Kitty62
Kvinna ·
Bilder 300 cc framför 10 dagar
Så var op nr. 3 avklarad. Börjar våga andas ut nu och hoppas att jag verkligen sluppit komplikationer denna gång.
Om min första op var ett rent helvete så kan jag bara beskriva denna som ett rent nöje (om det nu kan vara ett nöje att operera sig). Har inte tagit en enda värktablett sedan jag kom hem, har endast haft lite ont vid snitten, speciellt på höger där jag hade infektionen och där det hade läkt lite konstigt, antar att kirurgen fick göra som ett nytt bröstveck där eftersom det gamla var uppdraget under bröstet pga att det syddes ihop flera gånger.
Har kunnat röra mig fritt ända från början. Kom ju knappt upp ur sängen efter första op och nu har det bara varit att resa på sig och gå upp helt normalt från första dagen.
De första dagarna hade jag "morning boob" på morgonen och om jag hade suttit länge i soffan t ex och reste mig men det gjorde inte hälften så ont som första gången och det är helt borta nu efter 10 dagar.
Kan bara ångra att jag inte lade framför från början, då hade jag sluppit detta helvete som jag haft med musklerna. Lätt att vara efterklok men nu hoppas jag att det skall gå bra i fortsättningen också så jag kan gå vidare med mitt liv och förhoppningsvis börja träna ordentligt igen.
Är också glad att jag minskade 50 cc til 300 denna gången, tycker att dom är stora men jag vänjer mig väl förhoppningsvis och de är ju fortfarande hårda och blir väl mindre i vägen när dom mjuknar och sjunker lite.
Sortera efter

Coriander
Kvinna ·
Ojj då:/ har haft mer ont i höger bröst och ärr:s nu blir ja orolig!
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Coriander skrev:
Fan va snygg du är:)) jag måste bara få fråga, hur länge efter op märkte du infektionen? O va hade du för symptom?Tack!
Jag märkte direkt att höger gjorde mer ont och efter tio dagar sprack ärret upp och började blöda. Ingen feber eller så utan "bara" smärta.
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Coriander skrev:
Ojj då:/ har haft mer ont i höger bröst och ärr:s nu blir ja orolig!Men det är helt normalt att ha mer ont på en sida vilket dom också sa till mig på återbesöket efter en vecka.
Det är först om det är svullet, rött, varmt, ärret blöder eller varar som det tyder på infektion så det behöver absolut inte vara något onormalt att det gör ondare. Håll koll bara så att du inte får feber (vilket ju jag aldrig hade) men det kan man tydligen också få efter op utan att det är något onormalt.
Det är väldigt ovanligt med infektion så jag tror inte att du behöver oroa dig för det.
Lycka till med dina nya bröst!
Gilla

Plattutten
Kvinna ·
Jättesnygga boobs! Passar din kropp jättebra med form och allt. Och som många andra nämnt: WOW vilken snygg kropp du har!!!
Gilla