Salt26
Kvinna ·
*Bilder* 3mån.Anatomiska 255
Hej allihopa!
Nu har det gått tre månader sedan min op och tänkte att jag kunde dela med mig nytagna foton på dem:)
De första fem veckorna hade jag ångest över att de var för stora men nu är jag så nöjd över storleken:) Efter vecka sex har jag inte känt av något och har varit smärtfri sedan dess ( ta i trä)! Snart ska jag börja träna ordentligt igen, längtar!
Hoppas jag kan bidraga med lite hjälp med dessa bilder:)
Sortera efter

Kitty62
Kvinna ·
Jättefint, naturligt resultat, passar perfekt till din kropp!
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Kitty62, tack så mycket! :) Såg att du är relativt nyopererad, hoppas din läkning går bra:)
Gilla

Katja
Kvinna ·
Jättefin är du!!
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Tack, Katja :) Tittade på dina bilder och du har fått ett mycket naturligt resultat. Grattis!
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
Jättefina!
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Tack så mycket, gelehallon:)!
Gilla

Katja
Kvinna ·
Salt26 skrev:
Tack, Katja :) Tittade på dina bilder och du har fått ett mycket naturligt resultat. Grattis!
Tack! Jag ska lägga ut nya bilder snart...de var så nya på dessa.
Jag tycker själv de är jättefina men de blev lite mindre än jag trodde. Men det får jag leva med...
De är i allfall större och fylligare än de någonsin varit:)
Gilla

ollie
Kvinna ·
Jätte snygga! Åh jag har verkligen en förkärlek till anatomiska fortfarande...
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Tusen tack, Ollie! Jag tittade precis på dina bilder och dina anatomiska var jättefina, verkligen! Har du nya bilder på de nya runda?
Gilla

ollie
Kvinna ·
Tog en bild idag när jag bytte tejp. 4,5veckor nu. Kan lägga in den.
Visst det är inget fel på dem men jag kommer inte undan med att ha opererat mig längre. Mer pga formen än storleken! Därför jag föredrog de de anatomiska:-)
Gilla

kennyjenny
Kvinna ·
Superfina Salt26! Ser att det skedde utveckling mellan vecka 5 och månad 3 och jag hoppas verkligen att mina kommer utvecklas lika fint :) är på vecka 5 nu och hoppas att de hänger till sig lite till ;) kul att höra att du inte har några besvär heller! Kul när det går bra!
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Tack, kennyjenny! :)
Ja, de har utvecklats en hel del..de två första veckorna tyckte jag att de var så konstiga och kantiga.
Hoppas din läkning går bra:)!
Gilla

Linnnn
Kvinna ·
Verkar som du är nöjd med storleken! Jag kan ju tyvärr inte se ngn bild då jag inte är silvermedlem än men vad kul att du är nöjd! Har själv väldigt svårt att välja storlek, velar mellan 300cc och 260cc..ska också göra bakom muskeln, så sjukt svårt att bestämma! Vill inte heller ha några jättebomber då jag är rätt liten i övrigt..hur valde du?
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Jag fick se och prova storlekar anatomiska 225, 255 och 280. Min egna bröstbredd är 12 cm men inplantatet jag har är 11,5cm. Kirurgen rekommenderade inte större än 255 då han menade på att det var synd att stretcha brösten och jag ville fortfarande uppfattas som nätt. Jag hade knappt 75 à innan op. För mig var anatomiska ett självklart val och då märket Allergan, samt att snittet var under bröstvecket då kirurgen inte behöver göra fickan större än nödvändigt. Lycka till med valet:)
Gilla

Linnnn
Kvinna ·
Ahh låter ju super för din del! Jag har också 12cm bröstbredd och implantatet är 11,5 så tror också det passar bra! Tänkte dock boka tid för att prova lite implantat igen så man är säker på sitt val...trodde aldrig det skulle vara så svårt med storleksval :)
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Jag förstår dig! Jag hade panik helgen innan op och kunde inte bestämma mig...Det blir säkert jättebra för dig:) lycka till!
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
3 månader redan..tiden går fort! Jee ser väldigt fint ut Salt26 :) perfekta!! Undrar samma som Mary007, hur känns det nu? Storleksvalet var nog helt perfekt för dig :) Kram
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Tackar så hjärtligt, Mary007 och Jen1983!! :)
Mary007, du har redan fått ursnygga bröst efter så kort tid! Grattis!!
Jen1983, jag har sagt det förr men säger det igen: Du har perfekta bröst!
Jag har co2 så de är något mellanting och jag upplever de som relativt mjuka. Tyvärr har jag inte någon erfarenhet av andra inplantat. Jag kan säga att från och med vecka sex har jag gjort allt som vanligt. Förutom att jag inte tog i alldeles för hårt när jag ville skruva av tex lock men nu gör jag allt och visst kan jag känna att det rör sig lite när jag spänner till bröstmuskeln men det gjorde det även innan op :) Jag har endast använt bygelfria behån fram tills idag och tror nog att jag kommer att fortsätta med det :)
Gilla

Salt26
Kvinna ·
Hoppas er läkning går bra:))
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
Tack Salt26, vad glad jag blir hihi.. Och kan bara säga detsamma till dig! Funderade faktiskt före min op att vad sysslar jag med egentligen, tänk om jag förstör mina bröst totalt. Men är nog så glad över att jag vågade ta steget. Jag lever också helt som vanligt nu. Kan träna, sova på mage och brösten känns helt som tidigare. Minns ännu hur olyckliga vi båda var efter op, tur har det vänt :) Jag använder också bygelfri ostoppad bh, och trivs så bra med storleken. Har köpt en stoppad bh från hm, 70 D (som jag tog ut byglarna ur). Skillnaden var enorm, inget för mig i nuläget. Men trevligt att veta att jag kan få en fin klyfta om jag någon dag känner för det :)
Gilla