cosmotuttar
Kvinna ·
01 apr, 2011
Bikini bilder 380 MP+
Kläder: operationsplagg, BH mmHej tjejer!
Uppdaterar här med lite bikini bilder på mina 4veckors tuttar.
Jag har råkat ut för en liten komplikation.
Imlantatet i mitt vänstra bröst hade vridit sig och glidit ner i mitten mot det andra bröstet.
Jag upptäckte detta när jag tog bort all tryck tejp jag hade för att inte tortyren skulle skava för snart 2 veckor sedan.
Fick en special tid hos Peter dagen efter jag upptäckte det för jag fick ju panik såklart, han lugnade ner mig, tryckte till bröstet och mixtrade med min bh, sa åt mig att trycka på det flera gånger om dagen, lixom trycka implantatet mot armhålan och skippa bröstbandet då det kunde göra saken värre..
Nu har jag tryckt och grejat i lite mer än en vecka, det ser mycket bättre ut, konturen på bröstet är mycket svagare än det på mitt högra bröst fortfarande som ni ser på bilderna.
Jag hoppas att det skall bli helt bra utan att jag skall behöva korra det, peppar peppar.
Just nu hatar jag mina bröst när dem är nakna och utan tortyren då den oskarpa konturen, samt att bröst vårtorna hamnar helt olika om jag inte håller in där konturen skall vara får det att se ut att vara en storlek större än det andra.
Men med bikini ser dem helt okej ut, jag är super nöjd med storleken iallafall :)
Vad tycker ni ?
Sortera efter
lajsa123
Kvinna ·
02 apr, 2011
amandad
Kvinna ·
04 apr, 2011
perfekt storlek och ser riktigt bra ut :)
Anonym användare
04 apr, 2011
oooolalala kanonsnyggt, ser perfekta ut👍 tråkigt med komplikationen hoppas att det reder sig.
Anonym användare
06 apr, 2011
Ja är jätteglad att jag valde honom! Håller med dig :) taack, ja 380 känns jättebra än så länge fast de kommer ju hända mycket så blir spännande att se hur de blir :) just nu är de bara strutiga hehe
Candy_Girl
Kvinna ·
06 apr, 2011
Wow! Dina bröst är supersnygga, får mig att fundera på en lång resa till Landskrona från Stockholm för en konsultation på Citadellkliniken 😛 Som det sagts tidigare så kommer du få sjukt mycket blickar på stranden i sommar med den där snygga bikinin också 🙂
Anonym användare
06 apr, 2011
verkligen supersnygga!! Grattis=)
Vill me ha din bikini=)
tinkerbell1
Kvinna ·
06 apr, 2011
Jättefin är du!=) jag kom från konsutation med Cosmo nu ikväll och han vill jag tar 300 perthese mx då min bredd endast var 12,5cm så gick det inte i mer,i såna fall med mer put o det vill jag inte...hur breda är dina bröst,undrar hur det fic plats med 380=))...nyfiken då vi har samma längd vikt och doktor=)) hoppas det löser sig med krånglet! Finns bikinin på Cubus nu??? Vill köpa en genast=)
Malin88
Kvinna ·
06 apr, 2011
tinkerbell1
Kvinna ·
06 apr, 2011
men Malin88 du är yngre än mig..jag vill inte ha superput men platta vill jag verkligen inte ha...såg en bild på en tjej som var 180cm som hade de jag ska ha men i 400cc det skulle då se ca samma ut på mig får jag är 7cm kortare..hmmm hur putiga är dom egentligen??? har du uppfattning om skillnad på medium o hög? cm utåt el nåt? usch jag blir knasig vill inte ha platta gud vad hemskt=(
tinkerbell1
Kvinna ·
06 apr, 2011
men gud jag måste prova igen😢 varför i hela världen bad jag inte att få fram högre profil men det kan jag på morgonen jag kommer dit va???
malin88 är skillnaden på 300 till 380cc mellan medium o hög profil alltså 0,8dl rätt ut=))))) vet inte hur jag ska tänka---
Malin88
Kvinna ·
06 apr, 2011
Anonym användare
07 apr, 2011
ahh gud vad snygga!
cosmotuttar
Kvinna ·
07 apr, 2011
Jättefin är du!=) jag kom från konsutation med Cosmo nu ikväll och han vill jag tar 300 perthese mx då min bredd endast var 12,5cm så gick det inte i mer,i såna fall med mer put o det vill jag inte...hur breda är dina bröst,undrar hur det fic plats med 380=))...nyfiken då vi har samma längd vikt och doktor=)) hoppas det löser sig med krånglet! Finns bikinin på Cubus nu??? Vill köpa en genast=)
Tack snälla ;D
300mx var precis det han rekomenderade mig också :)
Min bröstbredd var 12,3 så jag kunde välja på implantat som hade en bredd på 12,5.
Jag valde mellan 300mx och 345mp och bestämde mig sen för 345mp för jag tänkte att det skulle se ut som 300mx i kroppen.
Men sen när det närmade sig min op så började nojjan om att ha valt för små implantat eller att mellanrummet skulle bli förstort så jag läste lite om måtten på implantaten och såg att det bara skiljde 2mm på bredden och 3mm i put på 345mp ch 380mp så vi bestämde att jag skulle få testa det på op dagen, han var väll inte jätte öppen för det först men väl på op dagen sa han att han skulle se om han kunde få in det och det fick han.
Jag är super glad för det men tror iofs inte att det är någon direkt märkbar skillnad mellan de två eftersom att det skiljer så ytte pytte lite men det känns bättre eftersom att jag ville ha mer cc så det sitter nog mer i huvudet haha.
Jag vet inte, jag köpte min bikini för 2-3veckor sedan då var det lite utplockat men dem kommer nog in i flera omgångar :) jag älskar den verkligen!
Minime
Kvinna ·
07 apr, 2011
Gud vilka fina bröst! Du borde vara sjukt nöjd!! stort grattis!
tjej___22
Kvinna ·
18 sep, 2011
Jag älskar fomen och hur inläggen ser ut på dig! Har dig i åtanke vad det gäller strl 380cc. Har ej gjort ristest och ej konsultation än. Men till utseendet på personer så vill jag ha mellan 380-550 cc. Sen vet jag inte hur bred min bröstkorg är och hur mycket som får plats m.m. Men det löööser sig! Lycka till nu på op i okt!
thebarbiegirl
Kvinna ·
19 sep, 2011
Gaaah vad snygga! Typ samma storlek som jag ska ha också, funderar på 350 så ser ju nu ungefär hur det blir. ÅÅh vad jag vill operera mig nuuu! :D
knasen91
Kvinna ·
05 jul, 2012
Hej Cosmotuttar, dina citadellisar ser jättefina ut! Jag kikade in på din blogg & läste om att du skulle på konsulation för omop, blev det någon sådan eller har de läkt till sig rätt? :)
Six
Kvinna ·
06 jul, 2012
Sjörövare
Kvinna ·
06 jul, 2012
Åh så fina! 👍 ser jättebra ut juh!!
Grubbelfia_2012
Kvinna ·
06 jul, 2012
tycker du har mycket put för att ha mellanprofil :)
spännande att samma antal cc och allt kan se så olika ut.
superfint!