Anonym användare
Att 500cc - Bild
att 500cc kan se liet ut? Är det kanske för att jag är 170cm lång? Hmm.. Jag tycker verkligen att de ser små ut. Man kanske blir strlk blind Här kommer en bild som jag tog för ca 2 minuter sen iallafall. 🙂
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare
Haha =)
Tack vad gullig du är. Mycket kan väl fortfarande hända med boobsen och jag hoppas att dom "kommer ut" mera 😀
Men det är helt underbart att ha tublinnen utan att brösten hänger. Så det är jag suupernöjd med, men man blir ju storleksblind, och efter dom stora bomberna jag hade innan lyftet så kanske det inte är så konstigt att dom känns små 😎
Däremot så älskade jag när brösten va nygjorda då det va en stoor överpool, tycker det är skitsnyggt i linnen 🙂
JO nog har det blivit en slant så jag hoppas att jag slipper en massa komplikationer orkar inte gå igenom en till operation!
Tack än en gång. Slänger ut en bild både i bloggen och här i morron.

Anonym användare
Haha =)
Tack vad gullig du är. Mycket kan väl fortfarande hända med boobsen och jag hoppas att dom "kommer ut" mera 😀
Men det är helt underbart att ha tublinnen utan att brösten hänger. Så det är jag suupernöjd med, men man blir ju storleksblind, och efter dom stora bomberna jag hade innan lyftet så kanske det inte är så konstigt att dom känns små 😎
Däremot så älskade jag när brösten va nygjorda då det va en stoor överpool, tycker det är skitsnyggt i linnen 🙂
JO nog har det blivit en slant så jag hoppas att jag slipper en massa komplikationer orkar inte gå igenom en till operation!
Tack än en gång. Slänger ut en bild både i bloggen och här i morron.
Har kollat in dig lite nu 🤭 ...Haha förlåt, jag skojade. Men jag har kollat lite i din blogg/galleri. Nu förstår jag varför du tog bakomplacering, (hoppas inte mina hänger till sig allt för mycket nu med tanke på att jag har framför placering) man ser att din hud är fölsam som du uttrycker dig. MEN - Det blev hitills ett grymt resultat! Jag tycker de ser ganska stora ut, men jag vet hur det är när man tycker de ser mindre ut, de kanske också är för att de är så nygjorda som mina att de ser mindre ut? Du har nog lagt ut masssooorrr med pengar på detta och jag tycker absolut att du ska vara stolt över det, du har ju fått fina bröst! Mellanrummet såg inte jag som något problem heller! Tror de kmr bli as grymt hihi 😀
Ja, lägg upp en bild imorgon. Vill gärna se 😛