Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Bilder* Anatomiska 255, blandade känslor
BröstförstoringHej,
Nu har det gått fem veckor sedan min op. Sedan vecka två har jag mått lite dåligt över storleken, då främst under kläder. Jag hade inga bröst innan op men nu upplever jag de snäppet för stora...Åh, ibland önskar jag att jag hade valt storleken mindre så att jag kunde använda 70C. Jag har, efter mycket provande av behån idag, förstått att jag har 75C.
Jag vågar inte klaga egentligen då jag tycker att de är fina utan kläder men igårkväll drabbades jag av ångest och kunde somna först efter en bra stund....jag är så förvirrad och besviken över mitt val men samtidigt vet jag inte hur det hade sett ut med ett mindre...kanske riktigt knäppt? Mitt inlägg jag har är 0,5 cm mindre än min bröstbredd och efter att ha läst här på forumet funderade jag till och med på 295 då den storleken matchade min bröstbredd men i sista minut kom jag överens med kirurgen om att ta 255.
Jag behöver få mina tankar på annat för just nu går jag och skyler mig och mår lite dåligt. Jag hoppas det vänder snart bara.
Sortera efter
muffinträd
Kvinna ·
08 jan, 2013
Dom är jättefina! Enligt mig har du inget att känna ångest över :)
Gilla
Madd3
Kvinna ·
08 jan, 2013
Håller med muffinträd, jätte fina :)
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
08 jan, 2013
Det kunde vara mina ord..jag skulle kunna betala det dubbla för att gå tillbaka i tiden och välja ett mindre implantat. Lovade mig själv precis att försöka koppla bort tankarna och ta en dag i taget. Kanske det slutar med att vi båda kommer till att vi valt rätt ändå :) håller tummarna för att vi ska få bli nöjda!
Gilla
Sweedie
Kvinna ·
08 jan, 2013
Dom är jättefina och perfekta i storleken på Din kropp!
Gilla
Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Tack så mycket allihopa för de upplyftande orden:) Väldigt tacksam för att det här forumet finns:) Jag försöker hela tiden tänka att det kunde ha blivit värre med ett för litet inplantat..Jen1983, vi ska nog ta oss igenom det:)!
Gilla
Possa
Kvinna ·
08 jan, 2013
Men lilla du! Dom är JÄTTE fina och i mina ögon ser dom inte ens ut att vara fejk! Dom är väldigt fina och passar dom kropp kanon! Absolut inte för stora!
Gilla
Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Possa, du fick mig att le:)) Tusen tack, precis vad jag behövde höra:) Jag är så orolig för att det ska vara så uppenbart då jag knappt hade 75A innan op. Jag tycker också att de är fina och jag skäms lite över att klaga men storleken har faktiskt varit mitt bekymmer. Jag skulle vilja ha de exakt som de ser ut men bara snäppet mindre...men jag vet att det inte går att säga så...
Gilla
Smothie
Kvinna ·
08 jan, 2013
Tycker de är hur snygga som helst. Skulle bli hur glad som helst om mitt resultat blir så :))
Gilla
Peutetre
Kvinna ·
08 jan, 2013
Tycker också dom är superfina och ser naturliga ut på dig :) Hoppas du kommer på andra tankar för du är skitsnygg!
Gilla
Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Smothie, tack vad gulligt! Dina kommer säkert bli jättefina:) Lycka till!
Peutetre, sådana kommentarer är guldvärda för mig. Jag vill att de ska se någorlunda naturliga ut:) Tack!
Gilla
Harley
Kvinna ·
08 jan, 2013
De är ju helt perfekta, grattis! Tänk på att de fortfarande läker och svullnaden kommer gå ned ned ytterligare och de kommer "hänga till sig", även om vi pratar små förändringar så kommer du nog "växa i" dina bröst och börja älska dem. Prova kläder du dragit dig för innan, bikini kanske? Och om mitt tränade bh:öga inte ser helt fel (jag säljer underkläder :)) så borde du nog ha 70 i omkrets på bh:n men då blir kupan mindre så prova 70D ist (lika stor i kupan som 75C men tajtare runt om).
Gilla
Lovely Lily
Kvinna ·
08 jan, 2013
Perfekta!
Gilla
Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Harley och Lovely Lily, tack så mycket:) Jag har provat bikinin och jag trivs lite bättre i hur bysten ser ut då:) Jag har letat som en galning efter 70D idag men jag kunde inte hitta en bygelfri-fri behå i den storleken. Kan du vara snäll och tipsa mig?
Gilla
Harley
Kvinna ·
08 jan, 2013
Nu vet jag inte vart du bor men Abecita har bra bygelfria bh:ar. Det märket hittar du bland annat på Twilfit och Åhléns City. Går även att beställa på nätet, tror ELLOS har och kanske Nelly.se?
Be om hjälp i butiken! Personalen finns för att hjälpa och är kunnig (bör vara iaf!) på sånt här, säg vad du söker om du inte hittar!
Gilla
Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Tack:) Jag ska kolla upp det på en gång!
Gilla
Minnie
Kvinna ·
08 jan, 2013
Jättefina och söta bröst! Inte för stora alls. Jag var platt innan, skaffade 320 cc för 3 veckor sedan och fick först en liten chock; valde jag en storlek för stora? Nu känner jag att de är perfekta då problemet med för små är att de kan se onaturliga ut. Jag har nu jobbat några dagar på jobbet och ingen har märkt något. Iom att de är normstora till min smala kropp så ser det helt naturligt ut. Om en tid tror jag du kommer känna dig mer harmonisk med dem!
Gilla
Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Minnie, Tack så mycket! Vad kul att du är nöjd:) Jag hoppas verkligen att jag kommer att känna som du snart:) Ha en fortsatt bra läkning:)
Gilla
Bosse
Kvinna ·
08 jan, 2013
Så fina ! 👍 Tycker inte alls att du behöver oroa dig för något! De passar dig perfekt och de är verkligen jätte fina! Tycker att du ska vara stolt!
Kramar!
Gilla
Jatropha
Kvinna ·
08 jan, 2013
Utifrån sett är de inte alls för stora. Ser alldeles lagom ut, även om det är svårt att bedöma proportionerna helt säkert utan helkroppsbild. Men gissar att de passar bra till hela dig.
Och för att vara så nya är de riktigt snygga. Men vänta bara, de kommer bli ännu bättre. :)
Vet dock hur det är att nojja över storleken... Gjorde mina i november -11, så de är över året, men jag känner ändå att de är lite för stora nu. Särskilt som jag gått ner 5-6 kilo sedan op. :/ Men det går lite i vågor. När jag har mens och är svullen känner jag mig som ett par vandrande bröst. :)
Gilla
Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Bosse, tack tack!! :) Jag ska försöka vara mer stolt:) Kram på dig!
Jatropha, tack snälla:) Ja, jag tycker faktiskt också att de ser relativt bra ut för att bara vara 5 veckor....peppar peppar. Tittade på dina bilder och dina bröst är väldigt fina, särskilt 3-månadersbilderna:) Det är just så jag är rädd för att känna mig om ett år, dvs att de fortfarande är för stora....åh, fick lite magknip nu...Ångrar att jag inte valde 225 istället. Gjort är gjort så nu får jag vänja mig:)
Gilla