Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Bilder 8 månader framför perthese 345cc

Bröstförstoring

Hejsan hoppsan vad tiden rullar på, 8 månader har brösten hunnit bli och jag är fortfarande jättenöjd!

Det känns lite som att det är först nu folk kommer upptäcka/se/få bevisat att jag opererat mig, sommarkläder är inte alls lika täckande som vinderkläder har jag märkt.. Sen ser jag fram emot stranden med en skräckblandad förtjusning, är ju inte ett fan av uppmärksamhet men antar att jag får ta denna sommaren till att vänja mig vid det :)

Känseln kommer saaakta men säkert tillbaka. Väldigt varierande dag till dag. 

Ripplingen som jag tidigare pratat om verkar nästan ha lagt sig en aning, eller så är det bara jag som vant mig och slutat stirra mig blind på brösten. 

Jag har fortfarande lite svårt att acceptera att jag är opererad, att brösten inte är äkta och jag har svårt att hitta mig själv i kläder. Hur vill jag se ut och hur mycket vill jag visa? Men det är inget jag mår dåligt över och det blir bättre och bättre med tiden :) 

22

Sortera efter

Annaas

Annaas

Kvinna ·

Så sjukt snygga!! Tycker inte alls de ser uppenbart opererade ut heller, väldigt fint och naturligt skulle jag säga :)
Gilla
minis

minis

Kvinna ·

Sjukt snygga :D

förresten, har man tortyrbhn när man lägger framför? :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Så himla fina :) Önskar att min klyfta också vore så där mjuk i övergången för det ser helt perfekt ut 👍

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jäklar vilka snygga bröst du har sockerdricka 😀 Tycker de ser väldigt naturliga ut.

Hoppas mina blir lika fina när de är klara. Tycker du dina är "färdiga" i mjukhet eller tycker du fortfarande

att de mjuknar något?

Gilla
SurgeryThoughts

SurgeryThoughts

Kvinna ·

Du har definitivt de snyggaste tuttar jag sett!! Exakt sådana jag hoppas på att få när jag är klar också. 

Vill ha så naturliga som möljligt (vill inte att de ser opererade ut) och de ser väldigt mjuka ut också, på klämbilden du lagt upp. 

Jag ska (eller hoppas det går) lägga framför muskeln också, men funderar på mentor dock.
Vad fick dig att välja perthese? Är det någon garanti som ingår med dem eller vad skiljer dem åt till mentor? *nyfiken* :D 
Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Perthese är de implantat som upplevs som mjukast, alltså snäppet mjukare än Mentors coh1.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Perthese ägs av Mentor och ger sen i maj förra året tror jag det var, samma garanti som med Perthese som man får med Mentor.

http://www.mentorimplants.se/images/stories/broschyrer/13-1577_Mentor_Rev_A_Warranty_Plan_SE.pdf

Perthese är mer underfyllda än Mentor coh1 som är något fastare och som håller formen bättre fast de är mjuka också, dock är Perthese mjukare. Jag valde mellan Perthese och Mentor coh1 och valde Perthese i slutändan just för att jag verkligen ville ha så mjuka bröst som möjligt och min kirurg sa att Mentor coh1 kommer vara lite fastare i kroppen än vad Perthese blir.

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

så snygga verkligen!!! skönt att allt fortfarande gått bra :D

Gilla
SurgeryThoughts

SurgeryThoughts

Kvinna ·

Men usch vad svårt! Jag är ute efter så mjuka som möjligt, vill inte att det skall kännas att man bär på implantat. Men samtidigt vill jag inte ha så pass mjuka att de förlorar formen i tightare kläder.. Gud vad svårt :P 

Men tack för era svar! :D 

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Helt perfekta. Ser så naturliga ut som det går och helt perfekt storlek till din kropp tycker jag.. galet lyckat resultat..
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

sjukt snygga gratis gumman kram

Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Tusen tack för alla fina ord, blir så otrolgit glad! <3

Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Tack! Yes på citadell har man alltid tortyren oavsätt placering, men oftast slipper man klippa upp den helt om man har framför :)

Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Isabella88 skrev:

Jäklar vilka snygga bröst du har sockerdricka😀Tycker de ser väldigt naturliga ut.

Hoppas mina blir lika fina när de är klara. Tycker du dina är "färdiga" i mjukhet eller tycker du fortfarande

att de mjuknar något?

Tack så jättemycket :D Håller tummarna för att du får vad du önskar!

Jag tycker inte mina blir något mjukare nu, men svårt att avgöra då jag känner och klämmer på dom var och varannan dag haha. Men jag är jättenöjd med mjukheten och gosigheten och hade inte velat ha fastare :)
Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

SurgeryThoughts skrev:

Du har definitivt de snyggaste tuttar jag sett!! Exakt sådana jag hoppas på att få när jag är klar också.

Vill ha så naturliga som möljligt (vill inte att de ser opererade ut) och de ser väldigt mjuka ut också, på klämbilden du lagt upp.

Jag ska (eller hoppas det går) lägga framför muskeln också, men funderar på mentor dock.
Vad fick dig att välja perthese? Är det någon garanti som ingår med dem eller vad skiljer dem åt till mentor? *nyfiken* :D

Wow, vilken komplimang, tack!! :D

Jag valde mellan Perthese och Mentor coh1 men kom fram till att mjukheten och naturligheten spelade avgörande stor roll för mig och därför valde jag perthese. Inte ångrat det en sekund :)
Gilla
SurgeryThoughts

SurgeryThoughts

Kvinna ·

Åh shit vad svårt! Men tack för svar! :D

Jag ska nog ta mig en riktig funderare jag! Alltså, hur upplever du det själv med en tight sporttop eller en väldigt åtsittande tröja, blir de väldigt mycket plattare? 

Gilla
minis

minis

Kvinna ·

sockerdricka skrev:

Tack! Yes på citadell har man alltid tortyren oavsätt placering, men oftast slipper man klippa upp den helt om man har framför :)

Hur menar du med klippa upp?

Tänkte bara varför man ska ha bröstbandet när man lägger framför.. Muskeln håller ju inte uppe implantaten?

Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

SurgeryThoughts skrev:

Åh shit vad svårt! Men tack för svar! :D

Jag ska nog ta mig en riktig funderare jag! Alltså, hur upplever du det själv med en tight sporttop eller en väldigt åtsittande tröja, blir de väldigt mycket plattare? 

Hm.. i en gammal h&m sportbh storlek S så plattas dom till ganska mycket (älskar det, känns och ser naturligt ut!) Men i min shock absorber 70E så blir dom inte mindre alls. Jag tänker såhär, vill man ha mjuka och naturliga bröst så är perthese att föredra och sen får man lära sig vilka kläder som framhäver och döljer. I vissa kläder ser jag inte klok ut, det är bara bröst bröst bröst. Sen finns det kläder som döljer dom helt och jag ser ut att ha en lite b kupa eller knappt det. Slutsats, oavsett vilken storlek eller mjukhet så är ofta valet av kläder avgörande! :)
Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

minis skrev:

sockerdricka skrev:

Hur menar du med klippa upp?

Tänkte bara varför man ska ha bröstbandet när man lägger framför.. Muskeln håller ju inte uppe implantaten?

Ibland klipper man upp tortyrens kupor men det är oftast bara vid delvis bakom, skrev det bara för att visa skillnaden hur man hanterar framför vs delvis bakom bröst :) Bröstbandet har man för att sätt press på brösten dels för att få skidbacke men även för att brösten ska tryckas mot byglarna på tortyren så att det blir tydliga bröstveck :)
Gilla
Kevlarsjäl

Kevlarsjäl

Kvinna ·

Wow de blir verkligen bara finare och finare!! Hoppas jag blir med så fina sen, trots noll bröstveck... Framför ftw!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem