Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
dr dre profilbild

dr dre

Kvinna ·

09 apr, 2012

BILDER 650cc framför

Bröstförstoring

Nu har jag tagit a.....t ur vagnen och satt in några  bilder på mina nya boobs, de ser lite misshandlade ut, fick blåsor efter tejpen som jag fick ta bort, det tar väl lite tid för de att läka så det ser bra ut igen. (bilder = min profil)

annars känns de redan mjuka  och är gosiga, lite höjd skillnad, få se hur det blir med det, tror inte det kommer störa för mycket, kan nog leva med det, men det tar ett tag till tills jag vet hur de kommer att bli. lite svullen fortfarande. ska ta suturerna på torsdag.

Jag har inte haft så himla ont som jag hade med mina bakombröst och läkningen mm. väldigt nöjd och mår gött. äter och sover och läker🙂

ni får gärna vara ärliga med era kommentarer och gärna om ni tittar på före bilder (bakom) oxå.

Ha det riktigt nice alla ni brudar där ute👍

29

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

09 apr, 2012

Vilken skillnad!:) formen ser redan väldigt bra ut. Är din mfd helt borta nu?:)
Gilla

dr dre

Kvinna ·

09 apr, 2012

tack malin88🙂 ja det känns som det nu. full funkion i bröstmusklerna, lite öm fortfarande, vill inte spänna mig för mycket, men snart så lär jag märka det mer.

Gilla

Solitary

Kvinna ·

09 apr, 2012

Wow vilka bomber 🤭

Tycker formen redan är superbra, men tycker även dina bakom bröst var super fina :)

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

09 apr, 2012

WOW!!är ju såå snyggt med stora runda bröst 👍   Va skönt att du är nöjd det har du all rätt att vara.. Ska väl inte va nåt problem att få till klyfta nu va? 🤭  Hoppas de läker fint nu..

Gilla

dana747

Kvinna ·

09 apr, 2012

Ser riktigt bra ut. De där blir mumma när de får läka helt o hänga till sig lite ;-)

Gilla

boobiesvidern

Kvinna ·

09 apr, 2012

Hej.

Blev sjukt snygga får jag säga!!!

Hade du rippling på de äldre bilderna? Det såg lite så ut, men jag är inte säker så jag tänkte jag frågar.

Blev sjukt bra. Längtar till min op dag.:-)

Får jag så snygga bröst som dig så är jag jävligt nöjd!!

kram

Gilla

Lycklig45

Kvinna ·

09 apr, 2012

Dina bröst ser jätte fina ut, tycker även att de du hade innan ser bra ut. Ska själv lägga in Allergans ca 600 cc, så kul att få se hur mentor kan se ut.

Framför bröst passar dig super bra!

Spännande att se hur de utvecklas för dig:))

Lycka till!

Gilla

Orkidé83

Kvinna ·

09 apr, 2012

Jättefina tuttar har du redan nu :) skönt att du mår bra och att du inte har så ont efter denna op, ser verkligen ut att passa dig toppen! Jag ska lägga in 615 cc Allergan bakom på torsdag! Börjar dra ihop sig! Kul att se dina bilder! Förstår att du är nöjd :) !
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

09 apr, 2012

Woho! Håll i hatten! Vilka bröst du har fått, de är ju hur fina som bara den. Grattis till ett par skit snygga bröst. Men vad mycket större dina bröst ser ut att vara än mina. Jag hoppas du kommer läka fint och bli lika nöjd som mig denna gången 😀

Gilla

twinky

Kvinna ·

10 apr, 2012

Vilken lyckad korr - de e jättesnygga! Stort grattis 👍

Gilla

dr dre

Kvinna ·

10 apr, 2012

Hade skrivit massor som försvann
Gilla

dr dre

Kvinna ·

10 apr, 2012

boobiesvidern skrev:

Hej.

Blev sjukt snygga får jag säga!!!

Hade du rippling på de äldre bilderna? Det såg lite så ut, men jag är inte säker så jag tänkte jag frågar.

Blev sjukt bra. Längtar till min op dag.:-)

Får jag så snygga bröst som dig så är jag jävligt nöjd!!

kram

.

Man får tacka 🙂

Det är ej ripp. det som är på mina gamla bilder, det är när jag spänner mig och då syntes min mfd som förhoppningsvis är helt borta nu 😀lycka till när det är dax för dig, hoppas du oxå bli nöjd och läker bra 🙂

Gilla

dr dre

Kvinna ·

10 apr, 2012

Stor tack till er alla goa babes och alla er åsikter. det gör mig glad att ni delade med era tankar🙂

nä,nu är det inte så svårt att få klyfta inte 😉

ska bli roligt att följa er tjejer som ska opas snart 610cc?!?! det är större än vad jag har i allegran tror jag? mentors är mindre tror jag. ska kolla av nyfikenhet🙂ser framemot era bilder sen när ni är klara.

Lycka till & hoppas ni blir nöjda med era nya boobs.😀

Gilla

Annette33

Kvinna ·

10 apr, 2012

Så läckra dr dre! Nu kan du verkligen få till den där klyftan du ville ha. Ska bli intressant att följa "utvecklingen", fortsatt gärna att uppdatera med bilder allteftersom tiden går;)

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

10 apr, 2012

Jättesnygga!! Fin form och storleken passar dig bra! :D

Gilla

liha0206

Kvinna ·

10 apr, 2012

Yeey sötis!! 😀det är superfina redan och kommer bara bli finare!! vilken skillnad det blev med storlek också!! gillar skarpt!!🤭

jag är mållös... kan bara säga vad kul och superduperfina! njut o var nöjd! 😀

Puss & kram söta vän <33

Gilla

dr dre

Kvinna ·

10 apr, 2012

tackar för era ord, sitter och läser och ler, känns lite fånigt,men jag suger åt mig, tack snälla ni.

Glad att ni finns och delar med era tankar, tips och råd. det har hjälpt mig en del på vägen till mina val.

bamse kramisar👍

Gilla

nami

Kvinna ·

10 apr, 2012

wow vilken skillnad! ser jätte bra ut och man får ju bara mer och mer bekräftat att framför bröst är inte ALLS så dumt! :D

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

10 apr, 2012

nani skrev:

wow vilken skillnad! ser jätte bra ut och man får ju bara mer och mer bekräftat att framför bröst är inte ALLS så dumt! :D

Eller hur... Är nog bara vissa kliniker som är lite väl insnöade på bakomplacering🤭

Gilla

dr dre

Kvinna ·

10 apr, 2012

håller med er tjejer, jag trodde det skulle se jätte "plastig" ut, runda bollar, men tycker mina framför är mer naturliga i formen än mina bakom om jag ska vara ärlig, och de känns mjukare oxå. sen är det där med ripp. oxå, det är sånt man får räkna med, jag har ett ställe där jag känner att det är lite hårdare och kännbar ripp redan beroende på hur jag sitter, så länge det inte blir på tok för mycket så tänkerjag inte göra så mycket åt det. håller tummarna för det. men det är oxå så att baokm passa inte mig alls, men alla är vi ju olika så man måste ju börja någonstan för att veta vad som passar en själv :-) tack tjejer
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem