Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Bilder 8 månader framför perthese 345cc

Bröstförstoring

Hejsan hoppsan vad tiden rullar på, 8 månader har brösten hunnit bli och jag är fortfarande jättenöjd!

Det känns lite som att det är först nu folk kommer upptäcka/se/få bevisat att jag opererat mig, sommarkläder är inte alls lika täckande som vinderkläder har jag märkt.. Sen ser jag fram emot stranden med en skräckblandad förtjusning, är ju inte ett fan av uppmärksamhet men antar att jag får ta denna sommaren till att vänja mig vid det :)

Känseln kommer saaakta men säkert tillbaka. Väldigt varierande dag till dag. 

Ripplingen som jag tidigare pratat om verkar nästan ha lagt sig en aning, eller så är det bara jag som vant mig och slutat stirra mig blind på brösten. 

Jag har fortfarande lite svårt att acceptera att jag är opererad, att brösten inte är äkta och jag har svårt att hitta mig själv i kläder. Hur vill jag se ut och hur mycket vill jag visa? Men det är inget jag mår dåligt över och det blir bättre och bättre med tiden :) 

22

Sortera efter

Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Helt perfekta!!! Form, storlek, klyfta, skidbacke, du har allt!!! Och nu blev jag lite avis, men jag är nöjda med mina också, men hoppas att klyftan blir snyggare, att de blir mindre bolliga och mer skidbacke och att de blir mjuka. Men de är bara 4v gamla så mycket kan hända.

Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

Mandelblom skrev:

Helt perfekta!!! Form, storlek, klyfta, skidbacke, du har allt!!!Och nu blev jag lite avis, men jag är nöjda med mina också, men hoppas att klyftan blir snyggare, att deblir mindre bolliga och mer skidbackeoch att de blir mjuka. Men de är bara 4v gamla så mycket kan hända.

Åh tack snälla!!

Precis som du säger, det kommer hinna hända massor med dina bröst och allt det du är ute efter är sånt som jag upplever blir bättre med tiden så du kan nog va helt lugn! :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem