Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
dr dre profilbild

dr dre

Kvinna ·

09 apr, 2012

BILDER 650cc framför

Bröstförstoring

Nu har jag tagit a.....t ur vagnen och satt in några  bilder på mina nya boobs, de ser lite misshandlade ut, fick blåsor efter tejpen som jag fick ta bort, det tar väl lite tid för de att läka så det ser bra ut igen. (bilder = min profil)

annars känns de redan mjuka  och är gosiga, lite höjd skillnad, få se hur det blir med det, tror inte det kommer störa för mycket, kan nog leva med det, men det tar ett tag till tills jag vet hur de kommer att bli. lite svullen fortfarande. ska ta suturerna på torsdag.

Jag har inte haft så himla ont som jag hade med mina bakombröst och läkningen mm. väldigt nöjd och mår gött. äter och sover och läker🙂

ni får gärna vara ärliga med era kommentarer och gärna om ni tittar på före bilder (bakom) oxå.

Ha det riktigt nice alla ni brudar där ute👍

29

Sortera efter

dr dre

Kvinna ·

10 apr, 2012

via_dolorosa skrev:

Woho! Håll i hatten! Vilka bröst du har fått, de är ju hur fina som bara den. Grattis till ett par skit snygga bröst. Men vad mycket större dina bröst ser ut att vara än mina. Jag hoppas du kommer läka fint och bli lika nöjd som mig denna gången 😀

tack tjejen 🙂 var tvungen och kolla in dina bilder, tyckeri nte att de ser större ut. jag har för näranärbilder😕hihi.

ska be sambon ta kort om några dgr. få se om det blir ändring på de och så ser du att det inte är större, tror jag iallafall. svårt att få uppfattning hur det ser ut i verkligheten. men det är lättare med nästan helkroppsbild😀

see ya girli🙂

Gilla

nami

Kvinna ·

10 apr, 2012

Opticruise skrev:

nani skrev:

wow vilken skillnad! ser jätte bra ut och man får ju bara mer och mer bekräftat att framför bröst är inte ALLS så dumt! :D

Eller hur... Är nog bara vissa kliniker som är lite väl insnöade på bakomplacering🤭

Verkligen, suck!! ..

Gilla

Fröken Frida

Kvinna ·

10 apr, 2012

Men allvarligt, shit va fina!!!!!! Grattis:)
Gilla

dr dre

Kvinna ·

10 apr, 2012

Fröken Frida skrev:
Men allvarligt, shit va fina!!!!!! Grattis:)

nämen tack va gullig du e. dina är oxå super fina, otrolig fin form 🤭

hade inte sååå höga tankar om mina boobs, efter alla era snälla kommentarer känns det sååå mycket bättre🙂(ler ännu fånigare)

Gilla

Anonym användare

10 apr, 2012

Jätefina bröst =D Får jag fråga vad mfd betyder?

Gilla

twinky

Kvinna ·

10 apr, 2012

Finabröst skrev:

Jätefina bröst =D Får jag fråga vad mfd betyder?

Muscle Flex Deformity

Läs mer här https://plastikoperationsforum.se/sida/komplikationer-vid-brostforstoring

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

10 apr, 2012

dr dre skrev:

via_dolorosa skrev:

Woho! Håll i hatten! Vilka bröst du har fått, de är ju hur fina som bara den. Grattis till ett par skit snygga bröst. Men vad mycket större dina bröst ser ut att vara än mina. Jag hoppas du kommer läka fint och bli lika nöjd som mig denna gången 😀

tack tjejen 🙂 var tvungen och kolla in dina bilder, tyckeri nte att de ser större ut. jag har för näranärbilder😕hihi.

ska be sambon ta kort om några dgr. få se om det blir ändring på de och så ser du att det inte är större, tror jag iallafall. svårt att få uppfattning hur det ser ut i verkligheten. men det är lättare med nästan helkroppsbild😀

see ya girli🙂

Du ska inte känna dig fånig av alla underbara kommentarer, nu vet du bara hur mycket värmande ord hjälper 😉

Jaha, de kanske é i samma storleksklass ändå då hehe 🤭Jag ser fram emot uppdateringar och fixa gärna helkroppsbilder både med och utan kläder 👍

Gilla

geléhallon

Kvinna ·

11 apr, 2012

Riktigt fina framför bröst! Räcker ju att bara tänka klyfta när du tar på dig så är det klart.
Gilla

dr dre

Kvinna ·

11 apr, 2012

hihi jadet räcker det med bara tanken nu för tiden Geléhallon.😀

Jag lovar att fixa fler bilder via_dolorosa. soon darling 😉

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem