Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Bild * 225/250 cc. Tycker ni dem ser små ut? Føler jeg er den eneste på dette forumet som fikk legga inn så litet :(
BröstförstoringTo dager efter operasjonen nå.
På telefonen så snakket vi om å legge inn rundt 325/350 men når jeg først var kommet til klinikken og örjan fikk målt tuttene og alt sa han at han aldri ville legge in så mye på meg for han mente at jeg bare kom til å se kraftig ut ... Sen sa han at jeg ville bli en ulykkelig flickan og da fikk jeg finne en annen kirurg om jeg ville legge inn så mye.
Så jeg hørte på han og la inn 225/250 , og nå føler jeg at jeg har dem minste brystene :/
Jeg er kjempe fornøyd med han som kirurg ellers, han er dyktig og vet hva han holder på med. Men syns dere dem ser små ut eller?
Sortera efter
Paniiix
Kvinna ·
14 feb, 2013
Dom såg jättefina ut! :) har själv lagt in 255cc och känner att det kanske var lite lite men är ändå nöjd, tar ju ett tag för brösten att läka och komma på plats :)
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Takk ,skjönt at du syns det ! Jeg hadde en full 75 B / kunne anvende c cup iblant også , jeg ville legge inn 350 selv men örjan mente at mine bryst var store til den lille kroppen innan operasjonen , han sa selv at han hadde gjort 2000 brostoperationer men sjeldent opplevd at noen med "så store" bryst og ingen heng tok silikon. Det beror så mye på hvilket utgangspunkt man har ikke bare brystene men resten av kroppen også
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Paniiix : Takk for det, jeg håper dem blir større når dem har lekt slik andre sier! Jeg ser at vi hadde samme operasjonsdato også , legg upp gjerne bilder =)
Gilla
jeessee
Kvinna ·
14 feb, 2013
Dom ser jättefina ut!! Stort grattis!
Tycker dom ser bra ut till din kropp, du är smal dessutom så då ser dom större ut :)
Gilla
Vikram
Kvinna ·
14 feb, 2013
Dom ser jätteperfekta ut på dig:) dom kommer blo större när dom hänger till sig!
Verkligen jättefina:) grattis!
Gilla
Maninna
Kvinna ·
14 feb, 2013
Tycker att de passar dig perfekt!
jag tycker också att de var bra av honom att säga de han tyckte. Jag litade på honom är jag var där ock blev jättenöjd!
Grattis!
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
14 feb, 2013
Åååå takk så mye !! Det gleder meg virkelig å høre at dem ikke er så små som jeg tenkte
Gilla
Paniiix
Kvinna ·
16 feb, 2013
Chumsy99; Har än så länge bara på mig sportbh, men ska försöka uppdatera med lite bilder snarast :) mina har svullnat upp en hel del jämfört med första dagen ;) hur mår du nu såhär efter operationen?
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
16 feb, 2013
Det kjennes som om svullnaden har forsvunnet lite hos meg , at dem er blitt lite mindre :( Ellers går det fint, har ikke så ont som jeg trodde jeg skulle ha =)) Er duu nojd så langt da ?
Gilla
Lizzie
Kvinna ·
16 feb, 2013
Tycker dom ser jättefina ut redan o dom kommer bara bli finare och finare oxå ju längre tiden går:) tror du kommer känna som att dom är större sen,så var det iaf för mig (o måånga andra) så försök ha tålamod:)
Om jag skulle ha gissat vad du lagt in av att bara titta på den bilden ( vilket är jättesvårt en stl kan ju bli så olika från person till person m iaf ) så hade jag gissat på större än 225/250🙂
Du är ju inte jättelång o väger inte så mycke heller o då behövs många gånger inte så mycket cc för att ändå få lite storlek på dom🙂,tycker absolut inte att dom ser små ut:)) om du har så titta på någon förebild på dom,så du ser skillnaden på dom:))
Gilla
budda
Kvinna ·
16 feb, 2013
Ikke tenk pa tallet! Dem er kjempevakkre! Ooolallaaala!
👍
Gilla
Anonym användare
16 feb, 2013
Neeej dom är skitfina :D inte småa alls! tycker de ser ut som att de är större än 290 eller vad du hade hett in. Mina 450 ser typ utsådär på mig. Skitfina :) du borde vara nöjd!
Gilla
Paniiix
Kvinna ·
16 feb, 2013
okej, som sagt så såg dom jättebra ut tycker jag :)
vad skönt att du inte har haft ont :) jag har inte heller haft något ont, bara om jag råkar sträcka på mig fel. Har varit lite yr och trött bara men det börjar släppa :)
Jag känner mig jättenöjd! Större hade nog sett onaturligt ut eftersom jag inte är så stor. Formen är jättefin än så länge :D
Gilla
Marina
Kvinna ·
16 feb, 2013
Absolut inte små, och som nån redan sagt så är ju du själv rätt petite och får samma resultat med mindre implantat som nån större tjej kan få med större.
Gilla
Chumsy99
Kvinna ·
16 feb, 2013
Takk såå mye snille tjejer !! Det gjør virkelig dagen min å høre !! =)) Det er skönt å vita at dem inte ser så små ut fra andre, får meg til å tenke at jeg bare er for fokusert på selve tallet. Nu gleder jeg meg til lekningstiden blir over så kan jeg se börja se resultatet.
Gilla