Presley
Kvinna ·
24 okt, 2013
Bild 7v 450cc samt på uttagna perthese implantat
Hej Goa tjejer :) 7 veckor har gått sen min korr och jag är verkligen glad att jag fick om op! Brösten är fasta men följsamma, mellanrummet är mkt bättre och formen och fylligheten är enlugt mig perfekt :) det enda jobbiga är att jag har vant mig så mkt vid att sova med stödbh att jag inte längre kan sova utan haha!! Samt att stygnen i sidorna ömmar och gör ont ibland men kunde fortsätta så enligt kirurg. Än så länge ingen rippling :) Har även lagt upp bild på hur mina uttagna perthese implantat ser ut. Hur lätt och mkt dom ripplar sig och hur dåligt fyllda dom är, håller ej formen! Ha en fantastisk dag! Kram
Sortera efter

GbpA
Kvinna ·
27 okt, 2013

Presley
Kvinna ·
27 okt, 2013

mamsika
Kvinna ·
27 okt, 2013

Presley
Kvinna ·
27 okt, 2013

Vivalaboobs
Kvinna ·
27 okt, 2013

Presley
Kvinna ·
27 okt, 2013

MissMc
Kvinna ·
01 feb, 2014
Ska in på o.p nu på torsdag. Har valt samma inlägg som du hade först, dock HP pga att MP blev för brett.
Men enl. ssk som jag pratade med igår så var inte rippling så vanligt ändå i Perthese??
Jobbigt när man inte vet vem man ska lyssna på, tjejer som ändå säger att dom fått det, eller kliniken i fråga.. :/
Fick du betala extra för korr. av rippling eller blev korren pga att fickorna hade töjt sig?
Nyfiken bara då ssk sa att korr av rippling ingick, och vill veta att det stämmer om detta nu mot förmodan skulle ske (peppar peppar)

Presley
Kvinna ·
02 feb, 2014