Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Att 500cc - Bild

Bröstförstoring

att 500cc kan se liet ut? Är det kanske för att jag är 170cm lång? Hmm.. Jag tycker verkligen att de ser små ut. Man kanske blir strlk blind  Här kommer en bild som jag tog för ca 2 minuter sen iallafall. 🙂

23

Sortera efter

Tessos

Tessos

Kvinna ·

Dom kommer bli större nu är dom ju så spända och huden har inte töjt sig! Vänta någon månad till för att se mer hur resultatet kommer att bli!
Gilla
sandjja

sandjja

Kvinna ·

Jag la in 500 i måndags och jag blev också förvånad att de inte blev större.. men jag tror de kommer bli större när muskeln släpper efter mer och när de hängt till sig.. just nu så försöker jag ha is i magen och inte komma in i nått negativt tänkande för då kommer jag hitta massa med fel om jag känner mig själv rätt.. Vi kommer få skitsnygga bröst om nån månad:)

Gilla
tjo

tjo

Kvinna ·

Jag har också 500, runda, och de såg också ovämntat små ut i början! Kolla mina bilder från första dagarna efter op. Jag har iofs bakom muskeln, men jag skulle tro att det tar tid för hud att töjas ut också.. Förloppet tar nog olika lång tid för olika personer. 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jo jag vet. Huden, måste vänta. Har så svårt att intala mig själv att de blir bättre haha! Men nu ska jag trycka in det i skallpen 😎

sandjja - Ja, visst tycker man det. De känns jätte små i början, haha hur är det nu då med dig? Dock har jag framför. Så antagligen är det huden som ska släppa lite. Haha ja de blir så, man stirrar sig blind på dem!

tjo - Såg dina bilder, OJ vad de förändrades, nu har du ju jätte fina bröst. Nu fick jag en liten kick. Ska låta huden töjas och bara vänta. Hoppas mina också kommer se så pass mycket större ut. 😛

Gilla
Jenna

Jenna

Kvinna ·

Dom kommer bli större :)

Jag är 175cm och har 300cc dom är mkt större nu bara tre veckor efter op 🙂

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jenna - Ja, hoppashoppas! Men mina är ju 3v på måndag. ❤️ Tycker inte de är större, men en annan form är det. 

Kommer säkert bli större & finare sen!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

blir brösten större efter ett tag? jag la in 375 för en och en halv månad sen, och ångrar mig såååå mkt att jag inte la i mer :( visst dom är jättefina, men gjorde operationen för att jag ville ha stora bröst :( har hört att de blir större efter ett tag, men mina har bara blivit mindre o mindre :S

Gilla
smiley85girl

smiley85girl

Kvinna ·

dom är ju nygjorda så långt i från färdiga,å de kommer förändras massor.

Så göm dom å inte spana på dem för mycket :) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

haha ja får väl göra det :D

Gilla
sandjja

sandjja

Kvinna ·

Ja man får gömma dom sen titta på dom lite senare.. den värsta smärtan har släppt förmig nu så nu hoppas jag på att det bara går framåt.. ska på återbesök på tisdag,vilket ska bli skönt.. man blir ju så himla nojjig med allt också.. dessa hjärnspöken!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade framför förut och då va dom jättestoora, hade mkt egen vävnad också.

När jag gjorde lyftet så flyttade han bak dom och nu ser dom pyttesmå ut 😢

Jag opererade mig 25e maj och jag hoppas att dom blir större snart, för just nu känns dom inte stora alls...

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Är de samma stl alltså cc då? 🙂

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hur menar du nu? 🙂

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

"Jag hade framför förut och då va dom jättestoora" / "När jag gjorde lyftet så flyttade han bak dom och nu ser dom pyttesmå ut"

Det syftar jag på, alltså du gjorde ju om och tycker de känns mindre nu, är de kanske för att du bytte stl? Eller För att de är just bakom bröstmuskeln? 🙂

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

eellinor skrev:

"Jag hade framför förut och då va dom jättestoora" / "När jag gjorde lyftet så flyttade han bak dom och nu ser dom pyttesmå ut"

Det syftar jag på, alltså du gjorde ju om och tycker de känns mindre nu, är de kanske för att du bytte stl? Eller För att de är just bakom bröstmuskeln? 🙂

Ja nu hängde jag med 🙂

Trodde iaf att dom skulle bli större än va dom blev, men mkt kan väl fortfarande hända, är 6 v sen i morgon.

Jag hade ju mkt egen vävnad och nu har han ju lyft och satt bakom, ångrar mig lite i placering men jag är så himla rädd att dom ska bli hängiga så Calle tyckte bakom.

Jag har fortfarande mina 500cc fast nu bakom!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jahaaa! Okej, jo häng vill man ju inte ha om man väl gjort en bröstförstoring.

Men är de verkligen så lätt att få häng i framförplacering då ? 😲

Vad skule att de kan bli spn skillnad på bakom/framför placering alltså! haha

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Att de kan bli sån skillnad på bakom/framför placering alltså! Haha

Skrev lite knepigt där va 😇

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Min hud är så fölsam, och vid förra op så skulle jag ha lyft på en gång för min hud orkade inte hålla upp implantaten, så calle beskrev för mig iaf!

Han sa till mig att det kan börja hänga fortare om man har framför och han tyckte absolut bakom på mig nu efter lyft!

Hoppas att dom utvecklas till det större, tänkte lägga ut en bild i morron då dom är 6 veckor!  Hade önskat att det va ett mindre mellanrum, men man kan ju inte få allt här i livet, vi alla är ju olika!!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem