Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mary94

Mary94

Kvinna ·

Är det stor skillnad på 300 och 325 cc?

Bröstförstoring

Jag ska operera brösten men är kluven om ja ska välja 300 eller 335 cc, är det stor skillnad ? Vill inte ångra mig när ja vaknar upp för att de är för små men vill absolut inte heller få ett onaturligt resultat. Någon som lagt in 300 eller 325 som har bilder ? :)

24

Sortera efter

A-C

A-C

Kvinna ·

Finns ingen skillnad alls....
Gilla
ksnh11

ksnh11

Kvinna ·

Jag har samma problem. Kom fram till 300 ml på konsultationen men har nu börjat funder på om jag kanske ska lägga in 325 ml eller 350 ml istället. Är precis som du rädd att de ska bli försmå samtidigt som jag vill ha ett naturligt resultat...

Gilla
Mary94

Mary94

Kvinna ·

Skriv gärna när du bestämt dig och gärna efter operationen bilder på hur det blev och om du blev nöjd :)
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Det är ingen visuell skillnad alls. FInns implantatsguide på sidan där du kan se hur mycket det skiljer mellan de två :)

Gilla
Jojja

Jojja

Kvinna ·

Jag har bilder på mina 330 från Mentor men de är däremot anatomiska.. :)
Gilla
ksnh11

ksnh11

Kvinna ·

Det kan jag absoult göra! :)

Gilla
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

Jag har bilder, har både 300 och 325. Skillnaden är knappt märkbar. Hade olika stora från början, trodde det skulle räcka med 25 cc extra för att jämna ut, hade dock ingen stor skillnad. Såhär i efterhand hade jag nog kunnat ta 50 cc skillnad. Men önskar överlag att jag valt större implantat, man vänjer sig fort och jag tycker redan mina känns små.
Gilla
ksnh11

ksnh11

Kvinna ·

Är tyvärr inte silvermedlem så kan dessvärre inte se dina bilder, men ska kika in när jag blivit silvermedlem. Tack! :)

Gilla
Mary94

Mary94

Kvinna ·

Vilken sida? dne här?:)

Gilla
anspar91

anspar91

Kvinna ·

jag har också 325cc om du vill kika bilder :) 

Gilla
stilettogirl

stilettogirl

Kvinna ·

ingen skillnad alls.

jag hade tagit 325, då även det inte är speciellt stort.

du behöver gå upp minst 100 cc för att se/märka skillnad

Gilla
NewBs15

NewBs15

Kvinna ·

Valde mellan 275 och 360. Min kirurg sa det inte är så stor skillnad. Valde 360 (low el moderate profile) och det ser mkt proportionerligt ut till resten av kroppen. Är 170 cm och smal med lite underhudsfett, särskilt på överkroppen. Har bilder för silvermedlemmar.
Gilla
Mary94

Mary94

Kvinna ·

Ja tusen tack, är du nöjd med dina?:)

Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Ni lång tjejer tänk över det hela så ni inte tar i första hand för smala implantat och för lite cc. Min 400 cc syns inte i kläder eller bikini alls. Jag ser likadan ut som tidigare fast då hade jag massa vadderingen. Ända skillnaden är att de är lite större än tidigare när jag är naken. Bhstorlekarna man drar sedan låter enorma men låt er inte luras av vare sig det eller närbilder på bröst här på pof.
Gilla
Ljusblå

Ljusblå

Kvinna ·

Så himla svårt. Jag väljer mellan 250 upp till 300. Men borde kanske gå på 300? 250 kanske blir för klent. Naturligt men fylligt vill jag ha . Man kan ju aldrig veta för en efteråt om man valt rätt
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Marijjha skrev:

Vilken sida? dne här?:)

Ja, den här. Under fliken "Av intresse"

Gilla
NewBs15

NewBs15

Kvinna ·

Tror inte det har så mkt med längden att göra utan kroppsform och underhudsfett i förhållande till bröstvävnad. Har man 0 i utgångsläge gör även 250 stor skillnad i bikini. Nu valde jag 360 och it makes quite a difference...:) De flesta kläder som inte sitter åt sitter knappt annorlunda men i bh/bikini/träningslinne är det STOR skillnad.
Gilla
Mary94

Mary94

Kvinna ·

Du har inte lust att lägga ut fler bilder i bronsgalleriet för jag är inte silvermedlem än!
Gilla
NewBs15

NewBs15

Kvinna ·

Lagt bild i bronsgalleriet. Jag är ganska smal/svankig/tränad men inte "spinkig".
Gilla
NewBs15

NewBs15

Kvinna ·

Mary94 skrev:
Du har inte lust att lägga ut fler bilder i bronsgalleriet för jag är inte silvermedlem än!
Bilden är utan BH, med linne, ifall det inte syns :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem