Mary94
Kvinna ·
Är det stor skillnad på 300 och 325 cc?
Jag ska operera brösten men är kluven om ja ska välja 300 eller 335 cc, är det stor skillnad ? Vill inte ångra mig när ja vaknar upp för att de är för små men vill absolut inte heller få ett onaturligt resultat. Någon som lagt in 300 eller 325 som har bilder ? :)
Sortera efter

Jonna
Kvinna ·
NewBs15 skrev:
Valde mellan 275 och 360. Min kirurg sa det inte är så
stor skillnad. Valde 360 (low el moderate profile) och det ser mkt proportionerligt ut till resten av kroppen. Är 170 cm och smal med lite underhudsfett, särskilt på överkroppen. Har bilder för silvermedlemmar.Gilla

NewBs15
Kvinna ·
På konsultationen sa jag "kvinnligt men sportigt" och kirurgen föreslog 275 Mentor moderate. Mindre fanns inte till min bredd 13 cm. Sen tänkte jag "lite större kanske..." och han sa då Motiva mini i bredden 13 cm är nästa upp. Måtten är typ samma som mentor 275 var men motiva är maxfyllt. Så low kallar jag det, men motiva mini motsvarar alltså moderate i mentor.
Tycker låga el mellan i profil är kvinnligare. Och vill man går det ju att trycka upp dem m pushup ;)
Gilla

Grisen92
Kvinna ·
Hej!!! Jag är en B kupa och ska i februari operera mig på AK i Stockholm. Väljer mellan 295 och 320 och har nu efter mycket velande fram och tillbaks näääääästan bestämt mig helt för 320! Är livrädd för att få ett förstort och nästan värst, för brett resultat. Är dock lång, 175cm. :) visa gärna hur det blev sen och vad du valde!!
Gilla

mammanoo
Kvinna ·
Hej!
Jag är själv 177 cm och väldigt smal, ca 56 kg , är lite "bredaxlad" Jag tog 375 cc (Jag velade mellan 325/375). finns en bild med Bygellös bh, mjuk variant. Har inte lagt upp utan än.
Hoppas det hjälper lite
Gilla