Litalo
Kvinna ·
24 apr, 2014
*Bild* Konsultationsberättelse 24/4-14 L&E
BröstförstoringNu har jag äntligen varit på min konsultation hos Patrik Höjier på Laser & Estetik för bröstförstoring.
Sortera efter
anonym88
Kvinna ·
24 apr, 2014
Litalo
Kvinna ·
24 apr, 2014
meride
Kvinna ·
24 apr, 2014
Litalo: Du nämnde att när du provade 500-implantatet så påminnde det om ditt 350-ristest, har du hunnit prova med 500-ris än? Känns det lagom då? Jag testade inte så många implantat när jag var där för de såg så spetsiga ut. Men använder ris ofta hemma för att vänja mig.
Tack för alla lyckönskningar! Nu blir det lite tv och sedan bums i säng =)
Litalo
Kvinna ·
24 apr, 2014
Nej, och jag vågar inte. Jag rent ut sagt skiter i riset då det troligen och förhoppningsvis visade fel på mig.. Patrik sa att det kanske inte stämmer på alla för att det är just ris och oberäknerligt 😕
meride
Kvinna ·
25 apr, 2014
Nej, och jag vågar inte. Jag rent ut sagt skiter i riset då det troligen och förhoppningsvis visade fel på mig.. Patrik sa att det kanske inte stämmer på alla för att det är just ris och oberäknerligt😕
Jo det är ju det, man kan ju flytta runt det, och forma det på ett helt annat sätt. Jag räknar inte med att slut resultatet blir som riset utan mer en fingervisning i storlek, plus att det är bra träning bland folk. Har haft 550-ris när vi handlat ett par ggr. =) Ingen stor skillnad förutom att ett par män håller blicken lite längre och att en del äldre kvinnor blänger hårt. Som förväntat typ.
Det är bra att du går på din magkänsla!🙂
Litalo
Kvinna ·
25 apr, 2014
Nej, och jag vågar inte. Jag rent ut sagt skiter i riset då det troligen och förhoppningsvis visade fel på mig.. Patrik sa att det kanske inte stämmer på alla för att det är just ris och oberäknerligt😕
Jo det är ju det, man kan ju flytta runt det, och forma det på ett helt annat sätt. Jag räknar inte med att slut resultatet blir som riset utan mer en fingervisning i storlek, plus att det är bra träning bland folk. Har haft 550-ris när vi handlat ett par ggr. =) Ingen stor skillnad förutom att ett par män håller blicken lite längre och att en del äldre kvinnor blänger hårt. Som förväntat typ.
Det är bra att du går på din magkänsla!🙂
Anonym användare
25 apr, 2014
Tycker de ser jättefint ut på 3d bilderna 🙂
Litalo
Kvinna ·
25 apr, 2014
Tycker de ser jättefint ut på 3d bilderna 🙂
Imagination
Kvinna ·
25 apr, 2014
Litalo