Jojja
Kvinna ·
19 nov, 2015
Bilder! 6 veckors 825 Motiva
Hej alla fina!
Vet att det är många (inklusive jag) som är nyfikna och tycker att det är kul med lite uppföljningsbilder!
Mina bröst har nyligen passerat 6 veckors ålder och de känns redan som att de är färdigbakta, även om det kommer hända en del framöver också. :)
Träningen går alldeles för bra, jag har fått hejda mig under mina första veckor för att inte gå ut för hårt, men när jag är en träningsnarkoman och så länge som det inte gör ont är det ibland svårt att motivera för sig själv varför man ska ta det lite lugnt.. ;)
Brösten läker fint, råkade ut för en lätt infektion i ena ärret och efter en liten mailkonversation med Johan så bestämde vi att köra utan tejp i två veckor och just nu ser det ut som att det nästan är helt borta, så började tejpa ärren idag igen.
Så nu sent på kvällen innan jag åkte iväg till jobbet så knäppte jag tre nya bilder till er som är nyfikna.
Kram!
Sortera efter

Jojja
Kvinna ·
21 nov, 2015
Gilla

3unicorn
Kvinna ·
21 nov, 2015
TACK för ditt svar, hade du skrivit en novell hade jag knappast gråtit floder;)
Skönt att höra, då finns det alltså hopp ändå att man kanske kan komma igång hyfsat snabbt.. Har varit orolig över att man blir helt låst på enbart promenader i flera flera veckor efter. Känner jag mig själv rätt är smyger jag igång så snart som möjligt, och den dagen kommer jag självklart lyssna på kroppen till 100%!
Åh jag är så himla förväntansfull inför min operation!:D Är inte ens nervös än!
Gilla

blade.carro
Kvinna ·
14 mar, 2018
Ser inga bilder än :-)
Gilla
Såååå snygga, insane! Grattis till dig!!😀
Vad funkar för dig träningsmässigt och vad funkar mindre bra såhär pass "tidigt" efter operationen? Är det någon skillnad efter den här operationen i jämförelse med din första op? Är också träningsnarkoman och alla tips och trix mottages varmt😇