heel
Kvinna ·
Bild - Perthese 410MP --> Mentor 650HP
Här ser man skillnaden lite på mina gamla 410cc MP och mina nya 650cc HP. Mer fyllighet upptill precis som jag ville! Kämpar fortfarande med "tortyrbh"+bröstband för att få brösten mer jämna, det ena måste ner lite till. Men de är ju bara 18dagar gamla ;) Är supernöjd över att jag bytte till större! :)
Sortera efter

heel
Kvinna ·
Kolla mitt galleri, la upp bild på mina gamla implantat :)
De såg inte ut så när jag höll ett par nya implantat på konsultationen, moderate plus profil är det förresten.
Jag har 650 och tycker inte att det är för stort och flera har nämnt att de inte märker skillnaden på hur jag såg ut förut med 410 och nu :) Det är bara sambon som märker då han ser mig utan kläder ;)
Peter sa att det blir svårt att dölja dessa stora ;) men jag kan faktiskt inte hålla med han, har man lite större tunikor/tröjor syns inte skillnaden :)
Men till sommaren syns det ju när man går mer lättklätt :P
Men man ska ju välja något som känns helt rätt och uppfyller ens förväntningar på det färdiga resultatet :)
Gilla

MissMc
Kvinna ·
heel skrev:
Kolla mitt galleri, la upp bild på mina gamla implantat :)
De såg inte ut så när jag höll ett par nya implantat på konsultationen, moderate plus profil är det förresten.
Jag har 650 och tycker inte att det är för stort och flera har nämnt att de inte märker skillnaden på hur jag såg ut förut med 410 och nu :) Det är bara sambon som märker då han ser mig utan kläder ;)
Peter sa att det blir svårt att dölja dessa stora ;) men jag kan faktiskt inte hålla med han, har man lite större tunikor/tröjor syns inte skillnaden :)
Men till sommaren syns det ju när man går mer lättklätt :P
Men man ska ju välja något som känns helt rätt och uppfyller ens förväntningar på det färdiga resultatet :)Gilla