Våga-2014
Kvinna ·
01 maj, 2014
*Bilder* 550cc - 7 dagar efter Op. på Citadell-Landskrona
BröstförstoringHej alla POF-tjejer! Det är nu 7 dagar sedan jag låg på Citadell i Landskrona och hade då genomfört min bröstförstoring! Vill delge er bilder, kan knappt tro att de är mina och formen blir att finare och naturligare! Själva operationen och dagarna efter har inte varit så "farliga" - visst har man ont o är stel - men inte så man inte klarar av det! Nu för varje dag som går blir jag mer och mer nöjd! Anledningen till att jag ville delge er bilder -och kommer att göra varje vecka framöver- är att jag innan Op. läste många trådar om implantatstorleken då vissa tycker att man ska lägga i mer alt. mindre osv. Själv hade jag ingen aning om vad jag skulle lägga in, gick på min konsultation och där möttes av kompeten lyhörd kirurg, provade ut implantat som kändes rätt och hamnade på 550cc. Var nöjd med det då det skulle passa mig och min kroppsform, veckan innan började jag få kalla fötter-kändes som många hade åsikter om hur mycket antal cc är mycket! Tog upp frågan med min kirurg innan Op. och fick även då kloka svaret att jämför dig inte med andra, det du får med 550 måste vissa lägga i 700cc och andra får precis samma effekt med 350cc. Detta kändes bra för dig och detta är vad du ville ha så han tyckte att jag skulle gå på den magkänslan jag hade vid konsultationen! Nu i efter hand är jag glad att jag valde rätt klinik och hade kompetent kirurg som faktiskt lyssnade på mig vid konsultationen och stöttade mig i mitt val även då jag vacklade! Det jag vill ha sagt till er alla, lita på er själva, välj klinik med omsorg! Ofta vet man exakt vad man vill ha och hur man vill att ens boobs ska se ut, men kan inte sätta exakta måttet i cc på dem. Lycka till alla, här förebild och efterbild, 7 dgr före resp. efter! ❤️
Sortera efter
Vonkan
Kvinna ·
02 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
02 maj, 2014
Vitchoklad
Kvinna ·
02 maj, 2014
Hur mår du nu? <3
Vonkan
Kvinna ·
02 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
03 maj, 2014
Vonkan
Kvinna ·
03 maj, 2014
Vitchoklad
Kvinna ·
03 maj, 2014
Känner igen mig i allt du säger - har också mest ont på utsidan av implantaten och det blir väsentligt värrre när jag är ute, det är kallt och jag undermedvetet spänner mig liksom.
Jag brukar klä på mig med typ vinterhalsduk över tuttarna när jag går ut haha, det lindrar lite. Annars tycker jag som föregående talare sa att du ska maila kliniken och höra vad de säger. Lycka till och uppdatera med vad de säger sen!
Våga-2014
Kvinna ·
03 maj, 2014
Zinya
Kvinna ·
03 maj, 2014
Delilah
Kvinna ·
03 maj, 2014
Delilah
Kvinna ·
03 maj, 2014
Superfina!!
Jag hade ungefär 80B innan och la också in 550 i båda brösten, trots att mina precis som dina skilde sig åt i storlek. Landade nu efter op på 75F/G beroende på märke ungefär.
La precis upp bilder på mina (15 dagar sedan op) och de har börjat hänga till sig lite mer - ska bli kul att se om du lägger upp fler bilder sedan hur dina utvecklar sig :)
Jag har hamnat i en liten svacka efter operationen, eller ja, depression-light kanske man kan kalla det, så kul att läsa om någon som verkligen verkar må så bra efteråt och genuint vara nöjd! Göjorde mig mycket gladare att läsa :D
Vonkan
Kvinna ·
03 maj, 2014
Hej vitchoklad har både mejlat å vart på kliniken å patrik säger att de e normalt allting han säger att de tar tid för att jag la in så mycke men ska ringa dom på måndag så vi vi se va dom säger va på change i dag å köpte en ny sportis å enligt tjejen där har jag 65h å enligt åhlens 70a å fler här säger 65f kul å se va som stämmer kram
Våga-2014
Kvinna ·
03 maj, 2014
Delilah
Kvinna ·
03 maj, 2014
Sunrise
Kvinna ·
03 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
03 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
03 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
03 maj, 2014
Delilah: glömde skriva det, vad bra att du har planerat att din make är hemma och kan hjälpa till med barnen och hushållssysslor, man har fullt upp med att ta hand om sig själv/komma upp de första postoperativa dagarna och det är bra att ens respeltive ser till att resten flyter på hemma. Min man var också med hemma 1,5vecka och det var guld värt.. han hjälpte både mig men att ändra läge/komma upp ur säng osv. och höll familjelivet med skola/dagis flytande..
Våga-2014
Kvinna ·
06 maj, 2014
Vonkan
Kvinna ·
06 maj, 2014