Kitty62
Kvinna ·
Bilder 300 cc framför 10 dagar
Så var op nr. 3 avklarad. Börjar våga andas ut nu och hoppas att jag verkligen sluppit komplikationer denna gång.
Om min första op var ett rent helvete så kan jag bara beskriva denna som ett rent nöje (om det nu kan vara ett nöje att operera sig). Har inte tagit en enda värktablett sedan jag kom hem, har endast haft lite ont vid snitten, speciellt på höger där jag hade infektionen och där det hade läkt lite konstigt, antar att kirurgen fick göra som ett nytt bröstveck där eftersom det gamla var uppdraget under bröstet pga att det syddes ihop flera gånger.
Har kunnat röra mig fritt ända från början. Kom ju knappt upp ur sängen efter första op och nu har det bara varit att resa på sig och gå upp helt normalt från första dagen.
De första dagarna hade jag "morning boob" på morgonen och om jag hade suttit länge i soffan t ex och reste mig men det gjorde inte hälften så ont som första gången och det är helt borta nu efter 10 dagar.
Kan bara ångra att jag inte lade framför från början, då hade jag sluppit detta helvete som jag haft med musklerna. Lätt att vara efterklok men nu hoppas jag att det skall gå bra i fortsättningen också så jag kan gå vidare med mitt liv och förhoppningsvis börja träna ordentligt igen.
Är också glad att jag minskade 50 cc til 300 denna gången, tycker att dom är stora men jag vänjer mig väl förhoppningsvis och de är ju fortfarande hårda och blir väl mindre i vägen när dom mjuknar och sjunker lite.
Sortera efter

Katja
Kvinna ·
Härligt att du mått så bra efter op.
Jättesnygga boobs!!!! Ser ut att passa din kropp perfekt!
Gilla

Smarrig
Kvinna ·
Jättefint! Och måste ju då säga att du har en 20-årings kropp! :))
Gilla

Fluff
Kvinna ·
Jättefina!
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Tack så mycket!
@Smarrig: Alltid trevligt att bli 30 år yngre på en dag, tack!
Gilla

twinky
Kvinna ·
Snygga boobs och omg vilken snygg kropp! Stort grattis till ditt fina resultat. Denna gången kommer det bli bra ska du se. Kram på dig!
Gilla

DNAngel
Kvinna ·
Super snygga....Grattis👍
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Stort grattis Kitty ,jättesnygga!! ;)Visst var de skillnad efter operation?Vart tvingad att ta en alvedon första natten annars åt jag inga värktabletter alls heller.Hade kunnat jobba dagen efter men hoppade över det för säkerhets skull,var full fart hemma ist.. Hoppas efter omständigheterna du blir nöjd nu! :)
Gilla

Annika98
Kvinna ·
hej!
ser bara din profilbild då jag ännu inte är silvermedlem ännu. Ser fint ut.
Av nyfikenhet så undrar jag om din kirurg korrigerade kostnadsfritt?
eller fick du betala ngt eftersom du bytte till mindre implantat?
Gilla

Doris
Kvinna ·
Jättesnyggt och jag säger som andra - vilken vacker kropp!
Gilla

backtoboobs
Kvinna ·
Gorgeous!!
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Annika98 skrev:
hej!
ser bara din profilbild då jag ännu inte är silvermedlem ännu. Ser fint ut.
Av nyfikenhet så undrar jag om din kirurg korrigerade kostnadsfritt?
eller fick du betala ngt eftersom du bytte till mindre implantat?
Behövde inte betala, kliniken står för korr inom ett år vid komplikationer och om inte explantation pga infektion räknas som komplikation så vet jag inte vad som gör det :-/ Det blir ju inte dyrare för kliniken för att man tar mindre storlek, det gick ju inte att använda de gamla implantaten i alla fall.
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Tack alla, jag hoppas att jag skall klara mig från problem denna gång fast jag har inte vågat andas ut riktigt ännu, tog det riktigt lugnt första veckan så kroppen skulle få läka i fred, tog första riktiga promenaden först efter tio dagar. Har varit mest orolig för blödning men den risken borde ju vara ganska liten nu efter såpass många dagar hoppas jag.
Gilla

Lingon
Kvinna ·
Verkligen jättefint!! Grattis! Vad skönt att allt gått bra hittills. Håller tummar och tår att det läker som det ska denna gång! Och ser jag ut som du om femton år, så WOW! =))
Gilla

LadySS
Kvinna ·
Riktigt snyggt!! Grattis :-)
Gilla

Rosenknopp
Kvinna ·
Supersnygga :D grattis till nya boobisarna o hoppas du slipper trubbel med dem nu!!
Gilla

Morran
Kvinna ·
Jättefina! Jag ska med op om tre veckor lägga framför och 305! Är skit ervös för att det ska se för stort ut mm... kändes så skönt att se din bröst! Grattis!
Gilla

Morran
Kvinna ·
Hur känns dina kanter? Och har du någon synbar rippling?
Gilla

Coriander
Kvinna ·
Fan va snygg du är:)) jag måste bara få fråga, hur länge efter op märkte du infektionen? O va hade du för symptom?
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Morran skrev:
Jättefina! Jag ska med op om tre veckor lägga framför och 305! Är skit ervös för att det ska se för stort ut mm... kändes så skönt att se din bröst! Grattis!Dom ser jättestora ut utan kläder men syns inte speciellt mycket med vanliga kläder som inte sitter tajt. Ingen har märkt något men hade jag tagit på mig ett tajt linne hade det definitivt synts så man kan välja lite själv hur mycket man vill visa vilket jag tycker är bra, är nöjd med storleken!
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Morran skrev:
Hur känns dina kanter? Och har du någon synbar rippling?Jag varken känner eller ser några kanter eller rippling ännu, nu hade jag ju en del egen vävnad innan och är inte jättetunn på ovansidan bröstkorgen så det hjälper väl till. Det har ju bara gått en månad så jag får återkomma senare om det skulle visa sig att kanter eller rippling börjar synas längre fram vilket jag såklart inte hoppas!
Gilla