Sunrise
Kvinna ·
07 feb, 2014
Bh-storlek efter insättande av 590 cc Ultra high profile samt bröstlyft??
BröstförstoringHej! Jag ska lägga in 590 cc Ultra high profile samt göra ett bröstlyft samtidigt. Jag är lite nyfiken på vilken storlek jag kommer att landa på?? Vad har ni som har gjort samma operation? Tacksam för era svar! 👍
Sortera efter
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Sunrise
Kvinna ·
07 feb, 2014
Tack för ditt svar Vonkan! :) Är det svårt att "hitta" bh:ar som är i större storlekar? Hur har ni upplevt det? Vad handlar ni era? Just nu har jag 75C. Hur är det egentligen Ultra High profile och high profile, vad är skillnaden mellan dem? Känner mig lite smått förvirrad nu inför min operation i mars... 😉
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Sunrise
Kvinna ·
07 feb, 2014
Tack för dina tips! Åhlens får nog bli ett alternativ och Twilfit. Change finns inte här där jag bor tyvärr. Beställa på nätet kanske kan vara ett alternativ när man är mer säker på vilken strl det blir efter att svullnader har lagt sig. Precis, vill ju inte förstöra de fina brösten! Det är en dyr investering, den dyraste jag har gjort på mig själv!! Men ser sjukt mycket framemot att få brösten där de ska vara och känna mig vacker! Kram kram
Vonkan
Kvinna ·
07 feb, 2014
Essy
Kvinna ·
07 feb, 2014
Sunrise
Kvinna ·
07 feb, 2014
Tack för ditt svar Essy!! :) Har lite svårt att vänja mig vid att jag kommer ha mycket större bh än vad jag har i dag!! Men då kanske jag hamnar på något liknande som dig.
Sunrise
Kvinna ·
07 feb, 2014
Någon annan som har lagt in ungefär som det jag tänker lägga in, alltså 590 cc Ultra high profile? Tacksam för alla svar! 🙂
Anna84
Kvinna ·
07 feb, 2014
Jag har lagt in 500cc hp och har i nuläget 75G på min sport-bh 😀
Sunrise
Kvinna ·
08 feb, 2014
Tack Anna för ditt svar! G låter stort i mina öron, men det kanske inte är så farligt stort ändå? Är ju så van med mina 75C... Men snart blir det ändring på det!! 👍
GoldenHeart
Kvinna ·
08 feb, 2014
Jag har Mentors 590cc UHP. Har inte gjort lyft och hade inte mycket egen bröstvävnad, ca 100cc per bröst. Nu har jag 60G.
Jossan_80
Kvinna ·
08 feb, 2014
Anna84
Kvinna ·
08 feb, 2014
Varsågod!
Lycka till nu 😀
Sunrise
Kvinna ·
08 feb, 2014
Golden heart: Då blir det samma som du har valt. Är du nöjd med storleken? Länge sedan som du opererade dig och var? :)
Sunrise
Kvinna ·
08 feb, 2014
Tack Anna! 😀
GoldenHeart
Kvinna ·
08 feb, 2014
Golden heart: Då blir det samma som du har valt. Är du nöjd med storleken? Länge sedan som du opererade dig och var? :)
Det är 2 år sedan jag bytte implantat till 590cc UHP, och har gjort dem hos Jörg på Citadellkliniken. Storleken är bra, möjligtvis i största laget på lilla mig - hade absolut inte velat ha större :)
Sunrise
Kvinna ·
08 feb, 2014
Ok! :) Vad tyckte du om Jörg? Var han bra och hur var det att vara på Citadellkliniken? Bra bemötande? Vill veta allt, är så nyfiken! :) Tack för att du delar med dig.😀
Sunrise
Kvinna ·
08 feb, 2014
En fråga till: hur funkar det vid användande av tex en tajt blus? HUr gör ni? Jag är en strl XS-S och fumderar om man behöver gå upp några strl i överdelar? Sy själv? Tankarna bara snurrar just nu.. ;)
Anna84
Kvinna ·
09 feb, 2014
Jag har stl 38, M ibland S. Jag får på mig alla kläder jag har förutom vissa klänningar som jag dessvärre måste bli av med... haha
GoldenHeart
Kvinna ·
09 feb, 2014
Ok! :) Vad tyckte du om Jörg? Var han bra och hur var det att vara på Citadellkliniken? Bra bemötande? Vill veta allt, är så nyfiken! :) Tack för att du delar med dig.😀
Jörg är verkligen toppen! Han är väldigt professionell och lyssnar och svarar väl på frågor. Jag kände mig otroligt välkommen och bra omhändertagen av alla på Citadell. Har alltid känt att jag är i trygga händer när jag varit där.
Angående kläder så har jag samma storlek som jag hade innan op. Kan fortfarande ha XS i nästan alla toppar. Det var bara några enstaka plagg som fick rensas ut ur garderoben (om man räknar bort alla gamla bhar i 70A då!)