dr dre
Kvinna ·
09 apr, 2012
BILDER 650cc framför
Nu har jag tagit a.....t ur vagnen och satt in några bilder på mina nya boobs, de ser lite misshandlade ut, fick blåsor efter tejpen som jag fick ta bort, det tar väl lite tid för de att läka så det ser bra ut igen. (bilder = min profil)
annars känns de redan mjuka och är gosiga, lite höjd skillnad, få se hur det blir med det, tror inte det kommer störa för mycket, kan nog leva med det, men det tar ett tag till tills jag vet hur de kommer att bli. lite svullen fortfarande. ska ta suturerna på torsdag.
Jag har inte haft så himla ont som jag hade med mina bakombröst och läkningen mm. väldigt nöjd och mår gött. äter och sover och läker🙂
ni får gärna vara ärliga med era kommentarer och gärna om ni tittar på före bilder (bakom) oxå.
Ha det riktigt nice alla ni brudar där ute👍
Sortera efter

dr dre
Kvinna ·
10 apr, 2012

nami
Kvinna ·
10 apr, 2012
wow vilken skillnad! ser jätte bra ut och man får ju bara mer och mer bekräftat att framför bröst är inte ALLS så dumt! :D
Verkligen, suck!! ..

Fröken Frida
Kvinna ·
10 apr, 2012

dr dre
Kvinna ·
10 apr, 2012
nämen tack va gullig du e. dina är oxå super fina, otrolig fin form 🤭
hade inte sååå höga tankar om mina boobs, efter alla era snälla kommentarer känns det sååå mycket bättre🙂(ler ännu fånigare)

Anonym användare
10 apr, 2012
Jätefina bröst =D Får jag fråga vad mfd betyder?

twinky
Kvinna ·
10 apr, 2012
Jätefina bröst =D Får jag fråga vad mfd betyder?
Muscle Flex Deformity
Läs mer här https://plastikoperationsforum.se/sida/komplikationer-vid-brostforstoring

via_dolorosa
Kvinna ·
10 apr, 2012
Woho! Håll i hatten! Vilka bröst du har fått, de är ju hur fina som bara den. Grattis till ett par skit snygga bröst. Men vad mycket större dina bröst ser ut att vara än mina. Jag hoppas du kommer läka fint och bli lika nöjd som mig denna gången 😀
tack tjejen 🙂 var tvungen och kolla in dina bilder, tyckeri nte att de ser större ut. jag har för näranärbilder😕hihi.
ska be sambon ta kort om några dgr. få se om det blir ändring på de och så ser du att det inte är större, tror jag iallafall. svårt att få uppfattning hur det ser ut i verkligheten. men det är lättare med nästan helkroppsbild😀
see ya girli🙂
Jaha, de kanske é i samma storleksklass ändå då hehe 🤭Jag ser fram emot uppdateringar och fixa gärna helkroppsbilder både med och utan kläder 👍

geléhallon
Kvinna ·
11 apr, 2012

dr dre
Kvinna ·
11 apr, 2012
hihi jadet räcker det med bara tanken nu för tiden Geléhallon.😀
Jag lovar att fixa fler bilder via_dolorosa. soon darling 😉
Woho! Håll i hatten! Vilka bröst du har fått, de är ju hur fina som bara den. Grattis till ett par skit snygga bröst. Men vad mycket större dina bröst ser ut att vara än mina. Jag hoppas du kommer läka fint och bli lika nöjd som mig denna gången 😀
tack tjejen 🙂 var tvungen och kolla in dina bilder, tyckeri nte att de ser större ut. jag har för näranärbilder😕hihi.
ska be sambon ta kort om några dgr. få se om det blir ändring på de och så ser du att det inte är större, tror jag iallafall. svårt att få uppfattning hur det ser ut i verkligheten. men det är lättare med nästan helkroppsbild😀
see ya girli🙂