Hallontossing
Kvinna ·
Bilder* 350 högprofil med framförplacering
Goddagens!
Idag är första dagen då jag fått duscha sen op:n, skönt men svårt att tvätta håret utan att blöta ner tejpen helt. Känner mig rejält tejpad och ska på återbesök nu på måndag och ta stygn etc.
Gjorde min förstorning i måndags hos Per Windh på Art Clinic. Jättebra personal och service, rekomenderar varmt! Vi hade bestämt 325cc efter mina två konsultationer, började med 350 från början man fick kalla fötter och kröp ner i strl. På operationsbordet precis innan nakosen så fråga Per om det var ok att vi tog 350 då basen på implantatet skulle passa min bröstbredd bättre. Och glad som jag va med lustgas svarade jag Ja. Så nu blev det 350 cc istället för 325. Kan säga att jag haft lite ångest även om jag vet att 325 och 350 är en ytterst marginell skillnad. Nu känns dock allt okej.
Har mest ont i vänster bröst, vid snittet. Antar att det va mitt bråkiga bröst för det är mera blåmärken på det. Svullnaden lägger sig successivt men de känns ännu strutiga, jobbar mycket med bröstbandet för att få ner dem och den sk. droppformen ska komma. Bara går ca 4 dagar så jag antar att man ska ha is i magen. Vart ska man sätta bröstbandet, så långt ner på brösten som möjligt (ovanför vårtgården) eller högre upp vid nyckelbenspartiet?
Allt känns bra, ingen annan som vet förutom pojkvän. Och jag saknar inte mina gamla börst nåt, vi gillade aldrig varandra och jag har nog hellre lite för "stora" och "fake" bröst än för små. Faktiskt provat lite spontanshoppade bh:ar som jag köpt på rea och där funkar vissa 70c och några 70d.
La mest upp bilderna för att det är många som vill se lite framförbröst, antar att jag inte kvalificerar mig för "dem med små" implantat nu när det blev 350 men här är iaf två bilder för er som är på jakt efter inspiration.
Nu ska jag dra på mig "älskade/hatade" spotbh:n och bröstbandet igen!
Hej Hopp TuttLisor!
Sortera efter

Candycane
Kvinna ·

Hallontossing
Kvinna ·
Tack så mycket, jag känner mig nojd och glad. Men hoppas på att de ska forma till sig och inye struta så mycket
🙂

Rosenknopp
Kvinna ·
Jättefina 👍 Ser redan kanonis ut så nu kan det bara bli bättre!! Tycker storleken är riktigt bra och de är absolut inte förstora! GRATTIS!!

Hallontossing
Kvinna ·
Tack så mycket Rosenknopp! Det värmer 😀

Doris
Kvinna ·

Lingon
Kvinna ·

Cup.Cakes
Kvinna ·

Hallontossing
Kvinna ·
Tack tjejer! Det lättaste under resan va fakiskt att lägga sig på bordet, vägen dit va lång och jättesvår. Stå på er! tvivlade många gånger men är så glad att jag gjordet det, nu känns det som att det inte spelar någon roll vad någon annan tycker, för jag själv är nöjd. Såklart kul när folk tycker det är snyggt men känslan av att vara nöjd och trygg med sitt beslut känns fantastiskt. Trodde inte det skulle komma så fort.

LadySS
Kvinna ·

Candycane
Kvinna ·
LadySS har du varit på konsultation hos Michael än? Jag ska till honom i september. Var på konsultation hos Örjan och klämde på Soft touch och de var för fasta för min smak, inte "naturlig" känsla.

PowerS
Kvinna ·
Kommer bli skitsnyggt!
Men varför har du bröstband? Det hade inte jag till mina framför.
Bröstbandet är, vad jag vet, till för att trycka ner musklen vid bakomplacering.

via_dolorosa
Kvinna ·
WOW! Sicken skicklig kirurg Per är! Jag bara måste få följa din utveckling på dessa underbara fina. Grattis till ett toppenval av kirurg och skit snugga bröst! 👍 Grattis grattis o grattis 😀

Kitty62
Kvinna ·
Håller med de andra, precis så skulle jag vilja att mitt resultat blev! Du hade ju perfekt utgångsläge också, du måste vara överlycklig!
Det skulle vara roligt om du ville uppdatera lite längre fram med bilder på hur dom utvecklar sig.

LadySS
Kvinna ·

Candycane
Kvinna ·
Vad konstigt, jag var hos honom för en månad sen och han hade flera rader med allergan. Hur länge sen var du där?

Amor
Kvinna ·
snygga!

LadySS
Kvinna ·

3barnsmamma
Kvinna ·

Hallontossing
Kvinna ·
Hej igen tjejer!
Tack så för alla fina komentarer, är riktigt nöjd med val av kirurg och placering etc. Bilder kommer såklart framöver, så fort det skett någon utveckling så stoppar jag in några i mitt galleri.
LadySS - ang strl så var ju tanken att det skulle bli 325, helst hade jag väl egentligen valt 300 men då hade det inte funkat med högprofilen för mig får då passar inte basen och bröstbredden. Hör med din kirurg om vad som blir bäst, 350 fick lixom bli en kompromiss och nu i efterhand så känns det som att det kan bli bra. Såklart känns de stora, om man tar av alla kläder, hahah.... Jag är ju inte tjejen som har stora börst men nu har jag visst det, skumt! Hahah...Ja det jag ville ha sagt va bara att följ din egen bröstbredd så det ser okej ut sen, känns som det är viktigare än antal cc. Om jag skulle ha haft 300 så hade jag fått tagit medium/moderat profilen och de blir alldeles för breda och platta för min smak då jag tycker att den profilen bygger mer på bredden och ser mer fake ut - dock smaksak ;) Och ang allergan så hörde jag mig för hos Per med vi slog bort denna tanke, tror det var pga av att Per trodde att jag skulle klara mig med mentors cos 1 istället för allergan. Hade jag stått på mig så hade såklart fått det men Per rekommenderade det in så jag släppte det.
PowerS - ja bröstandet ja. Helt ärligt så va jag lite borta när jag fick det så jag kommer inte ihåg argumentet men ska på återbesök nu på mån och ska höra mig för. Antar att det ska klämma ner implantaten i fickorna ordentligt då jag i princip hade noll underpol från början men det är bara en gissning.
Åter igen tack alla för de fina kommentarerna, fortsättning följer🙂

LadySS
Kvinna ·
Ser väldigt lovande ut tycker jag! Redan snygga!