Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
heel

heel

Kvinna ·

Bild - Perthese 410MP --> Mentor 650HP

Bröstförstoring

Här ser man skillnaden lite på mina gamla 410cc MP och mina nya 650cc HP. Mer fyllighet upptill precis som jag ville! Kämpar fortfarande med "tortyrbh"+bröstband för att få brösten mer jämna, det ena måste ner lite till. Men de är ju bara 18dagar gamla ;) Är supernöjd över att jag bytte till större! :)

22

Sortera efter

SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Skit snygga!!!!! :D Varför bytte du till Mentor? eller de bara blev så? :) har själv Mentor 

Gilla
Nsahlin

Nsahlin

Kvinna ·

Jätte fina, det gjorde jätte mkt att du bytade. Kanske för tidigt att märka men hur är skillnaden mellan Perthese och mentor? Har själv mentor :)
Gilla
heel

heel

Kvinna ·

Jag läste mycket här att Perthese tappar formen efter ett tag, men att Mentor håller formen bättre. Jag hade även lite rippling, så Mentor som är lite mer fyllig skulle göra att ripplingen minskade/försvann :) Fylligheten har jag märkt skillnad på, men nu har jag ju gått upp i storlek med.. Tycker att Mentor är mjukare än vad jag förväntat mig faktiskt :) Ska försöka leta upp en gammal bild på mina Perthese så man kan jämföra förändringen. Men jag gick ned i bh-storlek jämfört med 2010 och 2014.. Därför ville jag ha ännu större och fylligare implantat!
Gilla
Mle

Mle

Kvinna ·

Supersnygga! Vad är det för mått på dina implantat?
Gilla
Louice

Louice

Kvinna ·

Jättesnygga!! Hur mycket fick du betala för en andra operation? Får man någon rabatt?
Gilla
MillionVoices

MillionVoices

Kvinna ·

Följer!

Gilla
Pamina

Pamina

Kvinna ·

Åh jättefina!! :)
Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Tycker dina 410 cc-bröst var riktigt fina dom med, men de nya större ser verkligen skitsnygga ut!!
Gilla
heel

heel

Kvinna ·

Mle skrev:
Supersnygga! Vad är det för mått på dina implantat?
Diameter 14,4 Projektion 5,7 :)
Gilla
heel

heel

Kvinna ·

Louice skrev:
Jättesnygga!! Hur mycket fick du betala för en andra operation? Får man någon rabatt?
Jag betalade fullpris, 42000kr Jag hade ju inget att korrigera, ville bara ha större och fylligare :) Men konsultationen var kostnadsfri då man redan är patient där sedan tidigare! De gick in genom samma ärr i armhålan vilket jag är glad för!
Gilla
heel

heel

Kvinna ·

Tackar för alla fina kommentarer :) var ganska orolig att det inte skulle bli bra denna gången för jag hade sån tur sist både med smärtan, inga komplikationer och utseendemässigt! jag var nöjd med mina 410, men inte tillräckligt! Nu när mina nya har en hyfsat fin form redan ångrar jag mig verkligen inte! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skitsnygga!

Gilla
Beauty

Beauty

Kvinna ·

Så sjukt fina!!! Förstår att du är nöjd! Peter är grymt duktig!
Gilla
MissMc

MissMc

Kvinna ·

Otroligt snygga bröst! Jag ska också byta stolek på citadell inom en månad, i samband med korr. Velar mellan perthese och mentor. Dock är pertheses storlek bättre i måtten. Märkte du någon skillnad på dina perthese under åren? Jag har inte tänkt på om mina "säckat ihop" men tycker dom ser ok ut i överpol nu och kommer gå upp i put och då kanske det inte gör så mycket om dom säckar ihop lite sen. Har du släta eller texturerade mentor?
Gilla
Snuttboll

Snuttboll

Kvinna ·

Jättefina!!

Gilla
9April

9April

Man ·

Snyggt att de fyller ut i klyftan mer nu än innan:-)
Gilla
heel

heel

Kvinna ·

MissMc skrev:
Otroligt snygga bröst! Jag ska också byta stolek på citadell inom en månad, i samband med korr. Velar mellan perthese och mentor. Dock är pertheses storlek bättre i måtten. Märkte du någon skillnad på dina perthese under åren? Jag har inte tänkt på om mina "säckat ihop" men tycker dom ser ok ut i överpol nu och kommer gå upp i put och då kanske det inte gör så mycket om dom säckar ihop lite sen. Har du släta eller texturerade mentor?
Ja jag märkte att de blev "mindre", blev lite mer rippling, kändes väldigt naturliga! Jag gillade Perthese i måtten, men vill ha mindre mellanrum så Mentor passade fint :) plus Fylligheten jag va ute efter ;) Måste ta mig tid att leta upp bilder från första två åren med Perthese känner jag ifall man kan se skillnaden :) Oj det var en bra fråga, vet faktiskt inte om det är texturerade Mentor.. Men antar det eftersom jag hade det på mina Perthese. Lite kul att spara de gamla, då känner man hur mjuka implantaten är !
Gilla
MissMc

MissMc

Kvinna ·

heel skrev:
MissMc skrev:
Ja jag märkte att de blev "mindre", blev lite mer rippling, kändes väldigt naturliga! Jag gillade Perthese i måtten, men vill ha mindre mellanrum så Mentor passade fint :) plus Fylligheten jag va ute efter ;) Måste ta mig tid att leta upp bilder från första två åren med Perthese känner jag ifall man kan se skillnaden :) Oj det var en bra fråga, vet faktiskt inte om det är texturerade Mentor.. Men antar det eftersom jag hade det på mina Perthese. Lite kul att spara de gamla, då känner man hur mjuka implantaten är !
Tack för infon :) Jag kommer få ungefär samma mellanrum med perthese som med mentor. Men mer put med perthese. Just nu tycker jag att fyllnaden är lagom men mina är bara 11 månader. Tänker att det kanske jämnar ut sig om dom nu skulle "säcka ihop" mer då det blir uhp istället för hp som idag. När trädde din rippling fram? Ja, tycker jag med, kommer också spara mina gamla :P
Gilla
heel

heel

Kvinna ·

MissMc skrev:
heel skrev:
MissMc skrev:
Tack för infon :) Jag kommer få ungefär samma mellanrum med perthese som med mentor. Men mer put med perthese. Just nu tycker jag att fyllnaden är lagom men mina är bara 11 månader. Tänker att det kanske jämnar ut sig om dom nu skulle "säcka ihop" mer då det blir uhp istället för hp som idag. När trädde din rippling fram? Ja, tycker jag med, kommer också spara mina gamla :P
Ja jag hade ju MP på mina Perthese så en högre profil som uhp lär ju va mycket fylligare :) Oj minns dåligt, men min rippling syntes inom ett år lite, men efter kanske 3-4år syntes det mer. Därför vi valde Mentor för att slippa det. När man håller i implantaten kan man tydligt se hur "ihopsjunket" implantatet blivit med åren. Men de va mjuka och gosiga! :)
Gilla
MissMc

MissMc

Kvinna ·

Beslutsångest! Haha! Men så otroligt hjälpsamt att få prata med någon som haft sina länge :) Jag kan känna vågor på utsidan av bröstet när jag böjer mig fram, lite och inget som syns. Peter trodde som tur va inte att jag löpte någon risk gör rippling. Men de nya implantaten kommer vara 1,4cm bredare så hade föredraget ett slätt inlägg. Önskar att putet var mer i mentors släta 550 hp! Haha! Och öka till 600 är jag rädd blir både för stort och för brett..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem