Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sunrise profilbild

Sunrise

Kvinna ·

07 feb, 2014

Bh-storlek efter insättande av 590 cc Ultra high profile samt bröstlyft??

Bröstförstoring

Hej! Jag ska lägga in 590 cc Ultra high profile samt göra ett bröstlyft samtidigt. Jag är lite nyfiken på vilken storlek jag kommer att landa på?? Vad har ni som har gjort samma operation? Tacksam för era svar! 👍

25

Sortera efter

Sunrise

Kvinna ·

09 feb, 2014

Vad kul att du är så nöjd med Citadell! Det känns bra för mig att veta!! :)

Så skönt att du kan ha det mesta av dina gamla kläder! Var lite orolig att jag inte skulle kunna ha kvar det jag har idag. Men inser samtidigt att några klänningar som idag är tighta och korta kommer att vara ett minne blott ;) Jag vill också kunna markera min midja så att det syns att jag har former och inte "gömma" mig i något stort så att jag ser "tjock" ut om du förstår hur jag menar. :) Behöver man gå till någon specialaffär eller det funkar fortfarande att handla kläder på tex H&M och Lindex?

Tack för ditt svar och din 👍hjälp!!

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

09 feb, 2014

Sunrise skrev:

Vad kul att du är så nöjd med Citadell! Det känns bra för mig att veta!! :)

Så skönt att du kan ha det mesta av dina gamla kläder! Var lite orolig att jag inte skulle kunna ha kvar det jag har idag. Men inser samtidigt att några klänningar som idag är tighta och korta kommer att vara ett minne blott ;) Jag vill också kunna markera min midja så att det syns att jag har former och inte "gömma" mig i något stort så att jag ser "tjock" ut om du förstår hur jag menar. :) Behöver man gå till någon specialaffär eller det funkar fortfarande att handla kläder på tex H&M och Lindex?

Tack för ditt svar och din 👍hjälp!!

Jag förstår precis hur du menar! Det är lite klurigt i början, men sen vänjer man sig och vet vad som funkar bäst. Det går hur bra som helst att handla på tex H&M :)

Gilla

Sunrise

Kvinna ·

09 feb, 2014

Tack GoldenHeart! :) Ser verkligen fram emot operationen! 👍

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

09 feb, 2014

Ingen orsak! :) Lycka till!!

Gilla

SevenEleven

Kvinna ·

10 feb, 2015

jag har också 590 Uhp, Har stl 65H / 65I , är nöjd med dom helt klart :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem