Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gagge profilbild

gagge

Kvinna ·

26 jan, 2012

Bildbomb 800cc Vs. 550cc

Bröstförstoring

Då är mina gamla Perthese 550cc HP texturerade utbytta mot Allergan 800g UHP släta.

Nytt lyft på höger bröst och ett nytt snitt i bröstvecket på vänster.

Nu sitter vårtorna i samma höjd, vecket mot klyftan är borta och jag bara ÄLSKAR dom!!!

känns verkligen som "Jag" nu och jag kan inte sluta titta på dom :-D

Enl. Tuve kommer dom inte sjunka märkvärt eftersom jag knappt är svullen.

Bröstbandet som pressar implantaten neråt slipper jag använda, JIPPI!!!

Nu håller jag tummarna på att det håller sig sig här. 

Kolla in perthese implantaten, inte konstigt jag kännde mig platt upptill....  får verkligen en droppform i upprätt läge.

är såååå glad att jag bytte implantat och Tuve var precis lika trevlig o go som vanligt <3

43

Sortera efter

gagge

Kvinna ·

28 jan, 2012

Värt att ta en chans och berätta om hela blindtarmshistorien.

Kan ju inte få mer än ett nej... o säger han ja så har du ju "Tjänat" lite pengar iaf om du ändå tänker göra om hos någon annan.

Tror dom kan vara rätt tillmötesgående när det kommer till Rons "verk".

Stå på dig nu gumman och ring o boka in ett möte!!! :-D

Gilla

Sillis

Kvinna ·

18 feb, 2012

Tycker du är jättefin! Härligt att höra att du är så nöjd! Kram!

Gilla

Anonym användare

18 feb, 2012

Jag ska på konsultation 6/3 och försöker hitta rätt bland alla val man ska göra för att de bröst jag vill ha... Ni i denna tråden kan säkert hjälpa mig lite med er erfarenhet då många av er har sånna bröst jag vill ha (jag vill inte ha lika stora dock) :)

Jag vill ha typ strl DD/E, runda, höga bröst... Det ska synas att det är silikonbröst, inget naturligt droppformat... Får gärna puta upptill på brösten... ;)

Jag vet att det är olika från kropp till kropp och att man tillsammans med kirurgen kommer fram till vilka och hur man ska göra... MEn tänker att ju mer klar man är själv över hur man vill ha det desto bättre... :)

Jag är klar med att jag vill ha höga el extra höga samt att de ska vara runda. Men funderar kring framför/bakom muskeln, när/varför gör man det ena eller andra? (vet att om man har lite vävnad så sätter man de bakom av den anledningen men det kan ju inte vara enda.. eller?!) Sen släta eller textuerade, vad är det för skillnad, hur ska man tänka där? Och slutligen det där med cohesivitet?!

Dela gärna med er av era erfarenheter och tankar! Har sett många fina bröst i tråden!! Vill också!! ;)

Längtar ihjäl mig till konsultationen!! Vill ha nya bröst NUUUUUU!!! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem