Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gagge profilbild

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

Bildbomb 800cc Vs. 550cc

Bröstförstoring

Då är mina gamla Perthese 550cc HP texturerade utbytta mot Allergan 800g UHP släta.

Nytt lyft på höger bröst och ett nytt snitt i bröstvecket på vänster.

Nu sitter vårtorna i samma höjd, vecket mot klyftan är borta och jag bara ÄLSKAR dom!!!

känns verkligen som "Jag" nu och jag kan inte sluta titta på dom :-D

Enl. Tuve kommer dom inte sjunka märkvärt eftersom jag knappt är svullen.

Bröstbandet som pressar implantaten neråt slipper jag använda, JIPPI!!!

Nu håller jag tummarna på att det håller sig sig här. 

Kolla in perthese implantaten, inte konstigt jag kännde mig platt upptill....  får verkligen en droppform i upprätt läge.

är såååå glad att jag bytte implantat och Tuve var precis lika trevlig o go som vanligt <3

43

Sortera efter

Mammis

Kvinna ·

26 jan, 2012

SUPERFINA!! Nu är jag inte rädd för extra höga längre! Tjohooo! :) Stort Grattis och hoppas att allt kommer att fortsätta att vara bra nu :) Kanske är för tidigt att svara på men hur känns dem i konsistensen? Hårda, stumma, relativt mjuka ändå?? Så nyfiken just på soft touch :)
Gilla

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

hårda som jag vill ha dom.... än så länge ;-)

Gilla

Mammis

Kvinna ·

26 jan, 2012

Ok....bara du är nöjd så :) jag vill väl egentligen ha dem lite mjuka men man kan väl inte få allt :) är så jätteglad över att du lägger upp så många bilder och även förebilder så man kan se och jämföra. Jag har samma utgångsläge som du så jag är helt galet glad!! Därför som jag tjatar! :)
Gilla

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

ha ha ingen fara.. glad att kunna hjälpa dig till ett beslut. Hade själv knappt några lyft att jämföra med när jag opade mig. Så som sagt glad att kunna vara till hjälp :-D
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

26 jan, 2012

Ser fint ut, dina 550c var också snygga men tycker det bara har blivit ännu snyggare. Grattis, hoppas du låker snabbt och fint nu 👍

Gilla

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

tack snälla :-)
Gilla

Sanela

Kvinna ·

26 jan, 2012

Gratiss :) Vad bruger du av BH størlek nu??

Gilla

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

bara en dag gamla men tror jag hamnar på en 80H eller 75I 1 strl större än med mina 550. Har samma 80G i citadellbhn som jag hade förra op... tajt är den men det går :-P
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

26 jan, 2012

Grymt snygga redan! Så himla härligt att du känner dig så nöjd! :)
Ska blir skönt att byta ut mina Perthese snart. Känner mig också ganska platt upptill. Vet inte om det blir så stor skillnad, för jag ska ha Mentors coh 1.. men lite kan man ju hoppas på :)

Gilla

gasp

Kvinna ·

26 jan, 2012

Nu blev jag nervös, om dina perthese hp kändes dropformade och inte fyllde ut upptill , kan de ju inte bli så stor skilnad på deras ultra höga modell? (coh 2 ) Som Tuve ska sätta in på mig, jag ville ha fejklook och mycket put och volym upptill....
Gilla

Fröken Frida

Kvinna ·

26 jan, 2012

Jättefina! Grattis!!!!!!

Gilla

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

gasp skrev:
Nu blev jag nervös, om dina perthese hp kändes dropformade och inte fyllde ut upptill , kan de ju inte bli så stor skilnad på deras ultra höga modell? (coh 2 ) Som Tuve ska sätta in på mig, jag ville ha fejklook och mycket put och volym upptill....

Kan bara svara för mig själv och min erfarenhet, men om jag vetat det jag vet idag, så hade jag aldrig valt perthese om jag vill ha fasta runda. JAG fick inte det av dom iaf... säkert olika på olika kroppar, men resultatet blev inte som jag önskade.

Vet iof inte om det hade med lyftet att göra också?

Ska du byta så tänk på att det är ett par veckors beställningstid :-)

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

26 jan, 2012

Jäklar vilka stora boobs! 👍 FINT! 😀 

Gilla

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

HAHA.. nog jag som e störd.. men ser inte dom som såååå stora :-P
Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

26 jan, 2012

hehe jo i mina ögon är de stora ;) men de passar superfint till resten av din kropp! Och vilken skillnad det blev nu när du bytte implantat må jag säga. Håller tummarna för att de ska utvecklas bra :D
Gilla

gasp

Kvinna ·

26 jan, 2012

Förlåt om jag stör i tråden:) Men jag ska inte lyfta mina, Tuve hade även allergan natrelle ssx 695cc, släta, extra hög som alternativ då de andra va osäkert om de fanns . Är allergan natrelle bättre än perthese ?
Gilla

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

Svårt att svara på om dom e bättre eller ej för dig. För mig... Absolut känns allergan bättre fast dom bara e 1 dag gamla. Malin88 här på Pof har också bytat från perthese till Allergan och tror också hon e mer nöjd med dom??
Gilla

Mammis

Kvinna ·

26 jan, 2012

En fråga: var köper du bh:ar och framför allt bikini?? :)
Gilla

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

bikini har jag kunnat ha från typ hm.. 44 i trekant utan bygel... inte rätt stöd.. men har gått i somras dom få dagarna vi hade sol o man låg i en solstol i trädgården. BH testar jag på change o sen beställer jag samma över nätet, brukar vara bättre pris där, beställt några från asos som varit okej.. inte helt 100. Alltid bättre o prova irl så att säga :-D
Gilla

Rosamoln

Kvinna ·

26 jan, 2012

Fan va snyggt😀 Grattis!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem