varnad här inne för honom...också tacksan för tjejerna bryr sig. Jag blev vaksam och lät saker sjunka in först. Men jag valde honom o 750 blev det. Jag är så glad idag..mina bröst känns som mina nu..så jag ville ha dem...stortrivs. :)
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Jag har 595cc det var max vad som fick plats på första op.
Nu ska jag korra i maj och sänka bröstvecken så det ser snyggare ut och med glada bröstvårtor.
Mitt mål är 800cc till hösten,men först måste dessa implantaten få ett bra resultat så grunden för ett grymt bra resultat med 800cc görs oxå.
Läkaren har förvarnat mig att han ska ju göra allt han kan för att vi ska få ett bra resultat med 800cc senare,men alla har inte de förutsättningarna att få in hur stora som helst!
Jag hade ju inga tuttar alls innan (se mina bilder)
Så läkarna kanske bara vill dig väl och om de inte kan garantera ett bra resultat så hellere att de nekar dig den operationen!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem