Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Catwoman profilbild

Catwoman

Kvinna ·

07 okt, 2012

Beslutsångest! 350 cc plus profile eller 400 cc high profile? HJÄLP!

Bröstförstoring
Har en jäkla beslutsångest. Ska opereras på torsdag 11 okt hos örjan på proforma.
Men har haft väldigt svårt att bestämma mig. Det går bara inte :P
Tänker att kanske mellan profilen kommer kännas för platt, eller att högprofilen kommer kännas för stort? åh blir galen :P nån som haft/har samma problem? Berätta gärna hur era blev om ni valt nåt av dessa :)
Är 170 cm och väger 57.
38

Sortera efter

MegaPaw

Man ·

07 okt, 2012

Var hos Örjan i fredags och provade implantat. Fick pröva 500cc mp och 600 cc hp. 600 cc hp hade finast form tyckte jag. 500 mp blev lite "platt". Men det beror ju på hur man vill ha :)
Gilla

Catwoman

Kvinna ·

07 okt, 2012

Ja så tyckte jag oxå. I spegeln tyckte jag att hp var finast och hade finast form medans mp kändes platt och lite "hängigt" :P men han sa att det inte skulle bli hängigt inuti kroppen. Är bara rädd att 400 hp ska bli för stort. Vill helst inte behöva göra om det om nåt år,
Man vill ju gärna veta vad man ska välja när man kommer dit på operationsdagen liksom ;P haha.
Gilla

Oodi

Kvinna ·

07 okt, 2012

Kan du inte välja 350 HP?
Gilla

NaeNae

Kvinna ·

08 okt, 2012

Jag väger 55 kilo och är också kring 170 lång. Jag valde mellan hp och mp plus också, blev mp plus för att jag var livrädd att de skulle se ut som raketer och att de skulle börja för högt upp. Calle ville köra hp på mig men kom in efter op och bara "mp plus blev ju skitsnyggt!". Så han blev lite förvånad själv haha. Hursomhelst, jag är toknöjd, mina är def inte platta. Bilder finns på min sida :)
Gilla

Anonym användare

08 okt, 2012

Har 350 mp men funderar på att byta upp mig till 450 hp... Med facit i handen hade jag valt större men jag var väldigt rädd för att få för stora och velat mellan 300 och 350...
Gilla

Magicadehex

Kvinna ·

08 okt, 2012

Ta 400 hp! Du kommer inte att ångra det. Jag har 450 hp och är väldigt nöjd med det. Nyopad förra torsdagen av Örjan så de ömmar forftarande (Supernöjd med mitt val av klinik och kirurg) jag harläst många trådar och det många verkar ångra är att de tagit för lite. Och 400 cc är inte stort och blir jättesnyggt med hp.
Gilla

Catwoman

Kvinna ·

08 okt, 2012

Oodi: Nej han sa att det skulle bli för smalt för mig, fick inte ens prova det :P Men jag har väldigt smal bröstkorg. men eftersom det ska gå ut lite på sidorna så skulle antingen 350 mp eller 400 hp passa. Så det är dom jag velar mellan just nu :)
Gilla

Catwoman

Kvinna ·

08 okt, 2012

Naenae: Ja dina ser ju inte alls platta ut :) ser väldigt naturligt ut! kan bara se profilbild än så länge. Men har sett flera som har 350 mp och dom ser platta ut enligt min mening. Vet ju inte hur det kommer se ut på mig :P Jag har knappt nån egen vävnad alls.
Sett många som har mp och har just märket phertese och gjort i armhålan och det ser skitbra ut! är det nån skillnad på moderate och phertese?
Gilla

Catwoman

Kvinna ·

08 okt, 2012

Magicadehex: Åh vad kul, kan inte se bilder än men ska kolla så snart jag kan :)
Ja det lutar ju åt 400 hp men är livrädd att det ska se konstigt ut på mig :P men samtidigt vill jag inte ha platta som det såg ut att vara i spegeln. Önskar att det fanns nåt mellanting mellan 350 mp och 400 hp!
Gilla

Sussa

Kvinna ·

08 okt, 2012

Jag är 170 lång och väger 59 kg. Har 450 cc hp bakom muskeln och tycker inte alls det ser särskilt stort ut o då är jag ingen sån som älskar stora tuttar. Nu är det iof sig bara ett par dag sen jag gjorde dem och har ju inte sett slutresultatet än men min farhåga var att jag skulle vakna upp med ett par jätteballonger men det är de verkligen inte. Passar min kropp perfekt och ser naturligt ut.
Gilla

Sunpeace

Kvinna ·

08 okt, 2012

Jag väger 63, 170cm opades av örjan för 10 dagar sen. 375 moderate plus profile (mellan). Mina är knappast platta! Kolla mina bilder på min sida så ska du se ;)
Gilla

Catwoman

Kvinna ·

08 okt, 2012

Sunpeace skrev:
Jag väger 63, 170cm opades av örjan för 10 dagar sen. 375 moderate plus profile (mellan). Mina är knappast platta! Kolla mina bilder på min sida så ska du se ;)

Du har ju skitsnygga! kan dock bara se bronsbilderna än men dom bilder jag kan se är riktigt bra! :) inte alls platta.

såg dina platta ut på konsultationen i tröjan? För det tyckte jag. därför jag velar mellan 350 mp och 400 hp :P
Gilla

Catwoman

Kvinna ·

08 okt, 2012

Sussa skrev:
Jag är 170 lång och väger 59 kg. Har 450 cc hp bakom muskeln och tycker inte alls det ser särskilt stort ut o då är jag ingen sån som älskar stora tuttar. Nu är det iof sig bara ett par dag sen jag gjorde dem och har ju inte sett slutresultatet än men min farhåga var att jag skulle vakna upp med ett par jätteballonger men det är de verkligen inte. Passar min kropp perfekt och ser naturligt ut.

ja det är min största skräck oxå! Att jag ska vakna och känna NEEEEJ! :P Det ska ju inte skrika silikontuttar om mig liksom.
Hade du mycket egen vävnad innan?  Jag har nästan inget och vill inte att det ska kännas för "bolligt"
Gilla

Oodi

Kvinna ·

08 okt, 2012

Catwoman skrev:
Oodi: Nej han sa att det skulle bli för smalt för mig, fick inte ens prova det :P Men jag har väldigt smal bröstkorg. men eftersom det ska gå ut lite på sidorna så skulle antingen 350 mp eller 400 hp passa. Så det är dom jag velar mellan just nu :)

Okej, tack! Vad bra att de kan se sånt tycker jag. 

400 HP kanske skulle bli bättre då eftersom lite ändå kan försvinna och skillnaden mellan de två är så liten. Men då har jag ju inte sett din kropp så jag kan ju knappast tipsa dig om något. Dock tror jag rent allmänt att lite större är bätte än lite mindre. 

Gilla

AlmostFamous

Kvinna ·

09 okt, 2012

Hej catwoman! Jag ska också opereras hos Örjan på torsdag☺ Jag har också velat som tusan, men bestämde mig tillslut för 450hp istället för 375m+☺
Gilla

Sussa

Kvinna ·

09 okt, 2012

Jag bytte implantat på min senaste op. Hade 250 innan o nu 450 så såklart att för mig blev ju inte skillnaden så stor på en gång. Har svårt att säga hur mycket egen vävnad jag har men det är iaf inte mycket. Det är svårt för mig att råda dig till någon storlek eftersom det är så individuellt vad man tycker men som sagt jag var livrädd för för stora men jag känner nu att jag t o m hade kunnat lagt i lite till.
Gilla

M12

Kvinna ·

09 okt, 2012

Jag har 325 mp och de är verkligen inte platta. Men sen beror de ju på vad för resultat du är ute efter. Hur stora och sånt :)
Gilla

lisa_88

Kvinna ·

09 okt, 2012

Jag tycker du ska välja 400 cc hp. Jag har 300 hp och jag ångrar mig att jag inte valde större. Så jag tror inte det kommer bli för stort.
Gilla

Catwoman

Kvinna ·

09 okt, 2012

AlmostFamous skrev:
Hej catwoman! Jag ska också opereras hos Örjan på torsdag☺ Jag har också velat som tusan, men bestämde mig tillslut för 450hp istället för 375m+☺

Åh vad kul! Jag är så himla förväntansfull :P Hur känns det för dig? vilken tid ska du vara där? :)
Gilla

AlmostFamous

Kvinna ·

10 okt, 2012

Samma här☺ Har nog inte riktigt förstått att man ska göra en bröstförstoring än☺☺☺ Jag ska vara där 7.45, vilken tid har du fått? Har du bestämt dig nu för vilket implantat? ;-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem