Catwoman
Kvinna ·
07 okt, 2012
Beslutsångest! 350 cc plus profile eller 400 cc high profile? HJÄLP!
BröstförstoringHar en jäkla beslutsångest. Ska opereras på torsdag 11 okt hos örjan på proforma.
Men har haft väldigt svårt att bestämma mig. Det går bara inte :P
Tänker att kanske mellan profilen kommer kännas för platt, eller att högprofilen kommer kännas för stort? åh blir galen :P nån som haft/har samma problem? Berätta gärna hur era blev om ni valt nåt av dessa :)
Är 170 cm och väger 57.
Sortera efter
Catwoman
Kvinna ·
10 okt, 2012
Nej det känns helt sjukt! Är rädd för smärtan efter dock
Gilla
Catwoman
Kvinna ·
10 okt, 2012
Almostfamous: Jag ska oxå vara där då
Gilla
Catwoman
Kvinna ·
10 okt, 2012
Almostfamous: haha hela inlägget vägrar publiceras så jag får väl ta det i omgångar
Gilla
Catwoman
Kvinna ·
10 okt, 2012
Nej det känns helt sjukt Är rädd för smärtan efter dock Jag ska oxå vara där då då kommer vi kanske ses
Haha njae men det lutar åt 350 mellan Tänker att det ska vara rätt naturligt och kunna pushas upp om man vill Men 400 hög är liksom alltid upp pushat Frågan är hur man vill ha det
Du har bestämt dig? :)
Gilla
Catwoman
Kvinna ·
10 okt, 2012
Sååja
Gilla
AlmostFamous
Kvinna ·
10 okt, 2012
Hello☺ Nedräkningen har börjat. Har precis lagt mig i sängen efter Detushan (hur det nu stavas) tvättningen. Jag är också rädd för smärtan. Har aldrig upplevt smärta vad jag vet☺ Peppar peppar ta i trä;-) Vi lär säkert ses imorgon, kul att man inte är den enda som opereras imorgon;-) Känner mig nästan helt hundra på att ta 450Hp, men är liksom du orolig att det ska bli för stort med Hp. Syns imorgon, natti natti
Gilla
Sunpeace
Kvinna ·
11 okt, 2012
Jo lite platta kändes dem kanske.. Jag tycker mina känns STORA nu haha ;) om du vill kan du pm:a mig ditt tel. Kan skicka mms :) om du vill såklart :)
Gilla
virvelvind
Kvinna ·
11 okt, 2012
Hej!
Känner att jag måste ställa en fråga, eftersom att jag själv ska operera mina bröst i december, byta från 225cc till 500cc. Men blev lite fundersam när ni skriver om plus profile, high profile o så. Vad är det för skillnad? Har det någonting med formen att göra? För har ingen aning om vad jag kommer ha mer än att det skulle vara runda och 500cc..
Gilla
AlmostFamous
Kvinna ·
13 okt, 2012
Catwoman: Hur har allting gått för dig? Vilken stolrek blidde det? Jag valde tillslut 450HP, men påpekade till Örjan innan operation att jag inte ville ha några "BOMBER", så väntar förväntansfullt på resultatet, men hittills så känns det inte som några bomber🙂 Hur har du det med smärtan? Själv så känner jag mig riktigt bra, förutom ett lätt tryck på bröstkorgen och att jag känner mig väldigt stel, hade förväntat mig mycket värre smärta...
Lycka till med allt😉
Gilla
AlmostFamous
Kvinna ·
13 okt, 2012
Virvelvind: Det finns olika typer av implantat. Dels finns det runda och anatomiska. De runda delar man in i olika profiler. allt ifrån low profile, medium profile, plus profile, high profile och ultra high profile. Jag skulle tippa på att de vanligaste profilerna idag är plus profile och high profile. Det som skiljer dessa åt är bredden och "putet". T.ex. Ett implantat med plus profilen på 500cc har en diameter på 14,1cm och ett put på 4,3cm. Ett implantat med high profile på 500cc har en diameter på 13,2cm och ett put på 5,3cm. Har du varit på konsultation än? Pratade kirurgen någonting med dig om detta då? Det finns många trådar där man diskuterar just "Profiler". Jag var orolig att jag skulle få ett för platt utseende med plus profilen, därför valde jag högprofil.
Lycka till med operationen i december👍
Gilla
PowerS
Kvinna ·
13 okt, 2012
virvelvind skrev:
Hej!
Känner att jag måste ställa en fråga, eftersom att jag själv ska operera mina bröst i december, byta från 225cc till 500cc. Men blev lite fundersam när ni skriver om plus profile, high profile o så. Vad är det för skillnad? Har det någonting med formen att göra? För har ingen aning om vad jag kommer ha mer än att det skulle vara runda och 500cc..
Gilla
Juli11
Man ·
13 okt, 2012
Det beror lite på vilket resultat du är ute efter. MP är lite "plattare" kanske upplevs som mer naturliga medan HP ger lite mer hylla. Men samtidigt kan HP ge fin skidbacke. Kika lite på hur stor skillnad det är i put.
Gilla
Catwoman
Kvinna ·
16 okt, 2012
AlmostFamous skrev:
Catwoman: Hur har allting gått för dig? Vilken stolrek blidde det? Jag valde tillslut 450HP, men påpekade till Örjan innan operation att jag inte ville ha några "BOMBER", så väntar förväntansfullt på resultatet, men hittills så känns det inte som några bomber🙂 Hur har du det med smärtan? Själv så känner jag mig riktigt bra, förutom ett lätt tryck på bröstkorgen och att jag känner mig väldigt stel, hade förväntat mig mycket värre smärta...
Lycka till med allt😉
Hejdär!
Jo men jag tycker allt har gått väldigt bra faktiskt :) Trodde ju oxå det skulle vara värre :P Värst är när man ska gå upp på morgonen, då allt är stelt osv. Jobbigt att inte kunna sova på sidan! men det går bra endå.
Skönt att allt gått bra för dig :)
Jag valde 350 mellanprofil tillslut. Kände att jag hellre har ett par mindre än tycker dom är för stora. Men nu tycker jag lätt att jag kunde tagit 400 hög :P Man vänjer sig snabbt! haha. Nä men jag är jättenöjd endå. Mycket bättre än att vara platt ;)
Gilla
Catwoman
Kvinna ·
16 okt, 2012
Sunpeace skrev:
Jo lite platta kändes dem kanske.. Jag tycker mina känns STORA nu haha ;) om du vill kan du pm:a mig ditt tel. Kan skicka mms :) om du vill såklart :)Jag valde 350 mellan tillslut :) Tror det kommer bli bra! Såg att du lagt upp mer bilder, så kan kika där ist :) Men tack endå, det var snällt! Dom sitter ju på plats nu så behöver inte välja längre ;)
Gilla
camii
Kvinna ·
16 okt, 2012
lisa 88 har du fler bilder ??? samt förebilder ?
Gilla
Lycka2013
Kvinna ·
16 okt, 2012
Du har väll gjort din bröstoperation nu för några dagar sen? den 11oktober? Har allt gått bra & Hhr känns det & vad valde du för storlek? jag Velar själv i mellan 350 cc moderate plus profile coh 1 och 400 cc high profile coh 1. Mentor och ska också opereras utav Örjan Gribbe på proforma, men dock om nästan 3 hela Månader! långrat, längtar.. till den 8Januari, men har mna väntat i 5 års tid så kan man lika gårna vänta 3månader till är bara glad att datumet är bokat :) så nu är jag är super nyfiken på ditt resultat!:p hoppas att du är super nöjd med dona nya vänner och att allt gick bra!:)
Gilla
Lycka2013
Kvinna ·
17 okt, 2012
Hej jag skrev ett medlelande här tidigare men det försvan... Jag tänkte bara höra hur operationen gick & vad du tillslut valde för storlek & profile? jag velar själv också imellan Moderate plus profile 375cc, bakom muskeln eller 400HP & ska också opereras hos Örjan Gribbe å därför är jag super nyfiken på ditt resultat!:p Hoppas att allt har gått bra & att du är super nöjd med ditt resultat!:) Vänliga hälsningar!
Gilla
Lycka2013
Kvinna ·
17 okt, 2012
Förlåt förlåt! jag är ny på den här sidan, & såg nu att jag har skrivit 3gånger! jag va inne på första sidan hela tidan & trodde att mina inlägg försvan, sorry! :P
Gilla