sockerdricka
Kvinna ·
Bilder 8 månader framför perthese 345cc
Hejsan hoppsan vad tiden rullar på, 8 månader har brösten hunnit bli och jag är fortfarande jättenöjd!
Det känns lite som att det är först nu folk kommer upptäcka/se/få bevisat att jag opererat mig, sommarkläder är inte alls lika täckande som vinderkläder har jag märkt.. Sen ser jag fram emot stranden med en skräckblandad förtjusning, är ju inte ett fan av uppmärksamhet men antar att jag får ta denna sommaren till att vänja mig vid det :)
Känseln kommer saaakta men säkert tillbaka. Väldigt varierande dag till dag.
Ripplingen som jag tidigare pratat om verkar nästan ha lagt sig en aning, eller så är det bara jag som vant mig och slutat stirra mig blind på brösten.
Jag har fortfarande lite svårt att acceptera att jag är opererad, att brösten inte är äkta och jag har svårt att hitta mig själv i kläder. Hur vill jag se ut och hur mycket vill jag visa? Men det är inget jag mår dåligt över och det blir bättre och bättre med tiden :)
Sortera efter

Annaas
Kvinna ·

minis
Kvinna ·
Sjukt snygga :D
förresten, har man tortyrbhn när man lägger framför? :)

Anonym användare
Så himla fina :) Önskar att min klyfta också vore så där mjuk i övergången för det ser helt perfekt ut 👍

Anonym användare
Jäklar vilka snygga bröst du har sockerdricka 😀 Tycker de ser väldigt naturliga ut.
Hoppas mina blir lika fina när de är klara. Tycker du dina är "färdiga" i mjukhet eller tycker du fortfarande
att de mjuknar något?

SurgeryThoughts
Kvinna ·
Du har definitivt de snyggaste tuttar jag sett!! Exakt sådana jag hoppas på att få när jag är klar också.
Vill ha så naturliga som möljligt (vill inte att de ser opererade ut) och de ser väldigt mjuka ut också, på klämbilden du lagt upp.

Annaas
Kvinna ·

Anonym användare
Perthese ägs av Mentor och ger sen i maj förra året tror jag det var, samma garanti som med Perthese som man får med Mentor.
http://www.mentorimplants.se/images/stories/broschyrer/13-1577_Mentor_Rev_A_Warranty_Plan_SE.pdf
Perthese är mer underfyllda än Mentor coh1 som är något fastare och som håller formen bättre fast de är mjuka också, dock är Perthese mjukare. Jag valde mellan Perthese och Mentor coh1 och valde Perthese i slutändan just för att jag verkligen ville ha så mjuka bröst som möjligt och min kirurg sa att Mentor coh1 kommer vara lite fastare i kroppen än vad Perthese blir.

flickan
Kvinna ·
så snygga verkligen!!! skönt att allt fortfarande gått bra :D

SurgeryThoughts
Kvinna ·
Men usch vad svårt! Jag är ute efter så mjuka som möjligt, vill inte att det skall kännas att man bär på implantat. Men samtidigt vill jag inte ha så pass mjuka att de förlorar formen i tightare kläder.. Gud vad svårt :P
Men tack för era svar! :D

Pygme
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·
sjukt snygga gratis gumman kram

sockerdricka
Kvinna ·
Tusen tack för alla fina ord, blir så otrolgit glad! <3

sockerdricka
Kvinna ·
Tack! Yes på citadell har man alltid tortyren oavsätt placering, men oftast slipper man klippa upp den helt om man har framför :)

sockerdricka
Kvinna ·
Jäklar vilka snygga bröst du har sockerdricka😀Tycker de ser väldigt naturliga ut.
Hoppas mina blir lika fina när de är klara. Tycker du dina är "färdiga" i mjukhet eller tycker du fortfarande
att de mjuknar något?
Tack så jättemycket :D Håller tummarna för att du får vad du önskar!

sockerdricka
Kvinna ·
Du har definitivt de snyggaste tuttar jag sett!! Exakt sådana jag hoppas på att få när jag är klar också.
Vill ha så naturliga som möljligt (vill inte att de ser opererade ut) och de ser väldigt mjuka ut också, på klämbilden du lagt upp.
Wow, vilken komplimang, tack!! :D

SurgeryThoughts
Kvinna ·
Åh shit vad svårt! Men tack för svar! :D
Jag ska nog ta mig en riktig funderare jag! Alltså, hur upplever du det själv med en tight sporttop eller en väldigt åtsittande tröja, blir de väldigt mycket plattare?

minis
Kvinna ·
Tack! Yes på citadell har man alltid tortyren oavsätt placering, men oftast slipper man klippa upp den helt om man har framför :)
Hur menar du med klippa upp?
Tänkte bara varför man ska ha bröstbandet när man lägger framför.. Muskeln håller ju inte uppe implantaten?

sockerdricka
Kvinna ·
Åh shit vad svårt! Men tack för svar! :D
Jag ska nog ta mig en riktig funderare jag! Alltså, hur upplever du det själv med en tight sporttop eller en väldigt åtsittande tröja, blir de väldigt mycket plattare?

sockerdricka
Kvinna ·
Hur menar du med klippa upp?
Tänkte bara varför man ska ha bröstbandet när man lägger framför.. Muskeln håller ju inte uppe implantaten?

Kevlarsjäl
Kvinna ·