Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Hallontossing

Hallontossing

Kvinna ·

Bilder* 350 högprofil med framförplacering

Bröstförstoring

Goddagens!

Idag är första dagen då jag fått duscha sen op:n, skönt men svårt att tvätta håret utan att blöta ner tejpen helt. Känner mig rejält tejpad och ska på återbesök nu på måndag och ta stygn etc.

Gjorde min förstorning i måndags hos Per Windh på Art Clinic. Jättebra personal och service, rekomenderar varmt! Vi hade bestämt 325cc efter mina två konsultationer, började med 350 från början man fick kalla fötter och kröp ner i strl. På operationsbordet precis innan nakosen så fråga Per om det var ok att vi tog 350 då basen på implantatet skulle passa min bröstbredd bättre. Och glad som jag va med lustgas svarade jag Ja. Så nu blev det 350 cc istället för 325. Kan säga att jag haft lite ångest även om jag vet att 325 och 350 är en ytterst marginell skillnad. Nu känns dock allt okej.

Har mest ont i vänster bröst, vid snittet. Antar att det va mitt bråkiga bröst för det är mera blåmärken på det. Svullnaden lägger sig successivt men de känns ännu strutiga, jobbar mycket med bröstbandet för att få ner dem och den sk. droppformen ska komma. Bara går ca 4 dagar så jag antar att man ska ha is i magen.  Vart ska man sätta bröstbandet, så långt ner på brösten som möjligt (ovanför vårtgården) eller högre upp vid nyckelbenspartiet?

Allt känns bra, ingen annan som vet förutom pojkvän. Och jag saknar inte mina gamla börst nåt, vi gillade aldrig varandra och jag har nog hellre lite för "stora" och "fake" bröst än för små. Faktiskt provat lite spontanshoppade bh:ar som jag köpt på rea och där funkar vissa 70c och några 70d. 

La mest upp bilderna för att det är många som vill se lite framförbröst, antar att jag inte kvalificerar mig för "dem med små" implantat nu när det blev 350 men här är iaf två bilder för er som är på jakt efter inspiration.

Nu ska jag dra på mig "älskade/hatade" spotbh:n och bröstbandet igen!

Hej Hopp TuttLisor!

21

Sortera efter

Annisstylez

Annisstylez

Kvinna ·

Hej! Det ser riktigt bra. Nu de gör. Grattis. Berätta hur bröstet känns ibland under de kommande veckorna och månaderna!
Det passar dig. Dina farhågor var obefogade!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem