Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242 profilbild

volvo242

Kvinna ·

17 sep, 2012

Bild på mina 1300cc 3 veckor.

Bröstförstoring
Dom börjar nu hänga till sig mer och mer.Svårt att ta bilder så att storleken gör sig rättvis...nu ser dom ganska små ut på bilderna tycker jag än vad dom gör i verkligheten.Ska kanske ta bilderna lite längre ifrån nästa gång.
40

Sortera efter

Marina

Kvinna ·

17 sep, 2012

SMÅ??? 😛   Nähädu - men det var väl inte meningen heller.. 😉

Det är säkert många som har väntat ivrigt på att få se, och jag tycker du har tagit föredömligt bra bilder, för du håller axlarna och överarmarna så avslappnat kameran medger, och fotar både framifrån och från sidan. Möjligen kan du som du säger fota längre ifrån nästa gång, men de är ändå BRA.

Skulle du vilja bidra i din signatur med din längd och vikt, det är svårt att relatera till dina stora implantat utan den infon..?

Mvh
Marina
Gilla

sweets

Kvinna ·

17 sep, 2012

väldigt fina;D Känns de väldigt tungt att ha dom?

Gilla

Chicababe

Kvinna ·

17 sep, 2012

Wow! Dom ser ju fantastiska ut! 1300cc låter ju så enormt mycket men det ser bara jättefint ut på dig! Tack för att du delar med dig och hoppas att du mår bättre nu. Kram!
Gilla

Rosenknopp

Kvinna ·

17 sep, 2012

Smååå ut 😛 näää gigantiska!!! hihi men dom är supersnygga!!
Gilla

Hungran

Kvinna ·

17 sep, 2012

Otroligt snygga!!!
Gilla

push up

Kvinna ·

17 sep, 2012

Smååå!!!?? nej, mega stora:) Som du ville antar jag...
Gilla

Presley

Kvinna ·

17 sep, 2012

Haha små var nog fel ord :) ser väldigt stora ut, och fina! Grattis!
Gilla

bewi

Kvinna ·

17 sep, 2012

Supersnygga!!!!! Och STOOORA ;)
Gilla

annzz

Kvinna ·

17 sep, 2012

Wow! :) Snyggt tjejen!
Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

17 sep, 2012

Jääääättefina!!!! 😀 oooh stooooora 😀
Gilla

Miramee

Kvinna ·

17 sep, 2012

Oooo vad fint. Små är kanske inte rätt ord..... Men bilden som ploppar upp i huvudet när man hör 1300cc är ju som en mindre vattenmelon ungefär. Tycker det ser lagom ut:-) grattis!
Gilla

gagge

Kvinna ·

17 sep, 2012

Skit snyggt!!!!!! :-P
Gilla

Kvinna ·

17 sep, 2012

Vackert! Det tar sig! 
Gilla

Juli11

Man ·

17 sep, 2012

Nä små är de inte! :-) jag är inget fan av stora bröst men de ser riktigt snygga ut på dig. Vore som sagt kul att veta dina mått ( vikt/ längd) så det ger en bättre bild. Och gärna foton på längre håll vid tillfälle. Snyggt!
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

17 sep, 2012

Små!? De ser ju gigantiska ut! 🤭 Ser bra ut! Grattis till the gigantus boobs 😀
Gilla

volvo242

Kvinna ·

18 sep, 2012

Tack marina 🙂 ja  jag ska fylla i dom uppgifterna också så att dom finns med.
Gilla

Anonym användare

18 sep, 2012

Hade varit spännande att få se, men får tyvärr vänta ett tag till då jag inte har kommit upp på silvernivå 😕 Kan däremot se din påklädda bild och där ser de verkligen inte små ut 😉
Gilla

volvo242

Kvinna ·

18 sep, 2012

Och tack alla ni som kommenterat ...blir så glad av att läsa vad ni skrivit ...värmer ända in i själen.jag skrev för några dagar sedan att jag hamnat i en depression och det hade jag verkligen bara grät hela dagarna utan anledning,jätte jobbigt..höll i sig i ngr dagar men nu helt plötsligt så har det bara vänt och nu känner jag mig som mitt gamla jag igen.och jag är så glad och lycklig nu över mina bröst.
Gilla

La Luna

Kvinna ·

18 sep, 2012

hej! håller med de andra jag , inte är dom små inte🤭......skönt att höra att du mår bättre😀.... inte kul att vara så deppig......... o tycker det är bra att du delade med dig av dina deppdagar...inte alltid så lätt....o bra för oss/mig att veta att man kan känna så  efter operationer..👍
Gilla

volvo242

Kvinna ·

18 sep, 2012

Nej det känns faktiskt inte alls tungt,märker ingen skillnad sen förut.den ända skillnaden är att jag har svårt att lägga armarna i kors framför kroppen du vet som man gör ibland haha..men det kan jag leva med.🙂
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem