Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242 profilbild

volvo242

Kvinna ·

17 sep, 2012

Bild på mina 1300cc 3 veckor.

Bröstförstoring
Dom börjar nu hänga till sig mer och mer.Svårt att ta bilder så att storleken gör sig rättvis...nu ser dom ganska små ut på bilderna tycker jag än vad dom gör i verkligheten.Ska kanske ta bilderna lite längre ifrån nästa gång.
40

Sortera efter

Jossan_80

Kvinna ·

18 sep, 2012

Vad fina dom håller på att bli!! Grattis! Jag tycker inte det ser så mycket större ut än ett par 700 - 750cc uhp på en tjej som är 160 - 165cm.. Det har vi ju några här på forumet. Tycker det ser riktigt riktigt bra ut!!
Gilla

volvo242

Kvinna ·

19 sep, 2012

Hej Jossan...har du bestämt vilka implantat du ska ta.
Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

19 sep, 2012

volvo242 skrev:
Hej Jossan...har du bestämt vilka implantat du ska ta.
Ja jag kommer troligen ta 1500 efter som du får dina att de lika propeionelit stora som en 160-165cm tjej som lägger 700-750cc! Tror jag kommer behöva de extra cm,erna efter som jag är 20cm längre än dig.. ska boka tid så att jag kan göra dom nästa gång jag kommer hem till Sverige. Har du inte lust att ta bilder i en spegel så man ser hur stora dom är gämnfört med din längd? Kolla på Mrs_V's bilder hon har en del sjukt bra och visande bilder i klänningar och bikinis:) Med vänlig hälsning
Gilla

volvo242

Kvinna ·

19 sep, 2012

Okey Jossan jag ska uppfylla dina önskningar om bilder med kläder på 🙂det är en sak bara som jag tänkte på...du har väl 400cc nu.Kommer du kunna lägga in så mycket som 1500cc på en gång..jag menar det är ju en väldigt stor ökning från 400-1500.Kommer verkligen huden att räcka till ...innan jag gjorde min op nu så gick jag från 275-735 och det var absolut max vad det gick att lägga in.Om jag får gissa så skulle du nog behöva göra två operationer till för att nå ditt mål på 1500cc.
Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

19 sep, 2012

Nä det kommer inte gå jag ska lägga 1100 och 1500 till sommaren
Gilla

volvo242

Kvinna ·

19 sep, 2012

okey tror det kommer bli jätte bra.
Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

19 sep, 2012

Det hoppas jag med!! Vad gör du i dag då?
Gilla

volvo242

Kvinna ·

19 sep, 2012

Har precis börjat jobba mitt 18 tim pass.
Gilla

Liselotten

Kvinna ·

19 sep, 2012

Dom känns inte tunga för att du lyfter dom med humöret 😀
Gilla

3barnsmamma

Kvinna ·

19 sep, 2012

Jäklar, snygga!:)
Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

19 sep, 2012

volvo242 skrev:
Har precis börjat jobba mitt 18 tim pass.
Då får vi asså vänta lite på bilderna! Hm vad jobbar man med så länge?
Gilla

volvo242

Kvinna ·

21 sep, 2012

Än så upplever jag dom inte som tunga iallafall..men man vet ju inte längre fram,men det är en stor fördel att ha bakom muskeln eftersom den hjälper till att hålla upp.hade jag haft framför så hade nog tyngden känts mer plus en mer belastning på huden.Men skulle dom bli tunga framöver så får jag väl hålla humöret uppe 💋
Gilla

Emmsan86

Kvinna ·

09 okt, 2012

Tänkte kolla om du har lite senare bilder på hur dom ser ut nu när dom hängt till sig lite mer :) Är så nyfiken på slutresultatet och tycker dom är supersnygga!
Gilla

Boobiemamma

Kvinna ·

09 nov, 2012

Är intresserad av hur de utvecklas. Kommer du att uppdatera med nyare bilder?
Gilla

kattitsan

Kvinna ·

09 nov, 2012

Sjukt snygga... och nej de är inte "små"
Gilla

Boobiemamma

Kvinna ·

15 jun, 2013

Dags för en uppdatering snart ?
Gilla

dagge

Kvinna ·

16 jun, 2013

Dom är jättefina !!! Folk lyfter på ögonbrynen när jag säger att jag har 800 cc , tycker det är mycket . Men man måste tänka på din längd .. Ser snyggt ut !
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

16 jun, 2013

Jag vill också se en färsk bild på dem :D
Gilla

ida2

Kvinna ·

20 dec, 2013

De ser inte små ut alls, haha. ;) men vilket märke har du? visste inte att de fanns så stora som 1300 cc. Allergan har ju 800 som max. Och dom flesta jag har sett har legat däromkring med. 1300 låter enormt men jag tycker inte dom ser groteska ut på dig. Men de är ju olika vad man har för mått hur de ser ut. De hade nog inte sett så bra ut om du varit kortare. Men hur upplever du att dom är i storlek? ;)

Gilla

Silicon dream

Man ·

28 aug, 2014

Riktigt snygga och uppnosiga bröstvårtor är så snyggt och något jag önskar att jag kan få om man nu har dom förutsättningarna fast antar att jag inte har det. Måste nog till ett vårtgårdslyft då skulle jag tro.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem