Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Bild * 225/250 cc. Tycker ni dem ser små ut? Føler jeg er den eneste på dette forumet som fikk legga inn så litet :(
BröstförstoringTo dager efter operasjonen nå.
På telefonen så snakket vi om å legge inn rundt 325/350 men når jeg først var kommet til klinikken og örjan fikk målt tuttene og alt sa han at han aldri ville legge in så mye på meg for han mente at jeg bare kom til å se kraftig ut ... Sen sa han at jeg ville bli en ulykkelig flickan og da fikk jeg finne en annen kirurg om jeg ville legge inn så mye.
Så jeg hørte på han og la inn 225/250 , og nå føler jeg at jeg har dem minste brystene :/
Jeg er kjempe fornøyd med han som kirurg ellers, han er dyktig og vet hva han holder på med. Men syns dere dem ser små ut eller?
Sortera efter
Fluff
Kvinna ·
14 feb, 2013
Jag tycker inte alls att de ser små ut. Kommer att bli jättfina och jag tycker att kirurgen hade rätt i att det hade
sett för stort ut med större..
Gilla
ellaan
Kvinna ·
14 feb, 2013
Jag håller med, tycker det där var precis lagom, större hade nog blivit för stort på dig. Jag tycker dom är jättefina!! :)
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Kanskje jeg bare fokuserer mye på tallet , men takk for svaret =) !
Gilla
Newbreasts
Kvinna ·
14 feb, 2013
Nej, de ser absolut inte små ut!! De kommer bli jättefina!
Jag är ju för lite mindre och mer naturliga bröst.
Jag ska lägga in 195cc på ena och 290cc på andra om en vecka och jag tyckte först att det lät jättelite och var jätteorolig att det inte skulle synas!
Men blev övertalad av kirurgen att det skulle vara bäst för mig. Anledningen till att jag tyckte det var för lite var för att jag som dig inte såg någon annan som skulle lägga in så lite. Men nu har jag istället gått över till att vara orolig för att de kommer bli för stora. Så de kommer säkert bli alldeles lagom. 🙂
Hoppas verkligen att du kommer bli nöjd med dem.
Jag tycker de är jättevackra såhär tidigt! Trodde inte de kunde se så bra ut på så kort tid. Jag hoppas på ett lika fint resultat som dig! 😀
Gilla
Newbreasts
Kvinna ·
14 feb, 2013
För att förtydliga mitt svar. Lät lite konstigt när jag läste igenom det.
De ser INTE små ut!
Jag hade mindre utgångsläge än dig så jag kommer få mycket mindre än vad du fått.
Så jag hoppas jag får mycket mindre än dig, men lika vackra! 🙂
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Newbreast : Takk for det snallning !! Det er virkelig beroligende å høre at andre mener så !
Ønsker deg lykke til med din operasjon ,det kommer til å gå kjempe fint ! Det som er fordelen å ikke legge inn så mye ,hvertfall for meg er at jeg ikke har vondt alls! Jeg har veldig lav smerteterskel men det kjennes bare som om jeg har hatt en virkelig hardt treningsøkt..
Gilla
nami
Kvinna ·
14 feb, 2013
Tycker inte alls dem ser små ut, ser perfekta ut till dig :) grattis!
Gilla
Lingon
Kvinna ·
14 feb, 2013
Tycker de ser jättefina ut! De är ju bara två dagar! ;)
Jag tror du kommer uppleva dem som aningen större när huden töjts ordentligt och muskeln släpper efter. Då är det ju inget som "håller tillbaka". Som sagt, riktigt fina! =))
Gilla
Newbreasts
Kvinna ·
14 feb, 2013
Tack!
Vad skönt att du inte haft ont!
Hoppas också på bara lite träningsvärk då! 😀
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Takkeer, virkelig godt å høre !! Lingon : opplevde du at dine ble større etter at svullnaden forsvant ?
Gilla
Lingon
Kvinna ·
14 feb, 2013
Ja, när huden töjts färdigt och de "hängde" till sig upplevde jag dem absolut som större. Men jag har lagt framför och med bakombröst tror jag den effekten brukar vara ännu tydligare. Vet många vars bröst växt flera kupstorlekar de första månaderna. :))
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Åjj , det visste jeg ikke, jeg trodde alltid at når svullnaden forsvant så skulle dem bli mindre. Jeg håper jeg opplever det samme! Jeg kikka på dine bilder nu , brystene så super fine ut !
Gilla
Lingon
Kvinna ·
14 feb, 2013
Tack!
Det kommer hända mycket den närmsta tiden. Lycka till med läkningen och njut av dina nya, fina bröst! =)
Gilla
Ange
Kvinna ·
14 feb, 2013
Det är sant som någon ovan skrev!:)
De kommer att bji mer fylligare och både bli större i kupa och få fin underpol när de läkt ett tag:)
Tycker de ser jätte fina ut på dig och inte alls för små!:) nät jag va ny opererad fick jag en stöd bh med 75E och när svullnaden la sig mer uppe på brösten så blev de större åt sidor och under ist och har ökat till 70H så den andra bhn passar inte ens längre :P
Många säger att de blir större o större och utvecklar sigoch att de märkt stor skillnad upp till något år efter operationen:) så jag tror allt att du kommer bli nöjd, blir något helt annat sen när du får köpa nya bhar som passar perfekt:)!!
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Åh, det håper jeg virkelig , nå er dem bare steinharde og svullne..
Takk såå mye snillingen =)
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Ange: woow det høres jo skjønt ut at dem blir større etter tid ! Men hvor lang tid tok det før du merka at dem er fylligere och du måtte gå upp i cupen?
Gilla
Häpp
Kvinna ·
14 feb, 2013
Hej. Dina ser alldeles lagom ut på dig. Du kommer säkert bli jättenöjd.
Titta på mina bilder. Jag har 255. Tycker nästan de är för stora fast jag börjar vänja mig.
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Du hadde store fine bröst i utgangspunktet også da, men det ser kjempe fint ut hvertfall! Håper mine ser like store som dine når de har lekt
Gilla
kattitsan
Kvinna ·
14 feb, 2013
Jag tycker de ser precis lagom ut.
passar dig perfekt
Gilla
justme
Kvinna ·
14 feb, 2013
åh dem ser jätte fina ut, kommer bli så mycket snygare sen. Jag har 75C nu och ville lägga till 400cc
men nu tror jag dem kommer bli för stora. Vill ha runt F/H
Gilla