Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
cosmotuttar profilbild

cosmotuttar

Kvinna ·

01 apr, 2011

Bikini bilder 380 MP+

Kläder: operationsplagg, BH mm

Hej tjejer!

Uppdaterar här med lite bikini bilder på mina 4veckors tuttar.

Jag har råkat ut för en liten komplikation.
Imlantatet i mitt vänstra bröst hade vridit sig och glidit ner i mitten mot det andra bröstet.
Jag upptäckte detta när jag tog bort all tryck tejp jag hade för att inte tortyren skulle skava för snart 2 veckor sedan.

Fick en special tid hos Peter dagen efter jag upptäckte det för jag fick ju panik såklart, han lugnade ner mig, tryckte till bröstet och mixtrade med min bh, sa åt mig att trycka på det flera gånger om dagen, lixom trycka implantatet mot armhålan och skippa bröstbandet då det kunde göra saken värre..

Nu har jag tryckt och grejat i lite mer än en vecka, det ser mycket bättre ut, konturen på bröstet är mycket svagare än det på mitt högra bröst fortfarande som ni ser på bilderna.

Jag hoppas att det skall bli helt bra utan att jag skall behöva korra det, peppar peppar.

Just nu hatar jag mina bröst när dem är nakna och utan tortyren då den oskarpa konturen, samt att bröst vårtorna hamnar helt olika om jag inte håller in där konturen skall vara får det att se ut att vara en storlek större än det andra.

Men med bikini ser dem helt okej ut, jag är super nöjd med storleken iallafall :)

Vad tycker ni ?

42

Sortera efter

Grubbelfia_2012

Kvinna ·

07 jul, 2012

Vem på citadell gjorde ditt bröstlyft & hur blev det?
Gilla

sarabro

Kvinna ·

08 jul, 2012

Sjuuuukt snygga :D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem