Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jojja profilbild

Jojja

Kvinna ·

19 nov, 2015

Bilder! 6 veckors 825 Motiva

Bröstförstoring

Hej alla fina!

Vet att det är många (inklusive jag) som är nyfikna och tycker att det är kul med lite uppföljningsbilder!
Mina bröst har nyligen passerat 6 veckors ålder och de känns redan som att de är färdigbakta, även om det kommer hända en del framöver också. :)
Träningen går alldeles för bra, jag har fått hejda mig under mina första veckor för att inte gå ut för hårt, men när jag är en träningsnarkoman och så länge som det inte gör ont är det ibland svårt att motivera för sig själv varför man ska ta det lite lugnt.. ;) 
Brösten läker fint, råkade ut för en lätt infektion i ena ärret och efter en liten mailkonversation med Johan så bestämde vi att köra utan tejp i två veckor och just nu ser det ut som att det nästan är helt borta, så började tejpa ärren idag igen.
Så nu sent på kvällen innan jag åkte iväg till jobbet så knäppte jag tre nya bilder till er som är nyfikna.
Kram!
23

Sortera efter

Mimmiiiie

Kvinna ·

19 nov, 2015

åh jätte snygga! :D och grattis på 6 veckors dagen! haha

Gilla

madeleinep

Kvinna ·

19 nov, 2015

Såååå snygga! Vill också ha så fina:D
Gilla

rocana

Kvinna ·

19 nov, 2015

Wow! Superfina!! 👍

Gilla

snuttan81

Kvinna ·

19 nov, 2015

Grymt snygga bröst, jag förstår att du är nöjd. :) Jag ska också lägga in Motiva runda ultra höga är lite osäker på storlek ännu men minst 725cc. Hoppas jag får ett lika fint resultat som dig, dock är jag inte lika tränad som dig utan tvärtom så har jag lite hull. :(
Gilla

Snöängeln

Kvinna ·

19 nov, 2015

Jättefina, förstår du är nöjd :) Grattis 👍  Funderar på en sak:

Idag har jag 450cc Mentor HP men imorgon ska jag  lägga in 800cc samma märke o hp.

Vet du vad de ä för skillnad på ditt märke och mitt. Motiva Uhp kontra Mentor hp?

Gilla

Isbäck

Kvinna ·

19 nov, 2015

Vad fick du för bh storlek ? :)
Gilla

Smulans81

Kvinna ·

19 nov, 2015

Superfina!
Gilla

Paris

Kvinna ·

19 nov, 2015

Jättefina!!!! Grattis!

Gilla

Lindi

Kvinna ·

19 nov, 2015

Utan tvekan i kategorin snyggaste brösten jag sett här inne!!! Är precis så här jag vill ha mina, med markerad tuttkant och ordentligt fyllning i overpoolen :) Vad snällt av dig att ta nya bilder och lägga ut. Hoppas de fortsätter läka som de skall!

Kram Lindi!

Gilla

Kiwi

Kvinna ·

19 nov, 2015

Jättefina bröst:-) Tack för att lägger ut bilder. Jag ska lägga in Motiva 650 corse i dec. Och när man ser så fina bröst så släpper sin egen nervositet angående stl mm lite:-) Hur upplever du att dom känns att ta på?
Gilla

nyfiken1

Kvinna ·

19 nov, 2015

Wow, du har vekligen fantastiska bröst och grymt snygg kropp! :D

Jag hoppas att jag får lika fint resultat när jag opereras av Johan den 7/12 :D 

Gilla

tyson

Kvinna ·

19 nov, 2015

Så grymt snygga! :-) Jätte kul att få se nya bilder på dem. Efter som du är så vältränad så kan jag tänka mig att de passar din kropp super bra.
Gilla

Jojja

Kvinna ·

19 nov, 2015

Tack för alla gulliga komplimanger det värmer i mitt hjärta! <3 :)
Gilla

Jojja

Kvinna ·

19 nov, 2015

Isbäck skrev:
Vad fick du för bh storlek ? :)
Jag köper Bh-ar från Change och av de 5 bh-ar som jag har så är de i storlekarna 65H/65I/70H däromkring! :)
Gilla

Jojja

Kvinna ·

19 nov, 2015

Snöängeln skrev:

Jättefina, förstår du är nöjd :) Grattis 👍  Funderar på en sak:

Idag har jag 450cc Mentor HP men imorgon ska jag  lägga in 800cc samma märke o hp.

Vet du vad de ä för skillnad på ditt märke och mitt. Motiva Uhp kontra Mentor hp?

Ja nu är jag ingen expert på just Motivas "innehåll" men rent av storleksmässigt så skiljer det väl drygt en cm på bredden och en på putet, ungefär. Mina från motiva är 14 cm breda och har en projektion på 7,2 cm. Beroende på vilka exakt du valt från Mentor så är de kring 15,4 cm breda och har en projektion på 6,3 cm. Stort lycka till imorgon! Hoppas det blir fantastiskt!:) Kram!
Gilla

Jojja

Kvinna ·

19 nov, 2015

Kiwi skrev:
Jättefina bröst:-) Tack för att lägger ut bilder. Jag ska lägga in Motiva 650 corse i dec. Och när man ser så fina bröst så släpper sin egen nervositet angående stl mm lite:-) Hur upplever du att dom känns att ta på?
De är formfasta, mjukare än mina gamla anatomiska implantat men absolut inte lika mjuka som ett par naturliga bröst men de är helt klart klämvänliga och kändes väldigt snabbt som att de var en del av mig och inte något dit-stoppat ;)
Gilla

3unicorn

Kvinna ·

20 nov, 2015

Såååå snygga, insane! Grattis till dig!!😀

Vad funkar för dig träningsmässigt och vad funkar mindre bra såhär pass "tidigt" efter operationen? Är det någon skillnad efter den här operationen i jämförelse med din första op? Är också träningsnarkoman och alla tips och trix mottages varmt😇

Gilla

Paris

Kvinna ·

20 nov, 2015

Ja nu är jag ingen expert på just Motivas "innehåll" men rent av storleksmässigt så skiljer det väl drygt en cm på bredden och en på putet, ungefär. Mina från motiva är 14 cm breda och har en projektion på 7,2 cm. Beroende på vilka exakt du valt från Mentor så är de kring 15,4 cm breda och har en projektion på 6,3 cm. Stort lycka till imorgon! Hoppas det blir fantastiskt!:) Kram!

Får jag fråga vad du har för bröstbredd? Jag ska lägga in 725 corsé och hoppas på lika snyggt resultat som du fått! :-)

Storleken ser verkligen helt perfekt ut till din kropp!

Gilla

Snöängeln

Kvinna ·

20 nov, 2015

Tack snälla för svaret :) Jo nu är det snart dags. Blir spännande, tjoo hooo 👍 KRAAAAAM!

Gilla

Jojja

Kvinna ·

21 nov, 2015

Paris skrev:

Får jag fråga vad du har för bröstbredd? Jag ska lägga in 725 corsé och hoppas på lika snyggt resultat som du fått! :-)

Storleken ser verkligen helt perfekt ut till din kropp!

Vi mätte 12 cm inför min FÖRSTA operation och valde då att lägga in implantat som var 12 cm breda. Men jag tyckte att förutom att de var för små att jag också ville minska ner mellanrummet mellan brösten. Så då ökade vi på med 2 cm bredare implantat. ;) hoppas du fick det svaret som du önskade! :) Tack fina du och det tror jag säkerligen att du kommer att få! Kram!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem